bumperjim Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Goedemorgen BJ, nog wel vroeg voor de zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Het is nog steeds vroeg. Maar goeiemorgen! Dagpact: Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Goedemorgen op deze mooie zondagochtend. Bakje eerst maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Dagpact: Myle Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Hoi, weer een dag om wat moois van te maken. Dank voor de koffie @Yvonne , heeft het bij jou nou al geregend??? Dagpact: Myle Yvonne Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Neen, geen regen... maar wat niet is kan komen... (hoop wel dat het nog dit jaar zal zijn ) Goedemorgen Yana... @niks, wat een heerlijk bericht lees ik van jou, fijn!!! @Lika, fijn dat het etentje gezellig en mooi was. @Kohtje, heerlijk dat het oude hondje geniet, kunnen jullie dubbel genieten... @toine, goed weer even wat van je te lezen, ik hoop dat de onderzoeken mee gaan vallen. Toch inderdaad maar even langs de dokter, misschien heeft hij / zij wel iets anders dan medicatie voor jou, sowieso even alles van je af kunnen praten tegen iemand anders dan jouw eigen familie zal al wel goed zijn. Kat al in het keukenkastje gezet @Lonster???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Dagpact: Myle Yvonne Yana Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Een hele goedemorgen. Koffie eerst maar eens. Daarna wat huishouden en dan de studieboeken in. Maar daar moet ik eerst even zin voor maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Goedemorgen, Ziet er mooi uit buiten. Vandaag weer een een voetbalzondag, goed voor de afleiding. Ga wat rommelen in de tuin, morgen weer aan het werk, gaat erg goed met bedrijf, dus dat is mooi. Tot laters.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Pfff, dat is inderdaad uitslapen met een hoofdletter U Knakker. Klopt Knakker, nog steeds niet. De buien drijven braaf voorbij en vallen vervolgens in het dorp vijf kilometer verderop. Heb me laten vertellen dat het iets met de Hondsrug te maken zou kunnen hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 (bewerkt) Goedemorgen 4 augustus 2019 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Dagpact: Myle Yvonne Yana Jane Lika (kleurtjes lukken niet...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 heb ze (de kleurtjes) er weer even boven geplakt Lika Dagpact: Myle Yvonne Yana Jane Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Goedemorgen Lees hier wel vaker dat iemand zegt dat ie een gat in de dag heeft geslapen en dan is het nog voor 10en. Dat noem ik geen uitslapen hoor. Ik vind 10 uur voor een zondagochtend vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Mijn oudste puberzoon en zijn vriendinnetje slapen nog. Jongste puberzoon aan het ontwaken. Ga zo een ontbijt voor ze maken met broodjes, pannenkoekjes en vers fruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Was ik even vergeten @knakker. Toen die van mij nog klein waren was 10 uur inderdaad uitslapen. Om half 6 waren ze wakker haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Goedemorgen, ook uitgeslapen. Kat is weer uit keukenkastje, geen teken van muizen gezien nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Goedemiddag, Ook uitgeslapen! Kan ik heel goed... Een droge zondag. Vanavond fijn zomergasten kijken. Heerlijk, zo fris en fruitig droog. Ik word steeds fitter. Merk dat mijn conditie opgebouwd wordt. Ik wil nooit meer een kater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 @CoconutWoman zomergasten,ga ik ook kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Weer thuis. Voorlopig ga ik om de week een weekend naar mijn ouders. Dit geeft mij veel kracht om door te gaan. Niet om door te gaan met drinken natuurlijk Bob en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 @niks Je klinkt positief. Fijn. Probeer dat gevoel vast te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Ik doe mijn best. Zal heus mijn betere en mindere dagen hebben, maar dat hoort erbij. Kijk enorm uit dat ik kan beginnen met werk en studie. Werken aan de toekomst, hopelijk over een tijdje mijn eigen huisje. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 Wat fijn om te lezen @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden