Lars Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Goedemorgen bijna weekend Dagpact: Lars Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Goedemorgen! Nog één dagje werken en een lastig gesprek met een ouder en dan inderdaad weekend. Vanavond the Voice Kids, zo leuk! Kijk er nu al naar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Ja daar kijk ik ook naar @nancy succes met het gesprek nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 mogguhh , ben ik weer Dagpact : Lars MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Goedemorgen! Ik ben zowaar wat bijgelezen. @fleurtje sterkte op het werk, moet ik ze daar de oren komen wassen? @Kohtje ik hoop dat je snel minder pijn hebt! Zwiep! Naar het werk! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 goeiemorgen frummers vanavond komt ook de docu film Leaving Neverland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 (bewerkt) Goeie morgen allemaal. Kohtje heel veel sterkte, ik weet alleen niet wat er met je aan de hand is. 8 maart 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Goedemorgen allen. ...en even in t bijzonder voor @Kohtje... niet typen betekent ook niet schilderen? Veel pijn betekent ook continu pijn? Wat zag ik t graag anders voor je..... sterkte, man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Goedemorgen allemaal Kohtje, sterkte inderdaad. Hoop dat je gauw weer uit de voeten (handen) kan zonder pijn. Die docu ga ik opnemen denk ik. Normaal gesproken niet zo mijn ding, maar er wordt al behoorlijk over gesproken. Misschien toch maar kijken in delen. Het is een lange zit. Sonnetje, je klinkt positief! Fijne dag vandaag Aan het werk nu, hup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Goedemorgen frummers. Een zonnetje voor de afwisseling. En een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Aaah, @Kohtje, wat ellendig. Ik miste je, maar iemand vertelde dat je op vakantie bent.... helaas is dat niet het geval dus. Een boom vol bloemetjes voor jou om je een klein beetje op te fleuren... Ik hoop dat je je heeeeel snel weer een stuk beter gaat voelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Goedemorgen allen! Ik schrijf hier weinig de laatste tijd, heb het gevoel dat ik niet echt iets kan toevoegen, maar lees nog iedere dag mee. @Kohtje veel sterkte met je hand, ook ik vraag me af wat er nu mee is?! Maar dat horen we later dan wel. Ik heb mijn werk af en ga nu eerst het huis opruimen en schoonmaken en was opvouwen etc. Tenminste ik probeer me hier al drie kwartier toe te zetten haha. Jongste zoon naar school en puberzoon vandaag vrij en ligt nog in zn nest. Komt er waarschijnlijk rond 12 uur uit om dan met veel rommel een tosti te maken in mijn pas geboende keuken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 goedemorgen. nou,eventjes opheldering geven. had niet verwacht dat mensen me hier zoyden missen, dank daarvoor. gedeeltelijke verlamming van handen en rechterpols en midderif. is al vierde keer in 25jaar. pijn nu onder controle. dit is het https://www.spierziekten.nl/overzicht/neuralgische-amyotrofie/oorzaak-en-verschijnselen/ tot later. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Sterkte Koh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Wat akelig @Kohtje. Gelukkig dat de pijn nu in elk geval wel onder controle is. Hopelijk komt er op den duur ook weer wat herstel van de spieren en zenuwen op gang. Het zal niet meevallen zo iets te moeten verduren. Je schreef hier al heel lang bijna dagelijks op dit forum dus dat zal je echt wel missen. Wij missen jouw verfrissende en soms verrassende en tot nadenken aanzettende bijdragen ook. Gelukkig kun je nog wel meelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Hé @Kohtje natuurlijk word jij hier gemist! Beterschap en hopelijk gaat het snel wat beter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Ja je word hier gemist @Kohtje maar neem je tijd ik hoop dat het snel beter gaat morgen ga ik een monshoe taart maken met vrijwilliger wel wat meer werk dan kwark taart maar ach ik doe niet zo veel ga wel de koekjes kapot slaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Beste @moderator ik zie dat ik 99 gewonnen dagen heb wat heb ik gewonnen bij de 100? Ben zo benieuwd misschien een reis? Of een etentje met 100 forumleden laat me niet langer in spanning en vertel wat ik heb gewonnen Oh nee nog niet bijna gewonnen nog 1 gewonnen dag winnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 6 minuten geleden zei spirit: Ik heb maar 9 punten. Wat doe ik dan verkeerd? Als je maar 9 dagen hebt doe je bijna alles verkeerd denk ik bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Je mag als troost mee naar het etentje maar acordeon graag thuis laten daar hou ik niet van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Sterkte Kohtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 8 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2019 Sterkte koh, dat is niet mis! hou je taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden