jowan Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Goedemorgen, Ik ga weer een dag proberen. Dagpact: Jowan Gypsy Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Dagpact: jowan Gypsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Goedemorgen allemaal Gypsy, het woordje "proberen" kun je beter schrappen uit je vocabulaire. Je moet er voor 100% voor gaan. Geen halfslachtige pogingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Goedemorgen Dagpact: jowan Gypsy Zbb Amethist Fijne zaterdag iedereen! 7 minuten geleden zei zeilbootbewoner: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 6 minuten geleden zei rosa45: Goedemorgen allemaal Gypsy, het woordje "proberen" kun je beter schrappen uit je vocabulaire. Je moet er voor 100% voor gaan. Geen halfslachtige pogingen. Nee, proberen is al een hele stap voor mij. Voor nu genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Goedemorgen frummers. Net even buiten geweest, maar nog steeds -7 op de thermometer... dacht dat het zou dooien??? Afijn, eerst maar even een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Joop, wat een schitterend nieuws... wat fijn, Eindelijk een eind aan het wachten.... Zbb, wat een verandering de afgelopen maand voor jou. Top, ik heb er bewondering voor hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 25 minuten geleden zei Amethist: Goedemorgen Dagpact: jowan Gypsy Zbb Amethist Nadia Fijne zaterdag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Er ligt hier een pak sneeuw! Dat was niet de afspraak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Hahaha Nadia... tis maar goed dat we het niet voor het zeggen hebben met het weer hè... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Luitjes, ik moet er vandoor..... drukke dag weer. Maak er een mooie dag van..... dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Moghu mensen, Gisteren boodschappen gedaan met een vrijwilligster. Ik prijs me zo gelukkig dat ik zo fijn geholpen wordt als ik dat nodig heb, heerlijk. Gypsy vandaag weer proberen opnieuw te starten. Een kind leert ook niet ineens lopen. Als je trek krijgt zorg dan voor een volle maag, dat vermindert de trek. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 1 uur geleden zei Gypsy: Nee, proberen is al een hele stap voor mij. Voor nu genoeg. Precies, je zegt gewoon waar het op staat en zo hoort het. Succes met proberen! Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Goedemorgen. Me verslapen en te laat voor sporten. Maar geeft niet. Ga ik straks lekker wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Van mij ook een goedemorgen allemaal. Heb niet zo veel met sport, maar ik mis 's morgens toch wel een beetje het Olympisch journaal op tv.. Tv en radio zijn op een gewone doordeweekse dag en in een gewoon doordeweeks weekend best flauwig en saai. Ik zal het maar gewoon toegeven: ik mis de curling-verslagen... vooral die prachtige geconcentreerde koppies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Hahaha. De curlingdames zien er over het algemeen helemaal niet verkeerd uit. Ik herinner me in ieder geval die van Rusland en Korea Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 GoedeMorgen allemaal. Ik geloof niet dat ik vandaag veel moét behalve werken. Ik geloof ook dat ik niet zoveel ga dóen behalve werken. Geloof ik. Misschien rustig rondje hardlopen. Kuit is weer iets beter maar die spelerij met de armen en bovenbenen ....Noah... dat voel ik nog goed. Ach...we zien wel. Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Het is trouwens wel echt erg fijn fietsen met mijn nieuwe compleet over the top fietslampjes. Woehaaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Dagpact: jowan Gypsy Zbb Amethist Nadia IJsvogel Vandaag een feestje. Dat ben ik nogal uit de weg gegaan dus ik ben benieuwd hoe ik dit ga vinden. Ik ga wel zelf dus ik kan weg als ik dat wil. Ik realiseer me nu dat ik vanaf half december in een soort van winterslaap gegaan ben :-) In ieder geval op sociaal gebied. Hoort ook bij die donkere maanden, Nu gaan we weer lekker naar het voorjaar en moet ik maar weer uit mijn holletje kruipen. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Dagpact: jowan Gypsy Zbb Amethist Nadia Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Goedemiddag sneeuwvlokjes! Gefeliciteerd Jopie, superfijn nieuws. Nu kan het gezinnetje tot rust komen. En ZBB: over gezinnetje gesproken, geniet van hun gezelschap en vandaag blijven we droog, wat jij Grappig hoe dat gaat hè Bolletje, jij helpt als vrijwilliger anderen, anderen helpen jou weer. Sommige cirkels in het leven zijn wel ok Enige jammere is dat Hartje en de fleurige samen op een eiland zitten. Wel cocktails zonder alcohol Lars! Anders kom ik je oren wassen Hoop dat je snel weer wat vrolijker voelt lieffie. En Nadia kikkertje weer terug! Fijn! Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Goeiemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Ik zou graag van Jannigje willen horen. En deze jongens ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden