Reacher Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Ik ga je speech lezen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Mooooi Lars! @Sober en mijn rupseltje @Rupsjenooitgenoeg ook gefeliciteerd zeg! Een maand zit erop! That ‘s it. Ik ga slingers hangen. Rupsjenooitgenoeg reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Wat een druilerige dag...is het al bijna lente? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Ik heb veel respect voor deze prestatie, geweldig gedaan @Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 @Sandro, bijna. Ga maar even slapen. Waarom start je geen 'winterslaapdraad' hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 O ja, @Sober en @Rupsjenooitgenoeg, jullie natuurlijk ook geweldig gefeliciteerd met de eerste maand droog.. Zo samen op gaan kan stimuleren. Maar blijf het wel voor jezélf doen, hè? Als Jantje in de sloot springt hoeft Pietje er niet achteraan, zéker hier niet. Nietmeer en Rupsjenooitgenoeg reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 @Lars, ik ben geen keukenprinses, dus de taart is niet gelukt. En tegen @Reacher kan ik zo wie zo niet op....... Dus ik hou het op een felicitatieliedje . Goed gedaan!!! Lars en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Lars ik ben diep onder de indruk van hoe jij je door het leven slaat en blij dat ik je ‘ken’. Van harte! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 @Bor je kunt ook morgen feliciteren met een jaar en een dag, ben je uniek. Van harte @Lars, diep respect. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Ik stond om de hoek. Het gaat z'n gang hier, geen al te rare dingen. En u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Iedereen hartelijk dank doet me goed de felicitaties en de mooie woorden. Gelukkig @Bor waren we met jou verjaardag ook een stel kuddedieren geloof dat ook jij de felicitaties erg leuk vond zoals ik las. Quinneman goed je weer te zien volg je me op het jaarpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Nee, ik wist de datum nog. Asterix en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 @Bor persoonlijk vind ik elke volgehouden dag een felicitatie waard, maar dan wordt het ook zo'n sleur he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Ik bedoelde eigenlijk @Quinn volg je me in de zin van over een aantal maanden jij een jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 @Larslaten we het maar per dag bekijken, het is nu zes maanden. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Respect ook voor jou @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Ik ga kop thee drinken om 6 uur zijn mijn dochters hier Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Hmm, het wordt voor mij pas echt wat waard als het vanzelfsprekend wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rupsjenooitgenoeg Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Dank je wel lieve @Reacher. Het stoppen is 1 ding, het volhouden een compleet ander! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 17 minuten geleden zei Quinn: Hmm, het wordt voor mij pas echt wat waard als het vanzelfsprekend wordt. Ja @Quinn, als het vanzelfsprekend wordt is het het waardevolst. Maar tót het vanzelfsprekend wordt is het knap. Superknap. Om iets langdurig vol te houden als het niet vanzelfsprekend is. Respect is dan wel op z'n plaats. Daarna is het knappe er wel af en hoef je er niet meer (zo hard) aan te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Hoi Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Hoi @kruidenthee67 Hoezo @Bor? Betrek je die uitspraak op jezelf of herken je je erin? Qua sleur, misschien wel. Maar ik vind het vooral lastig dat drank nog steeds zo veel ruimte inneemt, al richt zich dat nu dus op het niet drinken. @Kohtje wat ik ervaar is nog steeds een gevecht, dat vervangen door een vanzelfsprekendheid zou ik wel rustgevend vinden. Denk ik nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 (bewerkt) Ja Quinn, dat snap ik. Daarom verdien je nu ook respect voor het volhouden van dat gevecht. Maar vanzelfsprekendheid geeft zeker rust, dat ervaar ik zelf ook. Er is geen energie meer nodig om niet te drinken. Kan ik die energie weer ergens anders in steken. 10 november 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Ja, als het vanzelfsprekend wordt komt er weer ruimte voor andere zaken...dat is heel waardevol. Maar...het heeft pas waarde als het vanzelfsprekend wordt...neuh...het feit dat je er aan werkt wel of niet nog met strijd is al zoveel waard...de intentie om te willen stoppen...er serieus mee aan de bak gaan. Dat is zo van waarde... Die strijd...is 'niet fijn'...ken m ook wel. Tot de laatste keer. Is er bij mij wel wat veranderd. Heb ik echt kunnen toegeven voor mijzelf dat ik een alcoholprobleem heb. Euh...dat heet acceptatie toch? Er zijn nog wel momenten dat ik een beetje strijd heb gevoeld, maar minder heftig en op één hand te tellen. De vanzelfsprekendheid neemt toe. Daarmee ook vertrouwen. Ben niet meer de hele dag met drank bezig, wel elke dag. En ik denk dat dat nog lange tijd zo zal blijven...de alertheid....iets van...het voelt wel als soort van vanzelfsprekend, 'ik drink niet', maar het is niet vanzelfsprekend...vraagt 'onderhoud'. Voor mij me hier elke dag ff melden...dagelijks contact met mijn app maatje...en m n wekelijkse groep....Maar Quinn het is het zó waard om vol te houden. Echt. Koh sprak over het jaar rond....dat was een giga mijlpaal....nu ga ik voor tja, hoe zeg ik dat...bestendigen....ook een aantal zaken in mijn leven. Dat had met drank niet gekund. Fijn dat je hier ff bent, en dat je nog droog staat. Keep up the good work. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst 10 november 2018 Topper @Lars!!!!! Op naar de 2. Trouwens ik zie dat de Tja hoe begin je discussie is gesloten, waarom is dat? heb ik een aflevering gemist? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden