Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
nancy

Donderdag 11 juli 2019

Aanbevolen berichten

Eerst maar eens koffie op deze laatste schooldag. Morgen zonder kinderen spullen opruimen en dan te solliciteren in Amsterdam. Ben best wel nerveus al. Tja, het aard van het beestje verander je niet zo snel, haha! Masr goed, dat is morgen, eerst maar eens de dag van vandaag beleven. Koffie.....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen Nancy, altijd spannend dat solliciteren. Ga je op een zmlk werken? 

bewerkt door Sowhat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Succes nancy!

Wij treinen deze ochtend weer terug naar huis. Best leuk Parijs maar hun manier van leven (werken, metro, slapen - zoals dat hier heet) daar word ik een beetje triest van. Terug naar hondje, fietsje, drumstel :) Tel uw zegeningen.

Leuk boek besteld van Alan Watts die al in de jaren 50 schreef over zen en meditatie en dergelijke. Brein wil weer leesvoer :) 

Benieuwd hoe het degenen vergaat die op dit moment in de alcoholische problemen zitten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Bewolkt, maar droog.... 
waar blijft die regen toch???? 
Binnen een bakje, lekker even rustig nog. 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding  Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies Gerelateerde afbeelding

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Sowhat:

Oei@Jopie dat is wel heel veel geld voor je rijdende huis. Wat is wijsheid? 

Tis een stuk minder dan een nieuwe...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, een hoop geld @jopie,  maar je weet precies wáár je het aan uit gaan geven áls je het doet. 
Je behoudt jouw oude vertrouwde op jouw maat ingerichte bus... 
Inderdaad gewoon even niks, even alles laten bezinken, je gevoel de kans geven heen en weer te zwabberen... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Wat een lieve reacties op mijn "dilemma" ... . fijn is dat. Ja, nieuw is meer, en per maand goedkoper, ik weet 't. Hoofd en hart. Niet 1 van beide.

Rustig door dwarrelen dus inderdaad. En daarbij vooral alles wat lijkt op moeten, haast, of eenmalige kansen, loslaten, zodat de druk niet te hoog wordt. Niet "voor 1 oktober moet ik 't klaar hebben anders heb ik geen huis" en ook niet "als ik 'm wil verkopen moet 't nu, voor de vakantietijd", en al helemaal niet: "ik moet 't nu doen, want morgen moet ik werken, zaterdag weg voor een verjaardag, daarna krijg ik een week de kleintjes en daarna... etcetc" 

Buitengewoon forumgerelateerd ook: de druk niet onnodig opvoeren, die tijd hebben we gehad. Hoop ik. 

Een fijne dag voor allen. 

(geen 0 te veel, nee) 

bewerkt door jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren goed doorgekomen. Vandaag afgezegd. Zou eigenlijk de hele dag op stap gaan, maar dat trek ik niet. Sociaal doen lukt wel, maar niet zó lang. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant: als ik overvoerd en vermoeid raak, weet ik wel wat er gebeurt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan denk ik dat je een goede beslissing hebt gemaakt door niet over je te grenzen te gaan @Nadia

Knap hoor:rose:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Gister droog door gekomen, vandaag gaat ook lukken!

Voel me wat suf maar wel een stuk rustiger. En het eten doet mij ook goed.

@Kohtje ik moet idd een nieuw plan maken. Voor nu is dat dag voor dag droog blijven. Dat is te overzien voor mij. Ik werk  dit plan nog wel wat meer uit natuurlijk. dat heb ik gewoon nodig. Overzicht/richtpunt. Weet wel deels de reden. Werd heel gefrustreerd van een situatie hier thuis. En dacht als jij dat doet, pak ik je terug. Heel kinderachtig maar wel deels aanleiding. Hier moet ik natuurlijk nog wel wat mee. Maar dat natuurlijk beter nuchter, dan bezopen.

Djw Nancy!! X

Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het lastig hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik snap niet zo goed dat op de draad van gister er zo bij me ingewreven wordt dat kinderen of anderen er niets van mee zouden krijgen.

Ik ben zelf een "kind van.." en mijn kinderen ook.
Dat alcoholisme een familieziekte is weet ik als geen ander.
En dan van die uitspraken "leuk voor je kleindochter" etc, ik was er toch, en ze heeft het niet gezien.

Doe het voor je familie, doe het voor je kinderen, doe het voor je kleinkinderen zijn voor mij zeer pijnlijk.

Waarom wordt er gedacht dan dat er bij mij geen minderjarigen wonen, zelfs mijn eigen minderjarige niet eens.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...