Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 12 minuten geleden zei bumperjim: God verhoede dat ik een krachtterm gebruik 🤣 O, letten ze daar weer op? Dan heeft de mod het druk hier, al heb ik nog geen strafpunt gezien. Was holenbeer echt kwaad dan? Waarom? Ze was immers te laat? Die zomer werd ik veertien @Bob
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Was een prima verjaardag ook trouwens, nu ik er toch aan terugdenk.
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 minuten geleden zei Quinn: O, letten ze daar weer op? Dan heeft de mod het druk hier, al heb ik nog geen strafpunt gezien. Was holenbeer echt kwaad dan? Waarom? Ze was immers te laat? Die zomer werd ik veertien @Bob Wegrijden is verwerpelijker dan te laat zijn, kennelijk. Ik had het vroeger bij mijn vader niet geflikt maar onze kinderen zijn niet goed getemd 😁
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nou ja, kon niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd was. Maar jij doet het dus nooit weer?
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 37 minuten geleden zei Quinn: Nou ja, kon niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd was. Maar jij doet het dus nooit weer? Never.
Moeps Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Misschien ben je daarom nog steeds zo gek op Brinta? Je onderbewuste heeft die smaak gekoppeld aan eventjes zorgeloze rust... Quinn, ik heb ontzettend veel bewondering voor jouw kracht 🍀 Quinn reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden 5 uur geleden zei Oskar: Together we stand, divided we fall. Dat. Het is nu ook het favoriete nummer van mijn zoon. Soms ben ik bang dat hij teveel op mij lijkt. Sorry dat ik dit hier plaats Quinn. @Oskar: voor mij was dit de doorslaggevende reden om nooit aan kinderen te beginnen. De angst dat ze te veel op mij gingen lijken. Nu ik ouder wordt begin ik steeds beter te begrijpen dat dit ook moest zijn wat mijn vader zag en waarom hij vroeger soms zo kwaad was op mij terwijl hij mij tegenwoordig zo goed als mogelijk probeert te helpen. In de jaren negentig was het trendy om determinisme af te schrijven, maar ik denk dat er geen ontsnappen is aan bloed. (Geweldig nummer trouwens, heb Pink Floyd ook meegekregen met mijn vader.)
Quinn Geplaatst 39 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 39 minuten geleden 16 minuten geleden zei Mormel: Sorry dat ik dit hier plaats Quinn. No problem. De oude nature vs nurture discussie aan het voeren? Hoewel ik vooral in mijn zoon veel van mezelf herken, zal hij nooit in dezelfde mate verknipt zijn. Al heb ik hier ook wel eens te horen gekregen dat ik beter geen kinderen had kunnen krijgen, denk ik nog steeds een betere ouder te zijn geweest dan mijn eigen. Nurture 1 - Nature 0
Quinn Geplaatst 34 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 34 minuten geleden Klinkt niet onlogisch @Moeps geuren brengen je terug hè. Smaken vast ook. En elk stukje houvast is er toch maar weer eentje.
Mormel Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden 17 minuten geleden zei Quinn: No problem. De oude nature vs nurture discussie aan het voeren? Hoewel ik vooral in mijn zoon veel van mezelf herken, zal hij nooit in dezelfde mate verknipt zijn. Al heb ik hier ook wel eens te horen gekregen dat ik beter geen kinderen had kunnen krijgen, denk ik nog steeds een betere ouder te zijn geweest dan mijn eigen. Nurture 1 - Nature 0 Niet mijn bedoeling om die discussie te voeren. Hoop dat jij nu vooral in een omgeving bent waar jij je veilig voelt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden