Spring naar bijdragen

Woensdag 12 December


MarQ

Aanbevolen berichten

Ik heb wel een hypotheek, maar los ongeveer 80% af. Daar ben ik wel blij mee. Ik had dringend een woning nodig toen ik met vriend uit elkaar ging. Heb zelfs even bij Woman gewoond om onderdak te hebben. Ben alle dagen dankbaar voor mijn baas en mijn baan.

Toch heb ik hun ook de laatste tijd laten vallen. Dat besef ik heel goed.

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei hub1:

Eigenlijk maar goed ook. Ik geloof niet dat ik mijn vriendin nog zou willen zien als ze me iets in het eten zou doen.

Doet me denken aan:

Kweetnietmeerwie zei tegen Winston Churchill: "Als jij mijn man was zou ik rattengif in je eten doen."
Waarop Winston Churchill tegen Kweetnietmeerwie zei: "Als jij mijn vrouw was zou ik het met plezier opeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei hub1:

 

Vraag me af waar dat heen moet met onze maatschappij als mannen van onze leeftijd zo denken.

Hub....zal ik je uit de droom helpen? Mij als vrouw die werkt is vaker gevraagd of mijn vriend mocht stoppen met werken. Nee, ik was nooit voor.

Mannen willen dan wel het werk dat hun zien als "huisvrouw"  en "geen verantwoordelijkheden" maar tegelijk willen ze wel de eer en respect die hun vader vroeger kreeg. Dat gaat niet samen. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eer en respect is er nooit geweest voor een huisvrouw. Is er zelfs niet voor een werkende vrouw. Mannen plaatsen zichzelf op deze manier buiten de maatschappij. Ik heb zelfbewust alleen een kind opgevoed. Dus daarmee is ook het vaderschap in twijfel getrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb echt een kind alleen op de wereld gezet en opgevoed. Het gaat heel goed met haar. Dochter zit nu (met 22 jaar) op de Universiteit van Amsterdam. Zij wil een toekomst. Heeft dat ook met haar vriend. Geen problemen met alcohol, sterker nog: zij heeft een hekel aan alcohol. Door mij. :(

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mannen van haar leeftijd willen weer iets bereiken. Beseffen dat hun ook nodig zijn in onze maatschappij. Het zal normaal worden dat iedereen 4 dagen werkt en 1 pappa of mamma dag heeft. In combinatie met 2x een oma=dag zal de kinderopvang weer betaalbaar maken. 1 dagje in de opvang. Niet slecht voor een kind. Mijn kind leerde daar sociaal zijn. Ik was te rustig voor haar. Kinderopvang zorgde er voor dat zij naar hartelust met anderen kon spelen/praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...