MijnGerrit Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Loeders draaien loeren, dat lijkt onontkombaar, wat het niet leuker maakt overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 gense silverware voor Uw mooiste in zilver en hout gevatte chopsticks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Chopsticks! Van jade, die ik aan het begin van mijn Chinareis voor een vriendin had gekocht en waar ik 3 weken lang heel zorgvuldig op had gepast zodat ze niet zouden breken, bleken toch stuk toen ze ze uiteindelijk uitpakte, wat een teleurstelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 stelling van pythagoras is een bekende, net als Ivar, de stelling van Ikea Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Van Ikea heb ik verschillende vreemde meubels gecreëerd die niet in de catalogus staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Staan hier ook wel creaties van ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Vanzelf gebeuren dat soort dingen niet, maar zonder opleiding werktuigbouwkunde zijn die handleidingen niet te doen. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 (bewerkt) te doen heb ik het wel met al die mensen voor wie ikea meubels in elkaar zetten of knippen en plakken op hun mobiel kennelijk al te technisch is 20 augustus 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Is het vloeken in de kerk als ik zeg dat ik zeer veel moeite heb met Ikea, niet om hun enorme aanbod van artikelen maar omdat ik nooit de uitgang kan vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 vinden doe ik daar alles wel, maar het kost wel uren als je hun route volgt, dus ik snijd vaak hele stukken af en begin en eindig bij het restaurant; lekkere koffie daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Daar zeg je zowat, dat afsnijden van stukken lukt mij op de een of andere manier niet waardoor ik dan ronddwaal en een gevoel krijg van claustrofobie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Claustrofobie krijg je daar al in de ballenbak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Ballenbakker, zou dat ook een beroep zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 zijn dat dan die mensen die er de ballen van bakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Bakken mensen er de ballen van dan nodigt het m.i. niet uit die ballen te nuttigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 en in de IKEA hebben ze Zweedse Balletjes, die zijn anders dan de ballen in de ballenbak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Ballenbakkers heb je dan vast ook in Zweden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Zweden of Nederland, in de ballenbak kunnen ook wel wat mensen van hier in spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 (bewerkt) Inspelen als warming-up voor een wedstrijd kan blessures voorkomen, dat geldt ook min of meer voor inzingen. 22 augustus 2019 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 in zingen zie ik zes verschillende woorden, een meisjesnaam en een bedrijfsnaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 (bewerkt) naam van vader abraham, genoemd door fietsmaatje, zorgde voor een niet verwachte opborrelen van teksten waarvan ik niet wist dat ik ze ooit gekend heb 21 augustus 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2019 Hebben de liedjes van vader Abraham vervolgens een groot deel van de dag door je hoofd gespookt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2019 gespookt, niet echt, die liedjes, wel het idee dat ik echt oud word als zoiets kan terwijl ik soms iets van heel kort terug niet kan onthouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2019 Onthouden is bij mij tegenwoordig ook wel een dingetje, hoewel dat voornamelijk opgaat voor simpele dingen, zoals niet op een woord kunnen komen of namen vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2019 (bewerkt) vergeten is in mijn geval kostenbesparend want met twee trilogieën kan ik mijn leven vooruit 23 augustus 2019 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden