Klassement
Populaire bijdragen
Inhoud met de hoogste waardering op 25-04-26 in alle secties tonen
-
Morgen. Weekend, dus kon ik gisteren naar huis. De psych zei gisteren dat ik het goed doe, dus dat probeer ik te accepteren als waar. c moet zo aan het werk. Dat is lastig, maar hij kan niet steeds onder de weekenddiensten uit natuurlijk. Dagpact: Quinn4 punten
-
Nou, na heeeeel veel uren treinen zijn we er. Airbnb gevonden en binnen gekomen. Alles top. Ik ken deze stad niet. Nooit geweest. Maar de reis op zich was het al waard.4 punten
-
Zaterdag 25 april 2026
bumperjim en 2 anderen reageerde op Quinn voor een discussie
Eend in de oven, groenten klaar om te roerbakken, taart staat op temperatuur te komen. Dit gaat goed komen. Misschien ga ik er zelfs van eten, wie weet. DAGPACT: Quinn โ Marjolijn hub MaryArt Yvonne kaatje ๐บ Spirit ๐3 punten -
Zaterdag 25 april 2026
Quinn en 2 anderen reageerde op lady jane voor een discussie
Kaatje, binnenkort heb je 108 als aantal droge dagen. Dit is een heilig getal in meerdere culturen/geloven. Google maar eens. Een van de uitlegzinnen is; we schijnen 36 emoties voor het verleden, 36 voor het hier en nu en 36 voor de toekomst te hebben. Dan zit je mooi goed met de fase waarin je zit. Ik dacht net; wat zou het symbolisch zijn voor je om een mala te kopen in een new age winkeltje. Op momenten dat je het moeilijk hebt, een houvast, die rust kan brengen. Zoveel redenen om niet/nooit meer te gaan drinken. Geluk zit niet in 25% meer geld. Al is/lijkt het veel nu. Jouw rijkdom zit straks in jou. Je wordt sterker, en trotser (op een goede manier, fier eigenlijk) en ik denk dat je ook een beter mens wordt, gelukkig heeft je zoon zijn fiets al binnen. Komt goed met jou hoor, het is al goed.3 punten -
Goedemorgen, Ik stond vanochtend op met rugpijn รจn vol goede moed. Ik merk dat ik de laatste tijd vaker momenten heb dat ik me zomaar goed voel, en dat ligt dan niet persรฉ aan de omstandigheden. Het dwangmatige zoeken naar wat er mis is, eigenlijk onderhuids continue gespannen zijn, dat lijkt af te nemen. Eigenlijk heb ik pas de laatste jaren ontdekt dat dat er is, dat ik zo in elkaar stak. De hele dag de emotie angst reguleren, zonder dat ik het door had. Of is dat gewoon de normale menselijke toestand?3 punten
-
Zaterdag 25 april 2026
lady jane' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Zo even rondje gefietst metzoon lief naar oma even koffie gedronken.leuk om te zien hoe blij hij is met zโn nieuwe fiets. Daarna heb ik rondje met me man lief gefietst door een natuurgebied naast ons huis heerlijk. Nu de bbq aan en onze dochter dโr vriendinnetje komt eten. eerste bbq zonder wijn maar had nog een 0.0 in de koelkast staan ๐ @lady janezeker rijk leven ook met wat minder geld.๐ฅฐ๐2 punten -
Zaterdag 25 april 2026
Rosee' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Reacher voor een discussie
Veel plezier in Rome Liefka. Er zijn heel veel zwerfkatten daar. Ik wil graag nog 1 witte. ๐2 punten -
Zaterdag 25 april 2026
Lika' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Rosee voor een discussie
Wat heerlijk @Likaen veel leuker dan met het vliegtuig! Veel plezier. @Ettyherkenbaar. Ik zou weleens in een paar andere mensen willen kruipen, gewoon voor even om te kunnen vergelijken hoe zij zich voelen en of ik normaal ben. (Weet dat 'normaal ' niet bestaat maar toch.) Aan de andere kant lijkt het me geen geruststellend idee als er meer mensen zo raar zijn als ik. Maar dat zal eigenlijk wel vrees ik.2 punten -
Zaterdag 25 april 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Lika voor een discussie
Groeten vanuit de trein. Op weg naar Rome.2 punten -
Zaterdag 25 april 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op Yvonne voor een discussie
2 punten -
Zaterdag 25 april 2026
spirit' data-ipsDialog data-ipsDialog-size='medium' data-ipsDialog-destructOnClose data-ipsDialog-size='narrow' data-ipsDialog-title='Alle leden' title='Toon alle leden' data-ipsTooltip>een andere reageerde op hub02 voor een discussie
Ja, ik hoop niet dat iemand me er weer afgooit. Morgen de laatste dag op het dagpact denk ik. Vanaf maandag gaat het weer wat makkelijker voor me (hoop ik). Is ook de dag dat ik mijn digitale winkelmandje bij AH begin te vullen. Ik kan geen drop en stroopwafels meer zien. Niet omdat ze op zijn, maar na gisteren heb ik wel zin in wat anders. Ik krijg altijd buikpijn als ik teveel vitamines binnen krijg. Zullen dus wel chocolademuffins en zo worden.2 punten -
Terug van wederom een dag hondenactiviteiten in de Provence. Een hoop aardige en zeer competente lui, ik ben maar een doedel maar ik leer een hoop ๐คฃ En weer mensen die ik niet ken maar die de bumperhond kennen van instagram (en ik "OK maar wie ben jij dan?") want followers van de holenbeer. De holenbeer, dat vreselijk introverte kind, heeft een netwerk van heb ik jou daar ๐คฃ De bumperhond vond het allemaal maar machtig gezellig, op haar gevorderde leeftijd. Lekker met papa in t tentje slapen gisteravond ๐๐ผ Morgen gaan we weer dingen doen met de Stier1 punt
-
Zaterdag 25 april 2026
Kaatjemama reageerde op Quinn voor een discussie
Thanks. Het eten was goed, het gezelschap prima en de sfeer top. Nu even wat nicotine inhalen.1 punt -
Haha ja als het over flauwe kattenhumor gaat wil ik daar wel op reageren. Ik kan mij altijd wel vermaken om het idiote gedrag van die beesten. Op youtube heb je ook van die leuke filmpjes. Die heten dan "my cat vs other cat". De filmer filmt dan compleet mislukte acties van zijn eigen kat (tuurlijk in scene gezet) en laat dan zien hoe succesvollere katten wel acties laten slagen. Zie je echt de meest idiote cat bloopers.1 punt
-
Het gebeurt en vaker dan je denkt. Maar een spuitje krijgen ze dan zeker niet. https://www.rtl.nl/rtl-nieuws/artikel/5410581/kat-eet-overleden-baasje-duitsland-niedersachsen1 punt
-
Veel plezier Lika. Kaatjemama, dat ziet er gezellig uit. Wij zijn in een prachtig park gaan lopen, net over de grens. Alles stond in bloei, en ik heb veel eendjes met hun kroost zien lopen โค๏ธ Ik ben er helemaal zenn van, al die geuren. Het verbaasde me wel hoeveel roodwang schildpadden ik heb zien zonnen op en om het water. Ik dacht altijd dat ze de winter nooit zouden overleven1 punt
-
Ja ontzettend gaaf zou dat zijn, als dat kon, even achter het masker van anderen kijken of ze net zo normaal zijn als wij๐. Maar wel op proef. Ik zou op voorhand met niemand durven ruilen . Iemand kan het voor elkaar lijken te hebben maar tegelijkertijd in een grote hel leven. Hoe weet je dat? Ik doe het maar met dit figuur en ben ondanks alle neuroses best wel aan mezelf gehecht. Jij raar? Was me nog niet opgevallen๐ฅฐ1 punt
-
1 punt
-
Fijn dat je eindelijk geslapen hebt @Marjolijn De pest erin mag weleens @spirit nee nee ik zie Q graag in zijn zonnebril @hub02 ๐1 punt
-
Ik stond enigzins niet in mijn hum op. Geen zin in de dag. Gewoon de pest erin. Eerst maar een bak thee met een geroosterde boterham op. Daarna nog een bak koffie. Kleindochter was nog boven en ben een flink eind gaan lopen met de hond. Ergens waar ze lekker los kon en hard kon rennen. Het zonnetje brandde, zo heerlijk. Mijn rare bozige bui ging gelukkig over. Kleindochter zit nu te tekenen aan tafel. Straks weer naar de kinderboerderij. Natuurlijk voor snoep. Vooruit maar weer. Ben al blij dat ze even van die telefoon af is. Heb het gisteren maar even laten gaan, omdat ik geen zin had in discussies met een eigenwijs kind van 8. Het leuke van kleinkinderen is, dat ze ook weer opgehaald worden ๐1 punt
-
Dat gaat niet. Italie is alleen per Ferrari of luxe jacht te bereiken. Of kijk maar of je iets vindt met de NS, heb ik langer plezier van dan van een voettocht. De laatste keer met de trein moest ik van Kerkrade naar Maastricht en heb wegens werkzaamheden nog 2 dagen Leeuwarden kunnen bewonderen. Doe de Ferrari dan maar. Ben je goedkoper uit dan de cruise die ik al had uitgezocht. Wil niet het onderste uit de kan.1 punt
-
Deal @hub02 ik zet in m'n agenda dat je in 2335 een voettocht naar Rome van me krijgt.1 punt
-
Ik was eigenlijk mijn koffer aan het pakken, stond op het punt om ook naar Rome te vertrekken. Ik volg zo'n blog elke dag, heerlijk weer daar nu. Ben verd... echt jaloers op @Lika (veel plezier jij!!!). Ongelooflijk mooi en indrukwekkend, die basiliek. Maar dan gaat dat maar niet door. Dan probeer ik tot woensdag op het dagpact te blijven, alleen voor jou. Dan maak je dat later maar goed door me een trip naar Rome aan te bieden, ok?1 punt
-
Ik vind het juist weer een geruststellend idee dat er mensen zijn zoals jij @Rosee1 punt
-
Veel plezier in Rome @Lika. Blijft een prachtige stad. Misschien wel de tweede mooiste van Europa. Koffie en sigaretten op het balkon. Met een zonnebril en een winterjas. Rare wereld. Weet je vriend, het helpt mij ook als jij erop staat.1 punt
-
Zaterdag 25 april 2026
Kaatjemama reageerde op Senna34 voor een discussie
Dat is best een hap uit je inkomen, en zeker met de prijzen van tegenwoordig. Laat het even op je afkomen, voor hetzelfde geldt vind je daar ook je weg in. En wie weet lukt het je om toch nog iets te sparen1 punt -
Zaterdag 25 april 2026
Rosee reageerde op Kaatjemama voor een discussie
Dank je dacht maak er wel soort picknick van romantisch ๐ฅฐ ๐๐ zijn al 11 jaar bij elkaar1 punt -
Goedemorgen, Hier een weekend zonder verplichtingen, dat is weer even geleden1 punt
-
@hub02 jij de letters, ik de witregels. Alles om je hier te krijgen. Fijn dat de zon er weer is @Marjolijn DAGPACT: Quinn Marjolijn hub1 punt
-
DAGPACT: Quinn Marjolijn hub Blijkbaar kan niemand hier zo'n dagpact met die mooie letters maken. Doe ik het maar.1 punt
