MarQ Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Mogguuuhh......... droge afmelding van gisteren en een nieuw Draadje/Pact ! Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Morgendezemorgen... bijna tijd voor het leukere deel vd week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gekko Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Goedemorgen! Dagpact: MarQ Gekko Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wendy Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Goedemorgen Dagpact: MarQ Gekko Wendy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Goedemorgen frummers, Buiten wordt het alweer licht, binnen is het lekker warm en staan koffie en thee en zo klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Goedemorgen. Zo weer naar ouders. Veeeeeeel te laat naar bed gegaan, dus moe, maar hé: totaal andere moeheid dan na avond met drank. Dus ik ben alweer tevreden:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Goedemorgen allemaal...ook nog even de droge afmelding van gisteren. Vanmiddag lekker mtb’en.. en taart bakken met mijn kinderen. Dagpact: MarQ Gekko Clean66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Goedemorgen allen. Dagpact: MarQ Gekko Wendy Clean 66 Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Ha, taart bakken met de kinderen is een goed idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 @jopie, ben je er nog? Zit\lig je nog in je bus of heb je een beter heenkomen gevonden? Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Taart bakken is sowieso een goed idee, met of zonder kinderen. Als je het kunt, tenminste. Taart eten is ook niet gek. Als je het mag, tenminste. Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Goedemorgen Dagpact: MarQ Gekko Wendy Clean 66 Kohtje Rupsjenooitgenoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Goedemorgen. Niet zieker (waar ik natuurlijk wel wat bang voor was), maar minder ziek. Dit komt wel goed. Nog niet fijn maar in ieder geval geen zorgen meer. Beetje griep hoort erbij... Thee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mocktail Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Etty: Goedemorgen, Uitzitten? Je bent toch nog een jonge blom @bumperjim? :-) Heb best zin in vandaag, goed geslapen dus kan mijn hoofd bij mijn werk houden, kerstboom aftuigen en opbergen, en na het werk naar de film. Ben ik ook maar ik heb wat motivatieprobleempjes. Is geen kwestie van oud of jong. Veel “wat doe ik hier eigenlijk” momenten tijdens de werkdag. Erg heterogene baan, slecht gedefinieerde verantwoordelijkheden. Moet ik over in de slag met nieuwe baas. Objectief voor het eerste kwartaal laten we maar zeggen. Ik was liever gewoon sales gebleven, dan moet je gewoon zoveel mogelijk verkopen. Dat vond ik achteraf heerlijk simpel en bevredigend. 4 januari 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Goedemorgen Fijn dat t niet slechter is geworden met de griep @jopie. @bumperjim geen optie om terug te gaan naar sales? Vannacht weer eens last gehad van bovenburen, ze doen dan een spel op de playstation waarbij er geschreeuwd wordt met ziektes en op de vloer gestampt. Ik liet het altijd maar, maar dit keer heb ik aangebeld en er wat van gezegd. Dit soort dingen vind ik heel moeilijk en daarna lag ik met hartkloppingen in mn bed maar het was wel stil. Trots op mezelf Jen, nancy en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 40 minuten geleden zei Mocktail: Goedemorgen allemaal! Goedemorgen. Ik prefereer: "wie vecht kan verliezen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 1 minuut geleden zei Cleo66: Ja @bumperjim, kan jou het schelen , die euro extra is ook niet echt een voordeel als je niet gelukkig bent in je werk . Gewoon een stapje terug . Lekker genieten. Ik ben zeg maar half sales half allerlei andere dingen. Of beter gezegd 75% sales en 50% andere dingen. Das meer dan 100 inderdaad en daar is alles mee gezegd Terug kunnen, pff misschien wel maar tis geen restaurant hè waar je kan zeggen dit wil ik eigenlijk niet geef mn geld maar terug. Deze constructie is vanuit de top van de organisatie zo bedacht en de top is beter jn het bedenken van dingen dan in het luisteren naar hoe het gaat. Nogal macron zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 6 minuten geleden zei Sober: Goedemorgen. Gaat hier rottig. Is fout gegaan. Er gebeuren zulke heftige dingen, ik kon geen weerstand bieden. Bekende verdoven dus. Kom op Sober. Vandaag is weer een nieuwe dag. Nieuwe kans om het goed te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Geef niet op sober....op weg naar de zon...ook al kun je hem nu niet zien schijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jacqueline Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 Goedemorgen Dagpact: MarQ Gekko Wendy Clean 66 Kohtje Rupsjenooitgenoeg Jacqueline nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 51 minuten geleden zei jopie: Goedemorgen. Ik prefereer: "wie vecht kan verliezen" Ik zit zelf ook een beetje in de knoei met het tweede deel. Soms zijn er redenen om niet te vechten. Al met al wel een goede uitspraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2019 1 uur geleden zei Mocktail: Goedemorgen allemaal! Of: Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al gewonnen. Dus niet vechten tegen alcohol, maar er gewoon helemaal mee stoppen. Klaar, en voor altijd gewonnen. Mocktail reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden