Jannigje Geplaatst 17 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2019 Nou @Bob daarmee kan ik je niet helpen, ik heb nog nooit gehoord van laarsje Sinterklaasje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2019 (bewerkt) Sinterklaasje oentje, of mag je dat niet zingen? was het haasje sinterklaasje 17 augustus 2019 bewerkt door Bob aansluiting op de tekst van IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 17 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2019 (bewerkt) Zingend de kerk uit, zal ik dat morgen eens doen? 17 augustus 2019 bewerkt door IJsvogel Te laat, BOB was me voor dus nieuwe tekst lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2019 Maar die zijn dan ook altijd vroeg met het verkopen van sinterklaasartikelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 en dan bewerken frummers hun zinnen en zijn alle dominosteentjes zomaar omgevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 gevallen dominosteentjes, dat geluid herinner ik me nog goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Goed dat het een forum zonder geluid is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Disfunctioneren is een woord dat gek genoeg (?) zomaar bij mij opkomt nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) Nu en dan moet ik hardop lachen zoals na de opmerking van Vol 18 augustus 2019 bewerkt door IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Volledig onbewust zeg ik dan rare of grappige dingen blijkbaar..ik hoop niet ‘raar’ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Raar is een term die absoluut níet van toepassing is op jou hoor Vol. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Volgende zin niet meer met Vol eindigen, ook al is het een fijne zin, ik kan er niet meer mee beginnen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Beginnen met de dag kost me wat moeite deze ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Ochtenden gaan vanzelf over in de middag, leuk je weer te zien MijnGerrit trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Trouwens idem, Vol; net terug van een rondje hardlopen door het bos en voel de energie nu weer stromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Stromende regen hier helaas, hoewel dat heel fijn is voor de nieuw aangelegde tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Tuinder was mijn vader van beroep, dat maakt mij dus een tuindersdochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Dochter van een timmerman hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 hier van een politieagent en lerares .. heeft ooit een artikel van in de krant gestaan vroeger; dat je als kind dan slecht af zou zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zijn toch mooie zinnen die hier staan, dus omhoog maar weer eens deze draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 D(r)aad bij het woord voegen, of zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zoiets, maar ik wilde even iets anders doen op dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 dit forum trilt nog wel even na van de recente gebeurtenissen maar ik denk dat we het ergste wel weer gehad hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Hebben we zeker, dus weer over tot de orde van de dag, zal ik maar zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 zeggen we misschien ooit iets over een storm in een glas water? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden