nancy Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Mellow pyjama's.... nog nooit van gehoord. Dussss...even googlen. Ben nu verstrikt geraakt in allerlei soorten lingerie en ik vermoed dat ik nou voorlopig doorlopend advertenties van lingerie te zien krijg bumperjim, Yana en Sowhat reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Oh oké Yana, ik ga weer even zoeken...Yana werd Hans, ik word elke keer uk, uk ben er klaar mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Hmmmmm....toch even anders op mijn mob, maar als het goed is....tessst- ik ik ik ik ik ik. Hmmmm...er staat geen uk! Ik heb goede hoop dat het nu opgelost is, dank jullie wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 9 minuten geleden zei Yana: Ik kan bij mijn 'toetsenbordje' opde telefoon zo'n tandwiel aanklikken en dan 'tekstcorrectie' kiezen en dan 'automatische correctie' uitzetten. O ja, dat is het, ook op mijn telefoon. Ik had een andere instelling gevonden maar dat is niet die waar we het nu over hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 (bewerkt) Uk kan me voorstellen dat je daar klaar mee bent Nancy, liefs van Hans. 19 juli 2019 bewerkt door Yana nancy en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Sinds ik niet meer aan de zuip ben kan ik gelukkig wel beter tegen de warmte maar er zijn grenzen.... hier geven ze 37° op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 (bewerkt) Oke Sober, Je bent weer behoorlijk aan het overdrijven. Dit hebben we al eerder van je gezien. En logisch dat Yana en Chleo en anderen reageren op je tegenstrijdige berichtgevingen hier. Ik heb met je te doen. In al je berichten schreeuw je om aandacht. In veel berichten ...... ( weggehaald) . Ach, ik heb echt met je te doen, maar zoals al door meerderen aangegeven, lieg je behoorlijk hier. Eerlijk gezegd heb ik ook vaak gedacht dat je het een en ander verzint. En dat vind ik niet fijn. En kom nou niet aan met het begrip van je arts, dat heet beroepsmatige empathie, prima voor jou, maar ik kan er niks mee. Hoe nu verder? Geen idee. Ik wens je wel het allerbeste. Je neemt afstand, zeg je, ook dat heb je al twee keer eerder gedaan/gezegd. Ik hoop voor jou dat het je nu wat gaat opleveren. . Het allerbeste, Sober. 19 juli 2019 bewerkt door nancy Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Ook dit om je heen schoppen is weer een manier om aandacht te vragen. Ik vind het geen prettige manier. Wees gewoon eerlijk en jezelf en vraag om aandacht daar waar nodig, niet op zo'n negatieve manier. Dan krijg je dus dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 (bewerkt) Sober, niet durven vertellen is begrijpelijk, maar dat je reacties krijgt op het feit dat je relaas helemaal niet klopte is toch ook begrijpelijk? Het lijkt me dat je juist nu steun vannhet forum nodig hebt. Ik denk dat je dokter er niks van begrepen heeft, met alle respect. Wees authentiek, zoals anderen al zeiden, in de eerste plaats naar jezelf. 19 juli 2019 bewerkt door bumperjim nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Als je t niet miste was er niks aan geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Wat een rust hier. Rustiger dan hier in de straat momenteel. Fijn forum toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Serieus? Dat klinkt echt als Fanta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Snap er allemaal niets van wat hier gebeurt, maar dat hoeft ook niet. Hier gaat het oké, de ene dag makkelijker dan de andere dag. Maar niet weer gedronken, echt niet. Ik begin 1 augustus met werken, heb er enorm veel zin in. Dagritme, geld verdienen en sparen voor mijn toekomst. Droom van een eigen plekje. Oh en heb weer contact met mijn ouders, ben daar zo vreselijk blij mee en dat is wederzijds. lady jane, Jannigje, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Top @niks ik ben heel blij voor je! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Dank u! Lees wel mee hier, maar vindt het lastig om mij in dingen te mengen. Wel even mijn complimenten voor @Bor en @Smaragddat ze zich zo herpakt hebben. @jopie wat ben jij een lieve oma! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 5 minuten geleden zei niks: Dank u! Lees wel mee hier, maar vindt het lastig om mij in dingen te mengen. Wel even mijn complimenten voor @Bor en @Smaragddat ze zich zo herpakt hebben. @jopie wat ben jij een lieve oma! Jij kan in je eentje een hele dagdraad vullen met alles wat er in je leven veranderd is ik snap wel dat je moeite hebt mee te praten , maar laat maar gewoon regelmatig iets van je horen, dat motiveert anderen. En ook als je zelf motivatie nodig hebt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Daar heb je helemaal gelijk in @bumperjim Heb het soms best lastig, maar vindt het moeilijk om hier steun te vragen. Zal het toch maar eens vaker gaan doen. lady jane en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 @Sober steeds blijf je jouw berichten bewerken. Een tikfout oké. Maar dat geloof ik inmiddels niet meer. Forum pauze inlassen another drama. Slaap er even over, en dan hoop ik je weer te lezen zodra je met twee benen op de grond staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 1 uur geleden zei niks: Maar niet weer gedronken, echt niet dit vind ik dus pijnlijk, dat jij nu echt niet erbij moet zetten om de leugens van een ander. niks en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Ik begrijp het gewoon niet. Juist hier op een forum met gelijkgestemden. Ik heb de terugvallen, of hoe je het ook noemen wil, de afgelopen weken gelezen. De steun ontroert mij, geen vooroordelen, maar elkaar helpen. Wie heb je ermee @Sober? Ik denk toch in de eerste plaats jezelf. Het is juist zo fijn hier dat er geen vooroordelen zijn. Ieder met zijn eigen verhaal, de één nog jong, de ander al ouder. Kort gestopt, lang gestopt. In het dagelijkse leven wat ik nu leid, ben ik niet zo open. Is er angst voor vooroordelen, onbegrip. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Natuurlijk begrijp ik ook dat hier wel eens een ergernis of een discussie is. Daar is ook niets mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Lig ik weer wakker terwijl ik eigenlijk allang zou moeten slapen, ik walg van mezelf. Nee, geen terugval gelukkig maar vanavond weer veel te veel gesnoept. Hetzelfde patroon als destijds met alcohol: elke nacht met spijt en goede voornemens wakker liggen maar in de loop van de dag tóch weer zwichten. Stoppen met alcohol is me tot nu toe al een poos gelukt, ik baal ervan dat me dat met snoepen niét lukt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 En muggen! Overal jeuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 (bewerkt) . 19 juli 2019 bewerkt door rosa45 Typefout :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2019 Fijne avond met oude vriend gehad. Verder beetje onbestemde dag. Voel me niet zo goed. Rustig aan. Slapen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden