MarQ Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Mogguuh ........ben "laat" voor mijn doen en had al verwacht dat er een draadje zou zijn ........ droge afmelding van gisteren ! Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Je bent me net voor...goedemorgen Marq! MarQ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Dagpact: MarQ Sober Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 39 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen Nancy, Marq, allemaal! Bijna 4 maanden geen druppel, het begint weer gewoon te voelen. Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Wakker worden @Lars 7.OO geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pippin Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 20 minuten geleden zei Reacher: Dagpact: MarQ Sober Reacher Pippin Goedemorgen, fris en fruitig, met een vleugje hoofdpijn. Maar dat zal zo wel overgaan. Flink water drinken vandaag. Rotzooi moet uit mn lijf denk ik. Straks aan het werk, heb er zin in dag 9 vandaag. Fijne dag iedereen! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Goedemorgen frummers Ben al even bezig. Lekker frisjes buiten, maar lekker warm binnen. De kerstboom staat. Tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Waar is Lars trouwens? Griep ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 goeiemorgen frummers fietsochtend hier en als ik nog moed/puf over heb middag naar Ikea Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Morgen! Uurtje met de hond gelopen. Nu werken. Straks om twaalf uur komt Zaagmans. Business as usual. Maar misschien gebeurt er wel iets geks vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Dagpact: MarQ Sober Reacher Pippin Kohtje En goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Goedemorgen iedereen. Ben weer in bed gekropen. Ben de laatste tijd veel moe, ook beetje futloos. Lig het liefst lekker warm in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Goedemiddag, Afgelopen nachtdienst een sterfgeval tijdens mijn dienst, was er gelukkig op het juiste moment en kon de familie erin begeleiden. Zoiets kun je niet overdoen dus ben tevreden dat ik het zo heb aan gepakt, was er op het juiste moment, intuïtie etc. Daar heb ik veel aan. Nu paar uur slapen en dan snel omschakelen, morgen alweer avonddienst. Niet verstandig maar het kon niet anders, diensten van een collega overgenomen waarvan de oma op sterven ligt dan doe je dat gewoon in de zorg. Wel mijn grenzen bewaken natuurlijk, het gaat net zo goed. Nog steeds Lars niet gelezen hier, hoop dat er niets aan de hand is???? Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Ja het is nu woensdag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Dagpact: MarQ Sober Reacher Pippin Kohtje Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Hahahaha, ik moest lachen om je verhaal. Niet drinken helpt je ook wel een stukje meer richting de 127 jaar worden. @hub1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 4 minuten geleden zei hub1: [...] Ik weet niet of dat wel goed gaat als we getrouwd zijn. wederom: dat vraag je je pas af nadát je getrouwd bent, niet daarvóór... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 (bewerkt) Iedereen mag het weten. Banken verkopen eerst (winst, winst, winst) en daarna mag je betalen voor de reparatie van gemaakte "fouten". 12 december 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Natúúrlijk niet. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Net als met hypotheken nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Koh, jij bent toch getrouwd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Middag, dag 2.best zwaar maar gaat redelijk ondanks dat ik niet heb geslapen. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden