Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 mei 2017


Sowhat

Aanbevolen berichten

Ik vind ze vast ook leuk als ze me zouden laten slapen Jannigje. Ik hou meestal van dieren, als ze niet bloedzuigend en of giftige of wurgerig zijn. Mijn eksters hebben iets met schemering :wacko:. Zijn ze klaarwakker. Als de pepermunten niet werken stuur ik ze naar jou, hebben ze het geweldig volgens mij. :rose:

Ik moet echt gaan leren. Ik laat mijn verleidelijke computer even rusten. Tot later! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat jullie samen een goede en zo plezierig mogelijke tijd hebben samen Asterix, gun het jullie beide enorm.

Zeg Lieve, heb je al een stuk chocola in je tas gestopt? En niet vergeten hè, als het lastig is, gewoon hier inloggen. Smartphones kunnen dat ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Asterix sterkte kerel.

Zo bezoek gehad en het kindje mogen verschonen. Wat een  dikbil zeg. Heerlijk zo'n dik buikje en dikke billetjes. En o ze is zo mooi. Geweldig mijn dag kan niet meer stuk. M'n broer zou wat cd's branden. "Wat moet ik er op zetten?" "Ach joh kan me  niet schelen al  zet je er André Hazes op of de zangeres zonder naam met Ach vader lief toe drink niet meer doe maar wat.:lol:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Asterix heftige tijd zit je zo in.

Ik zat al een jaar met masseren wil ik eens iets mee doen. Ontstaat er vandaag in een fb groep met bekenden van me opeens iets van dat willen veel mensen wel. Gelijk massage avond 1 bedacht vanavond. Nu waren het 4 mensen maar dit kan veel meer mensen trekken. Vroeger koste een sociaal leven opbouwen een hele hoop geregel en dan ging je wat drinken. Nu gaat dat veel meer als vanzelf. De oogst wellicht van lang werken aan mezelf en meer vrienden proberen te krijgen. Ook van de week na een workshop van kom je ook wat drinken. Welkom en gewaardeerd worden om wie ik volgens mij echt ben en niet wie ik probeer te zijn. Ga met ontspannen lijf en dankbaar slapen.

 

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...