lady jane Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 voor Bolletje (en wie zich aangesproken voelt ikke dus) rapilos, Yvonne en bumperjim reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 7 uur geleden zei Smaragd: Straks gaan ze mij nog vermoorden(plan) Na deze zin ben ik afgehaakt. Of het daarna nog ergens over ging weet ik dus niet, ik vermoed van niet. Ik heb vandaag lekker de hele dag gewandeld met een vriendin. Aan het eind een terrasje gedaan bij de bakker in plaats van naar de kroeg, die ik daarachter zag lonken. Dat kan natuurlijk ook. Grote muffin en kop thee. Nu nog even wat eten en dan gestrekt op de bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 1 uur geleden zei Manou: Sluit aan in de rij bij Cleo en Quinn.Heb moeite om niet te gaan drinken.Dochter waar ik jaren als een malle voor heb moeten zorgen gaat samen wonen.Moet nu nuchter blijven voor mezelf. Omdat je 'alleen' achter blijft Manou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 Onderweg op de wandeling had ik de vriendin lekker gemaakt met kersengebak. Drie soorten hadden ze op de kersenboomgaard, met mascarpone en basilcum bijvoorbeeld. Maar dat was op zondag, de vorige keer dat ik die wandeling maakte. Dinsdags gesloten. Oeps... dat was wel een teleurstelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 @Lonster door chronische depressiviteit niet makkelijk voor mezelf te leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 2 uur geleden zei bumperjim: Als we elkaar niet lief vonden, dan lieten we de ander zich rustig naar de kl*** drinken. Het gaat er juist om dat we om elkaar geven. Het zijn diepgaande dingen die soms al 10 jaar duren. De discussie is dus soms bitter maar niet minder welgemeend. Ik begrijp heel goed dat het niet altijd leuk is om het te lezen. Het is ook niet altijd leuk om het te schrijven. Het is sowieso niet altijd leuk. Sorry Snap ik. Ik wil me ook helemaal niet mengen in de huidige discussie. Natuurlijk is er af en toe wel een hard woord nodig. Ik kan logischerwijs niet reageren op dingen die al 10 jaar spelen. Ik wilde alleen zeggen en aangeven dat ik denk dat elkaar afbranden en lelijke dingen zeggen waarschijnlijk voor niemand helpend is. Daarmee bedoel ik niemand speciaal. Ik reageer enkel op wat ik heb gelezen van meerdere mensen. Ik bedoel vooral, wees een beetje verdraagzaam en lief voor elkaar. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 14 minuten geleden zei Manou: @Lonster door chronische depressiviteit niet makkelijk voor mezelf te leven. Je bedoelt zonder voor iemand te hoeven zorgen? Nu tijd om voor jezelf te zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 Overigens eindigt het verhaal van de stemmen van meneer Miller in stijgende lijn naar betere tijden hoor @Quinn. Ik eindig het citaat wat in mineur, maar hij vindt daar ook weer zijn eigen weg in. Net zoals wij dat allemaal doen. Het ging me vooral om de herkenning in dat stukje tekst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 Wanneer is een mens overigens officieel een kattenhoarder? ik heb er nu zeven (naast de filosofen) te logeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 3 uur geleden zei bolletje: Reacher pas maar op dat die hummies niet gaan harken met hun nageltjes om de melkproductie op gang te brengen. Kun je na gaan wat moeders te verduren heeft. Ik geef als veganist principieel geen melk. Alleen kokosmelk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 43 minuten geleden zei Lonster: Je bedoelt zonder voor iemand te hoeven zorgen? Nu tijd om voor jezelf te zorgen. Je hebt gelijk.Wennen om het leuk voor mezelf te gaan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 Dagpact geslaagd! En ik heb vandaag een e-smoker gehaald. Dus nu ben ik al 10 uur rookvrij. Ik ben bang dat niet roken echt per uur gaat. Niet drinken per dag. rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 Mijn dagpact voor nu ook geslaagd Dank! rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 Droog. Dag met een rottig einde op het werk. Over stemmen in je hoofd gesproken. Moeilijk mee om te gaan. Ben me er in ieder geval van bewust. Dat is 1. Weet dat ik ze niet hoef te geloven. Dat is 2. Alleen... het voelt alsof ik accuut 'uit zou willen. Helaas. Nou ja. Het gaat weer over. Dat weet ik inmiddels ook. Slaap lekker. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 En voor wie het nodig heeft. Sterkte. En voor wie het kan gebruiken: fijne vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 Sterkte voor jou dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 stay strong! Ik zie je wanhoop. toch ben je ook heel sterk . Hou vast aan die sterkte. Je bent het waard. Ik wens je heel veel succes en je kunt altijd terugvallen op dit forum. Hou je taai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 Voel me net een klein kind Vindt het spannend, morgen naar mijn werk. Kan er gewoon niet van slapen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 Je bent geen klein kind. Het is uiteraard spannend maar het lukt je wel. Ik wens je veel succes! En liefs niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 Thanks @Myle ga maar weer een poging doen om te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 6 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2019 Ik meld me nog even droog voor deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 7 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2019 @Etty, ik ben ook wel geïnteresseerd in wat leesvoer over dat onderwerp.... Nu de wijn wat op de achtergrond raakt, steken de onderliggende redenen de kop op. Een groot gedeelte lijkt inderdaad te zijn 'Wie ben ik en wat wil ik als ik niet met anderen bezig ben?' Dus als je een tip hebt voor een boek, site, of wat dan ook, ben ik zeker geïnteresseerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 7 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2019 Bedankt voor de lieve reacties allen. Niet gedronken.Honden van over buren zijn een beetje mijn troost.Worden nauwelijks uit gelaten.Alleen buurvrouw is een alcoholiste. @Etty zeker geïnteresseerd in ideeën en boeken over dit onderwerp. @Nadia heb al een paar jaar een e-smoker.Val af en toe terug op menthol sigaretten.Word ik alleen maar moe en ziek van.Dus ik ga nu ook voor alleen de e-smoker! @Steffen hoop snel hulp voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2019 Het raakt me wat je schrijft @Steffen. Je bent nu toe aan hulp en dan moet je nog wachten, wat moeilijk. Maar dit gevoel en besluit van je dat je dit niet meer wilt, is het allerbelangrijkste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden