Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
bolletje

Dagdraad 19-7-2019

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Nanc. Jane en Sober.

Tja Sober, wie z'n kont verbrand zit niet lekker hé. Voordeel, blaren verdwijnen.:rose:

Ik ben werken mensen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Derde dag hoofdpijn. Niet vreselijk, wel aanwezig. Rustig aan dus. 

Paar uurtjes thuis werken en wasjes draaien. 

Zwemmen. Vanavond oude vriend weer zien. Fijn!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@jopie grappig ik heb ook een pyjama tik. Ik koop meer pyjamas dan gewone kleding ook voor mezelf:face-icon-small-shocked:. Niks lekkerder dan een gewassen kind in een (katoenen) pyjama :D

bewerkt door Denise79

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook matig geslapen door de warmte. De plafondwapper stond aan maar zo'n zolder is dan misschien wel een logische
plek in huis om een slaapkamer in te richten, het is niet de meest ideale plek qua warmte 's zomers. Wat me wel opviel is
dat ik voor het eerst sinds jaren wakker werd, liggend op m'n rechter zij en zónder dat m'n schouder erg pijnlijk was.. :)
Kon tijden lang niet op m'n rechterzij liggen.

Pyjama's... de laatste twee die ik me kan herinneren ooit gedragen te hebben waren met Swiebertje- en Ivanhoe-afbeeldinkjes er op..
de ene grijs, de andere wit. Maar misschien heb ik eventuele latere gewoon verdrongen omdat ze niet meer zo inspirerend waren om
mee in slaap te vallen. :huh:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@jopie  nou, een kleine twee weken, 12 dagen om precies te zijn. We gaan vooral wandelen en fietsen en ook weer rondtouren met een auto op zoek naar kleine dorpjes en markten. Bij de El Teide kun je mooie wandeltochten maken. We hebben voor Tenerife gekozen, omdat we daar nog niet uitgekeken waren en de temperatuur heel aangenaam is. We hopen de hitte hier te kunnen vermijden. 

En van schoongewassen kindertjes in pyjama hou ik ook, die natte haartjes en blote voetjes :heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei bolletje:

Ja hé zeg  Plaatjes Wekkers WAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKER WORDEN STELLLETJE LUIWAMMESEN.

Ja Bolletje,

wat erg zeg,hier net wakker.

Oeps schema even in de war,maar moet even bijkomen,kon slecht in slaap komen,maar dan wel weer de laatste uurtjes vast geslapen.

Eerst even bakkie doen, en die kan en moet sterk zijn, want moet wakker worden.

Lieve mensen fijne dag vandaag,zonnetje schijnt al en de parasol was al op, O wat is het toch ook een schat die man van mij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo laat?

Nou ja hier kwam ook iemand pas een uur geleden van boven hoor.

En niet veel later was het "mem, mag ik je pinpas even" en toen "ik weet niet wanneer ik terug kom ".
Nou ik zeg Dát dacht ik even wel heu !!!!...éérst pas terug inleveren!

Ging ze hardop lachend de deur uit...waarom trap ik keer op keer weer in zulke grapjes van haar....je zou ze achter het behang plakken soms. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet waar jij woont dan maar hier tikt hij donderdag de 31 aan zag ik net en dat is mij al heet genoeg! 

37 ,pff pfffffff

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Denise79:

@jopie grappig ik heb ook een pyjama tik. Ik koop meer pyjamas dan gewone kleding ook voor mezelf:face-icon-small-shocked:. Niks lekkerder dan een gewassen kind in een (katoenen) pyjama :D

Ja en dan nog een kleine 38 graden dat ie lekker mellow is :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Bor:

Ik weet niet waar jij woont dan maar hier tikt hij donderdag de 31 aan zag ik net en dat is mij al heet genoeg! 

37 ,pff pfffffff

40 voorspeld hier voor dinsdag/woensdag :( 

Ik hou van warmte maar t moet niet warmer worden dan ik zelf ben (37). Triggert me soms ook :( 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

He gatver @bumperjim :D mellow pyjama...

nou ja misschien is er een plafondwapper?

40? Dat is al helemaal niet best zeg!

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...