Clean66 Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Vandaag drink ik niet...geniet van het mooie weer iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Goedemorgen, jij ook @Clean66 ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 mogguuh...... Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Goedemorgen frummers. Ja, het wordt vast mooi weer vandaag... Lekker van genieten indien mogelijk... Maar eerst een bakje.                  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Goedemorgen, Dagpact: MarcQ Nietmeer  fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Goedemorgen onderweg na revalidatie maar weer een dagje knallen of zo iets dan Dagpact: MarcQ Nietmeer Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Goedemorgen allen, Ik heb aan Bob gevraagd om me weer op het jaarpact te zetten. Af en toe wat drinken lukt me niet. Mijn hoofd schoot in de stand: wanneer "mag" ik drinken. Begon op de wijnflessen te kijken hoeveel alcohol erin zat en daar mijn fles wijn op uit te zoeken  Begon obsessief te zijn qua "heb ik iets in huis". Zo geen zin in om zo iemand te zijn! Ik ben dus weer opnieuw gestopt. Stopdatum 18 september. Mijn gezin weet dat ook en steunt me hierin. Hoop dat ik weer welkom ben, fijne maandag iedereen. Lika en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Goeie morgen Iedereen, Natuurlijk ben je weer welkom Amethist, welkom terug. Hondje ziek, ik ongerust. Ben vanaf 4 uur wakker.  Ze spuugt, eet niet, alleen haar levertraantabletje en blaft als ze iets hoort. Als ik dan zeg " niet doen want jij bent heel erg ziek", zie je ze denken, Shit o ja das waar ook" en kruipt dan weer heel sielug haar mandje in. Het is wat met die dieren hé? Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Goedemorgen! @Amethist zat toevallig laatst te denken hoe het met je is. Goed iets te horen en succes weer Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Sterkte met het hondje @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Dank je Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 goeie morgen frummers net Ned. weer overtuigend zien winnen in Japan, wat kan ik daar van genieten. Hollands Glorie! Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 (bewerkt) Vind je dat nou niet zielig voor die anderen? 8 oktober 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Zou voetjebal dan toch louter leedvermaak zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 @Amethistwelkom terug!! Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 allemaal en tot later maar weer. Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 2 uur geleden zei Asterix: Zou voetjebal dan toch louter leedvermaak zijn? Elke sport wel, denk ik. Ik heb nog nooit een winnaar 'sorry' horen zeggen tegen de verslagene(n). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Ja, ja... en dan zeker de dagdraad opleuken. 'K zou niet meer durven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Gebakken krieltjes andijvie en een gehaktbal yoghurt en vla na daar maak ik wel een vla flip van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Cordon bleu op verzoek...gebakken krieltjes en veel groenten...spinazie, broccoli en salade..of venkel...ik eet zelf wat minder koolhydraten op het moment en wat meer eiwitten. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Boerenkool met worst Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 hamburger, actyfrieten en sla. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Aardappelschijfjes met uien gebakken, broccoli en een paar kippenledematen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Ik ben blij. Had de hele dag flinke trek. Ben een ex van 9 jaar geleden tegengekomen afgelopen weekend en bij hem dronk ik nog veel. De herinnering heeft de trek weer opgeroepen. Toch snel van werk naar huis gefietst zonder een winkel in te gaan. Dus niets in huis. Houd het vanavond lekker bij rustgevende thee. Lars, rapilos, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden