Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 mei 2017


Sowhat

Aanbevolen berichten

Goeiesmorges :lol:

Dat probleem heb ik hier ook so what, alleen ik leer de kat dat ik niet m'n bed voor em uitkom xD als ik er uit kom krijgt die wat te eten en dan is die daarna ook weer gelijk de hort op :P lekker druk met katten dingen doen ^^

Ik draai me nog even om :rose:

Mooie dag toegewenst iedereen :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Ziet er weer prima uit buiten... 
En binnen staan koffie en thee klaar. 
post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg

Mijn katten hebben hun 'eigen slaapkamer', de deur gaat pas open als ik het douchegebeuren achter me heb liggen. 
En meestal liggen ze dan nog heerlijk te pitten. 
Vervolgens willen ze naar buiten.... om tien tellen later weer naar binnen te komen om wat lekkers te vragen.... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen.

Dadelijk komt mijn broer met z´n dochter. Dan zie ik voor het eerst mijn achternichtje. Ze is nu 6 mnd. dus wordt het hoog tijd. Ik heb een giraf gemaakt van een mtr. hoog waar wat bolletjes op zitten waar je kleertjes aan kan hangen. Ben benieuwd of m'n nicht het  leuk vind.

Verder lijkt het door het vele  rusten dat ik de laatste tijd doe toch iets beter te gaan. Maar het is toch nog erg wisselend. Ik denk dat ik dus zo  maar weer naar bed ga.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dochter is er tegen één uur, doen we lunch zei het hippe wicht. Maar vooruit, doen we. Nu wakkerder worden met koffie en krant. 

Het gaat wel beter tussen ons @Lars zo één keer in de zoveel tijd barst de ergernis uit z'n voegen. Meestal gedraag ik me dan een poosje beter om dat op enig moment weer te vergeten. Maar nu heb ik mijn therapievraag wat aangepast. Gedragsverandering hè. Het moet anders, ik moet anders, nu nog uitvogelen hoe dan wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh!

Ik mag mijn vrouw vanmiddag ophalen om een dagje en een nachtje thuis door te brengen, ze vindt het superspannend natuurlijk.
En ik erbij..

Eens zien hoe dat uitpakt.
Ik had er zelf een rare nacht van, weet niet of het daardoor kwam, maar lag  wel te woelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik haat eksters, dat wil ik even met jullie delen. Ze maken rare geluiden waardoor het lijkt alsof ze aliens zijn, 'kek kek' met 'kra kra' erdoorheen. Maak dan een keuze welk geluid je kiest. Ze dragen altijd smokings, staan om half vier op. En ze wonen in mijn achtertuin. Hun kind zegt tot nu toe 'piep' maar ik huiver voor het geluid dat daaruit gaat komen. 

Dat maakt het niet drinken weer extra moeilijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag.

@Reacher, ze maken inderdaad veel lawaai. "Mijn" eksters komen vaak op mijn balkon, maar het zijn langslapers denk ik, want bij mij komen ze niet zo vroeg. Ze badderen bij mij en ze proberen mijn vetbollen te pakken te krijgen. Ze zijn inmiddels zelfs al redelijk aan mij gewend. Sterkte ermee.

@Asterix, ik hoop dat het goed gaat vandaag. Spannend, ook de nacht erbij. 

Ik kom net uit de sportschool: we zijn afgebeuld!!!!!! Eerst maar eens een kop thee zetten en drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...