knakker Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Lukt het nog met de glimlachjes Jaantje? Even iets om de moed erin te houden. %s om %s bewerkt door knakker karin123, Yana, Mormel en 1 andere reageerden hierop 2 2
Yana Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Dank jullie wel lieverds! Wat een schitterend boeket @karin123 Lieve God, sta me bij alsjeblieft. Ik denk steeds dat het niet zwaarder kan maar de afgelopen nacht... Er is iets heel er mis met m'n zenuwstelsel ofzo. De allesomvattende spanning die m'n lijf te verduren heeft, het is iets onvoorstelbaars, zelfs de oxazepam helpt nauwelijks. Misschien kan ik het gebruiken als een poort naar de ultieme vrijheid? Kan ik daar doorheen door me helemaal over te geven? Of misschien is dat maar geklets. Dit is het moeilijkste ooit in m'n leven, ik bid dat er snel verlichting mag komen. bumperjim en lady jane reageerden hierop 1 1
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik hoop zo voor je dat er verlichting voor je komt Yana. Denk aan je. Yana reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Lieve Yana, wat een ellende... wat zou ik graag iets opbeurends zeggen, maar ik kan niks bedenken.. Ik bid voor je meis .... Yana reageerde hierop 1
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik kan ook niets bedenken dat helpt. Ik ga gewoon heel hard hopen op een spoedig herstel! Yana reageerde hierop 1
Maja Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat beroerd @Yana. O, wat hoop ik dat je gauw op de weg naar herstel bent. Ik geef je in gedachten een knuffel!! Yana reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Als het de hormonen zijn, bin there, done that. Houdt vol! Het wordt beter, linksom of rechtsom. Doe alleen wat als je kunt en wilt. Niets forceren.🌻 Yana reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Ach jee lees dit nu net pas beter @Yana lief mens wat een zeer nare situatie voor jou(understatement) Moest eerst denken aan paniekaanvallen maar dat zal het niet alleen zijn(alhoewel mijn leven daardoor ook zo voelde destijds zoals jij beschrijft, jaren geduurd), oorzaak hormonaal? Of nog meer/iets anders. Hoop dat je er snel achter zult gaan komen. Voor nu in gedachten bij jou. Dikke knuffel kus😘 Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 16 uur geleden Het lijkt inderdaad op paniekaanvallen @Smaragdie, voor de zekerheid ben ik daarom bij een psycholoog geweest maar die concludeerde dat ik voor paniek geen aanleg heb en had geen idee waar ze me voor zou moeten behandelen. De huisartsen hebben eigenlijk ook geen idee wat dan wel de oorzaak is. Ik krijg inmiddels wat hormoonsuppletie en volgende week zie ik een neuroloog. Ik denk zelf nog om acupunctuur te proberen, dat lijkt me nou typisch iets om een wanordelijk zenuwstelsel weer in balans te krijgen. Kent iemand soms een goede acupuncturist in Den Haag of omgeving? Ik huil heel veel en dat voelt wel als een grote schoonmaak, misschien kom ik hier uiteindelijk wel diepgereinigd uit. Heel fijn dat er ook hier mensen zijn die aan me denken en meeleven en bidden en hopen... dankjewel ❤️ lady jane, karin123 en Rosee reageerden hierop 3
Lika Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Lieve @Yana, nou moet ik toch om je glimlachen. ‘Misschien kom ik hier wel diepgereinigd uit….’ Ik hoop het! En dat er dan nooit meer een diepte reiniging nodig is. Yana reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Ik heb 1x acupunctuur gehad toen mn rug helemaal klem zat en ik was verbijsterd hoe effektief het was. 20 minuten alles klaar. Misschien werkt het meer op je spieren dan op je zenuwen, of misschien maakt het niet uit want alles is sowieso met alles verbonden. Het lijkt me te ernstig voor een psycholoog, je kan je er niet uitpraten lijkt me zo 2 uur geleden bewerkt door bumperjim Yana reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hoi Yana, Heb je een pb gestuurd met info over een goede acupuncturist in Den Haag. Yana reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 15 uur geleden zei Yana: Ik krijg inmiddels wat hormoonsuppletie Ik g hierop gokken voor jou. Duurt even voordat het werkt. 🍀
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden