Sowhat Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Mijn kat heeft de lente in zijn bol,en dat wilde hij graag met mij delen om half 6. Dus koffie,krantje en vogelgeluiden in de tuin. Fijne zaterdag, 13 mei 2017 bewerkt door Sowhat Datum Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 13 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Kat heeft buikje weer vol,en is de hort op. Daar zit ik dan met mijn goede gedrag. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Goeiesmorges Dat probleem heb ik hier ook so what, alleen ik leer de kat dat ik niet m'n bed voor em uitkom xD als ik er uit kom krijgt die wat te eten en dan is die daarna ook weer gelijk de hort op lekker druk met katten dingen doen ^^ Ik draai me nog even om Mooie dag toegewenst iedereen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Morgen Lars, ga vanmorgen met medebewoner naar kringloopwinkel, hoop dat het lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Ga mijn best doen en anders alleen koffie drinken. Heb jij/jullie nog plannen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Goedemorgen en succes met de winkels heren. Hier de nacht weer doorgekomen. Straks dochter van het station halen. Dagpact: Lars Zbb Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars Zbb Quinn jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Goedemorgen frummers, Ziet er weer prima uit buiten... En binnen staan koffie en thee klaar. Mijn katten hebben hun 'eigen slaapkamer', de deur gaat pas open als ik het douchegebeuren achter me heb liggen. En meestal liggen ze dan nog heerlijk te pitten. Vervolgens willen ze naar buiten.... om tien tellen later weer naar binnen te komen om wat lekkers te vragen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Goeie morgen mensen. Dadelijk komt mijn broer met z´n dochter. Dan zie ik voor het eerst mijn achternichtje. Ze is nu 6 mnd. dus wordt het hoog tijd. Ik heb een giraf gemaakt van een mtr. hoog waar wat bolletjes op zitten waar je kleertjes aan kan hangen. Ben benieuwd of m'n nicht het leuk vind. Verder lijkt het door het vele rusten dat ik de laatste tijd doe toch iets beter te gaan. Maar het is toch nog erg wisselend. Ik denk dat ik dus zo maar weer naar bed ga. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Morgu Bol. Geduld hè, das een schone zaak, veel rusten dus. Maar eerst een bakje dan maar, extra sterk voor jou Wordt vast gezellig straks, leuk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Suiker en Lars succes met shoppen straks en Quinn plezier met je dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Goede morgen.. Dagpact: Lars Zbb Quinn jowan Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Dochter is er tegen één uur, doen we lunch zei het hippe wicht. Maar vooruit, doen we. Nu wakkerder worden met koffie en krant. Het gaat wel beter tussen ons @Lars zo één keer in de zoveel tijd barst de ergernis uit z'n voegen. Meestal gedraag ik me dan een poosje beter om dat op enig moment weer te vergeten. Maar nu heb ik mijn therapievraag wat aangepast. Gedragsverandering hè. Het moet anders, ik moet anders, nu nog uitvogelen hoe dan wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Goedemorgen. Laat wakker. Nu hup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Mogguh! Ik mag mijn vrouw vanmiddag ophalen om een dagje en een nachtje thuis door te brengen, ze vindt het superspannend natuurlijk. En ik erbij.. Eens zien hoe dat uitpakt. Ik had er zelf een rare nacht van, weet niet of het daardoor kwam, maar lag wel te woelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Nou dat kan ik me goed voorstellen Asterix. Hoop dat het goed gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Dagpact: Lars Zbb Quinn jowan Kohtje Spirit Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Dagpact: Lars Zbb Quinn jowan Kohtje Spirit Billy Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Ik haat eksters, dat wil ik even met jullie delen. Ze maken rare geluiden waardoor het lijkt alsof ze aliens zijn, 'kek kek' met 'kra kra' erdoorheen. Maak dan een keuze welk geluid je kiest. Ze dragen altijd smokings, staan om half vier op. En ze wonen in mijn achtertuin. Hun kind zegt tot nu toe 'piep' maar ik huiver voor het geluid dat daaruit gaat komen. Dat maakt het niet drinken weer extra moeilijk. Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Hallo @billy1981, succes met je dagpact vandaag. @Asterix veel mooie momenten met je vrouw toegewenst. Yes! @Quinn! @Vasja opstaan!!! @Lars koop je een ijsje voor mij? Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Ik eet per dag al twee rollen pepermunt. Verslaving ingeruild. Ruikt wel beter dan een drank kegel. Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Reacher, wist je niet dat eksters dol zijn op pepermunt? Daar krijgen ze een zachte keel van en dan gaan ze lieve geluidjes maken in plaats van krassende. Probeer maar. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2017 Goedemiddag. @Reacher, ze maken inderdaad veel lawaai. "Mijn" eksters komen vaak op mijn balkon, maar het zijn langslapers denk ik, want bij mij komen ze niet zo vroeg. Ze badderen bij mij en ze proberen mijn vetbollen te pakken te krijgen. Ze zijn inmiddels zelfs al redelijk aan mij gewend. Sterkte ermee. @Asterix, ik hoop dat het goed gaat vandaag. Spannend, ook de nacht erbij. Ik kom net uit de sportschool: we zijn afgebeuld!!!!!! Eerst maar eens een kop thee zetten en drinken. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden