Spring naar bijdragen

Zaterdag, 3 maart 2018


jowan

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei rosa45:

Goedemorgen allemaal:sun:

Gypsy, het woordje "proberen" kun je beter schrappen uit je vocabulaire. Je moet er voor 100% voor gaan. Geen halfslachtige pogingen.

Nee, proberen is al een hele stap voor mij. Voor nu genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu mensen,

Gisteren boodschappen gedaan met een vrijwilligster. Ik prijs me zo gelukkig dat ik zo fijn geholpen wordt als ik dat nodig heb, heerlijk.

Gypsy vandaag weer proberen opnieuw te starten. Een kind leert ook niet ineens lopen. Als je trek krijgt zorg dan voor een volle maag, dat vermindert de trek.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij ook een goedemorgen allemaal.

Heb niet zo veel met sport, maar ik mis 's morgens toch wel een beetje het Olympisch journaal op tv..
Tv en radio zijn op een gewone doordeweekse dag en in een gewoon doordeweeks weekend best flauwig en saai.

Ik zal het maar gewoon toegeven: ik mis de curling-verslagen... vooral die prachtige geconcentreerde koppies. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GoedeMorgen allemaal. 

Ik geloof niet dat ik vandaag veel moét behalve werken. Ik geloof ook dat ik niet zoveel ga dóen behalve werken. Geloof ik. 

Misschien rustig rondje hardlopen. Kuit is weer iets beter maar die spelerij met de armen en bovenbenen ....Noah... dat voel ik nog goed. Ach...we zien wel. 

Koffie! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

jowan

Gypsy

Zbb

Amethist

Nadia

IJsvogel

 

Vandaag een feestje. Dat ben ik nogal uit de weg gegaan dus ik ben benieuwd hoe ik dit ga vinden. Ik ga wel zelf dus ik kan weg als ik dat wil. Ik realiseer me nu dat ik vanaf half december in een soort van winterslaap gegaan ben :-) In ieder geval op sociaal gebied. Hoort ook bij die donkere maanden, Nu gaan we weer lekker naar het voorjaar en moet ik maar weer uit mijn holletje kruipen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag sneeuwvlokjes! :heart:

Gefeliciteerd Jopie, superfijn nieuws. Nu kan het gezinnetje tot rust komen. En ZBB: over gezinnetje gesproken, geniet van hun gezelschap en vandaag blijven we droog, wat jij :rose:

Grappig hoe dat gaat hè Bolletje, jij helpt als vrijwilliger anderen, anderen helpen jou weer. Sommige cirkels in het leven zijn wel ok :D

Enige jammere is dat Hartje en de fleurige samen op een eiland zitten. :mellow:  Wel cocktails zonder alcohol Lars! Anders kom ik je oren wassen :devil: Hoop dat je snel weer wat vrolijker voelt lieffie.

En Nadia kikkertje weer terug! Fijn!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...