nancy Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Eerst maar eens koffie op deze laatste schooldag. Morgen zonder kinderen spullen opruimen en dan te solliciteren in Amsterdam. Ben best wel nerveus al. Tja, het aard van het beestje verander je niet zo snel, haha! Masr goed, dat is morgen, eerst maar eens de dag van vandaag beleven. Koffie..... Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 (bewerkt) Goedemorgen Nancy, altijd spannend dat solliciteren. Ga je op een zmlk werken? 11 juli 2019 bewerkt door Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Bor en Smaragd, even een extra onder de riem! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Hoi Sowhat, ja dat is het zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Succes nancy! Wij treinen deze ochtend weer terug naar huis. Best leuk Parijs maar hun manier van leven (werken, metro, slapen - zoals dat hier heet) daar word ik een beetje triest van. Terug naar hondje, fietsje, drumstel Tel uw zegeningen. Leuk boek besteld van Alan Watts die al in de jaren 50 schreef over zen en meditatie en dergelijke. Brein wil weer leesvoer Benieuwd hoe het degenen vergaat die op dit moment in de alcoholische problemen zitten. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Oei@Jopie dat is wel heel veel geld voor je rijdende huis. Wat is wijsheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Goedemorgen frummers. Bewolkt, maar droog.... waar blijft die regen toch???? Binnen een bakje, lekker even rustig nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 23 minuten geleden zei Sowhat: Oei@Jopie dat is wel heel veel geld voor je rijdende huis. Wat is wijsheid? Tis een stuk minder dan een nieuwe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Ja, een hoop geld @jopie, maar je weet precies wáár je het aan uit gaan geven áls je het doet. Je behoudt jouw oude vertrouwde op jouw maat ingerichte bus... Inderdaad gewoon even niks, even alles laten bezinken, je gevoel de kans geven heen en weer te zwabberen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Dagpact Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Goedemorgen, zo het regent lekker hier. Maar zonnetje schijnt in mijn hart. Fijne dag Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Goedemorgen! Dagpact Lika Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Gisteren goed doorgekomen. Vandaag afgezegd. Zou eigenlijk de hele dag op stap gaan, maar dat trek ik niet. Sociaal doen lukt wel, maar niet zó lang. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant: als ik overvoerd en vermoeid raak, weet ik wel wat er gebeurt. Smaragd en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 goeiemorgen frummers na miezerdagje gisteren is de zon bezig de bewolking weg te branden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 en hoe is het bij jou afgelopen gisteren Bor heb je het bij dat bier kunnen laten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Goedemorgen, Gister droog door gekomen, vandaag gaat ook lukken! Voel me wat suf maar wel een stuk rustiger. En het eten doet mij ook goed. @Kohtje ik moet idd een nieuw plan maken. Voor nu is dat dag voor dag droog blijven. Dat is te overzien voor mij. Ik werk dit plan nog wel wat meer uit natuurlijk. dat heb ik gewoon nodig. Overzicht/richtpunt. Weet wel deels de reden. Werd heel gefrustreerd van een situatie hier thuis. En dacht als jij dat doet, pak ik je terug. Heel kinderachtig maar wel deels aanleiding. Hier moet ik natuurlijk nog wel wat mee. Maar dat natuurlijk beter nuchter, dan bezopen. Djw Nancy!! X Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het lastig hebben. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Goedemorgen allen. Eerst dit: Dagpact Lika Nadia Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Zojuist zei Kohtje: Goedemorgen allen. Eerst dit: Dagpact Lika Nadia Kohtje Jane dank Koh, zat net met n stukje machteloosheid accepteren te worstelen maar dan is er altijd het dagpact dat ik kan steunen mooie dag mensen Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Goedemorgen @Bor snap best dat je dat pijnlijk vindt, maar het is nog veel pijnlijker voor je zoon van16 om zijn moeder te verliezen aan die *drank toch? Daarom schreef ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 2 minuten geleden zei Bor: Ik snap niet zo goed dat op de draad van gister er zo bij me ingewreven wordt dat kinderen of anderen er niets van mee zouden krijgen. Ik ben zelf een "kind van.." en mijn kinderen ook. Dat alcoholisme een familieziekte is weet ik als geen ander. En dan van die uitspraken "leuk voor je kleindochter" etc, ik was er toch, en ze heeft het niet gezien. Doe het voor je familie, doe het voor je kinderen, doe het voor je kleinkinderen zijn voor mij zeer pijnlijk. Waarom wordt er gedacht dan dan er bij mij geen minderjarigen wonen dan, zelfs mijn eigen minderjarige niet eens. natuurlijk is dat pijnlijk, en misschien juist omdat jij je vader als voorbeeld hebt zou het je kunnen helpen om de rode draad door te knippen. Dat kan nl wel Bor, ik kom ook uit een familie waarin drank meer dan normale problemen gaf, en ik zie daar nog het nodige van in mijn gezin van herkomst. Door familie opstellingen heb ik gezien en ondervonden dat fam.ziekte geen onafwendbaar noodlot hoeft te zijn/blijven maar daar is eerst bewustzijn voor nodig en daarna handelen. En intussen kun je, maar dat weet je al, er van uit gaan dat mensen hopen je te helpen/aanzetten tot handelen en hulp vragen. Maar alleen jij kunt dat besluiten en uitvoeren, intussen zullen er meer frummers zich machteloos blijven voelen als een van hun maatjes het niet lijkt te gaan redden. Maar het kan dus wel, en nog steeds ook voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 5 minuten geleden zei Bor: Doe het voor je familie, doe het voor je kinderen, doe het voor je kleinkinderen zijn voor mij zeer pijnlijk. Voor je kinderen , voor je gezin doen werkt niet, dat wekt alleen maar aversie bij je op schreef je gisteren. Doe het voor jezelf Bor, dát heb ik gisteren geschreven in een reactie. Wie weet dat dát wel gaat werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Zo zeg, jopie... ik dacht echt ook dat er een nul teveel stond. Gelukkig is het maar een nul... En ja, voor je huis moet je wat overhebben... letterlijk en figuurlijk. Zal toch heel anders zijn dan wanneer je zo'n bus alleen voor recreatief gebruik hebt. Wij zouden eerst tijdens de vakantie naar Noord-Frankrijk gaan maar mede dankzij de verhalen van @Bob, elders op dit forum, hebben we nu toch maar weer onze pijlen gericht op Zuid-Zweden. We willen niet veel verder dan maximaal 1 dag reizen van huis omdat ook ons ouwe hondje meegaat en dat hij nogal kwetsbaar is qua gezondheid. Tot nu toe leeft hij altijd enorm op van 'met de bus op pad', maar ja... En Zuid-Zweden is mooi en goed te doen in een (lange) dagreis. En nu weet ik even niks meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden