bumperjim Geplaatst 17 december 2019 Rapport Share Geplaatst 17 december 2019 Ik begrijp je @Rosee Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 17 december 2019 Rapport Share Geplaatst 17 december 2019 Herken veel Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 17 december 2019 Rapport Share Geplaatst 17 december 2019 Ik herken het ook, die twijfel. Misschien vervelend, maar niks mis mee. Mensen die niet twijfelen zijn niet aardig of dronken. (Ik twijfel of dat klopt, maar het staat er wel leuk. Toch??) Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2019 Rapport Share Geplaatst 17 december 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Pelle2: Mensen die niet twijfelen zijn niet aardig of dronken. Fanatiek religieus kan ook nog. 17 december 2019 bewerkt door Bob Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 december 2019 Rapport Share Geplaatst 17 december 2019 Das een combinatie van beide (Puts flame suit on!!! zoals ze dat op engelstalige forums zeggen ) Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 17 december 2019 Rapport Share Geplaatst 17 december 2019 Die twijfel en het idee dat je toch wilt verdoven. Dat voel ik ook, en dat is vervelend. Ik ga zo een kop valeriaanthee zetten. Dat is mijn downer voor vanavond. En nog een stuk chocolade erbij natuurlijk. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2019 Rapport Share Geplaatst 17 december 2019 beterschap Rosee.enne hier tussen ons, pas je prima hoor Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 december 2019 Rapport Share Geplaatst 17 december 2019 Ik herken ook veel, maar heel langzaam zie ik ook dat er nu dingen op hun plek gaan vallen. Minder twijfel of twijfel waarvan ik weet: 'oh ja..Dat ben ik. Hier ga ik twijfelen...' Niet erg. Dat er iets moet gebeuren. Heb ik heel erg veel last van gehad. Maar het is ook weggegaan. Ik heb met minder mensen meer verbinding. Het zal weer gaan veranderen meis. Het valt mij op dat ik nu pas, na drie jaar, echt vruchten lijk te gaan plukken. Nog een jaartje voor jou dus. Dan wordt het feest:-) Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 18 december 2019 Rapport Share Geplaatst 18 december 2019 Ik heb je bericht gelezen, meer dan je veel liefde en kracht wensen kan ik niet. Maar ik meen het wel. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Zo even mijn ei kwijt op mijn draadje. Net terug van kerstavond bij vriendin en nog een klein clubje. Mn jongste puberzoon (14) zat helaas niet zo lekker in zn vel zullen we maar zeggen en was ruzie aan het uitlokken. Oudste zoon ging daar steeds vol in, ik probeerde zoveel mogelijk te sussen/afleiden/negeren want wil niet dat het escaleert. Gelukkig ook niet gebeurd maar leuk is anders. Vriendin verheft haar stem tegen mijn zoon en vindt dat hij loopt te zieken. (Is ook zo maar hij heeft ook adhd/odd dus vereist andere aanpak) zelf heeft ze een voorbeeldig kind en co ouderschap. Oudste zoon zegt ook nog tegen me dat zijj broertje nooit zo zou zijn geworden als papa hem had opgevoed (die het af heeft laten weten) waar iedereen bij is. Zit ik daar me in te houden met mn gemberthee, vriendin duidelijk al 1 fles op. Gaan we naar huis, verlies ik mn nieuwe kettingslot, vandaag gekocht. Morgen gaan we naar mn moeder en nog wat familie, zie er nu al tegenop. Pfff. Maar heb het droog gehouden en daar ben ik zo blij om. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Kerst, en dan vrede op aarde oeioeioei wat barstte vaak de bom voor de Kerst voorbij was, vroeger. Hopelijk heb jij het ergste gehad nu meis. en anders...... ook morgen gaat voorbij. en jij bent de beste moeder mogelijk Rosee (wacht maar tot ze zelf pubers hebben) Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Het lijkt wel een film, wat een pittige avond. Goed gedaan, wat een zelfbeheersing, nog even en je bent een een zen boeddhist. Maar wat gun ik jou een veel leukere avond. Gelukkig zat je aan de gemberthee , anders was je vast ontploft. Je doet het goed! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 @Cleo66 kan het nu toch niet drooghouden, maar gelukkig vanwege tranen en niet vanwege alcohol. Dank je wel en jij ook @IJsvogel. Zo blij met jullie steun en het forum. Ga nog even wat lezen. Besef ineens: vorig jaar rond deze tijd lag de focus op niet drinken. Nu nog steeds wel, maar de focus ligt nu nog meer op: hoe ga ik met mijn emoties om. (Zonder alcohol) het niet drinken is geen doel meer op zich geworden, zeg maar. Hoop dat dit niet al te vaag klinkt. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2019 Rapport Share Geplaatst 25 december 2019 Klinkt totaal niet vaag! Is een logische volgende stap. Omgaan met emoties. Hou je ook vandaag bijeen. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 25 december 2019 Rapport Share Geplaatst 25 december 2019 Jij bent gewoon een hartstikke leuk mens met twee zonen die ruzie maken op kerstavond. Dat is niet fijn, maar dat maakt jou niet minder leuk! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 december 2019 Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 Ik sluit me aan bij Pelle! Hopelijk lukt het je om je zoon zo'n k.topmerking niet teveel kwalijk te nemen. Hij kan er ook niks aan doen en het zegt helemaal niets over jou, jij bent lief, wijs en dapper. Zo knap hoe je het allemaal voor elkaar krijgt in je eentje. Ik wou dat ik je even hierheen kon zappen, dan installeerde ik je in een luie stoel onder de mandarijnenboom, perste een mooi glas sap voor je en nam je jongens mee voor een cursus surfen op de oceaan zodat ze lekker moe worden en geen puf meer hebben om lastig te zijn. Nou ja, ik wil maar zeggen... jammer dat we geen vriendinnen zijn. En wat is dat nou met je vriend? Ik las toch ergens dat je relatie dreigt te stranden? Hoef je natuurlijk niks over te zeggen maar ik wens je kracht en liefde voor jezelf Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2019 Wat lief @Yana. Net op dagdraad geschreven, gelukkig gaat t nu weer beter. De jongens waren gisteren lief, merkte dat de oudste zijn best deed en het was een stuk rekaxter gelukkig. Straks bij vrienden eten en verwacht vooralsnog dat t gezellig wordt. tja, mn vriend zie ik nu even niet, twijfel over onze relatie en denk dat we maar even afstand moeten nemen. Ik hou van hem maar weet niet goed hoe nu verder. Hoe gaat het met jou, ik wens je een heerlijke zonnige 2e kerstdag in Portugal!! Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Fijn je te lezen @Rosee. Je doet het echt goed, al is het niet altijd makkelijk. Je DOET het wel, top! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Lief jullie reacties. Net pas thuis van alcoholvrij kerstdiner. Was fijn. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Dank je wel lieve @lady jane. Weet even niet waar ik de kracht vandaan moet halen, maar ik wil er weer opnieuw voor gaan. Hoe dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Zet 'm op, Rosee. Alle goeds voor 2020. Je weet maar nooit, wie weet wordt dit wel een heel mooi jaar! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Kom maar lekker vaak hier. Knuffel voor jou. De kracht zit in je. Echt waar! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Kop op Rosee! Balen natuurlijk..maar een les wijzer...en je weet dat je het kunt en wilt. Niet te streng zijn nu voor jezelf, maar gewoon weer de draad oppakken. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden