lady jane Geplaatst gisteren om 07:45 Rapport Geplaatst gisteren om 07:45 uit onmacht vaak geen woorden Quinn, maar wat fijn dat je hier deelt gek genoeg verbindt ellende soms meer dan geluk. Gelukkig hebben we Yana hier ook bij. en dit zijn dus niet de juiste woorden weer, maar wel het juiste uit mijn hart.
bumperjim Geplaatst gisteren om 08:16 Rapport Geplaatst gisteren om 08:16 17 uur geleden zei Yvonne: Ja, een peukje roken in de zon.... als ik mijn best doe ruik ik het nu ook weer even Ja het stinkt maar ik kan me er iets bij voorstellen als je het zo schrijft. maar een bak koffie in de zon is ook lekker.
bumperjim Geplaatst gisteren om 08:17 Rapport Geplaatst gisteren om 08:17 38 minuten geleden zei Quinn: Hier straks eerst het opstarten en delen hoe ieders weekend was. Vanmiddag iets vaags over kennismaken. Blijkbaar zat ik niet op te letten, want met wie en waarom weet ik niet. Just wing it 😁
Quinn Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden Nou, dat was een feest. Het was me dus ontgaan dat het ging over kennismaken met jezelf. Mezelf dus. Feest. Je weet het, triggerwarning. Want uiteindelijk tegen iemand die me aankijkt, dat is een stap of tig te ver. Hoe ik me voelde toen mijn benen onder me weg werden geschopt. Overeind probeerde te komen en tegen de tafel werd geduwd. De krak toen die tafel meegaf en bezweek onder het gewicht. Overeind werd gesleurd en weer onderuit getrapt. Niet meer dan een dood gewicht dat uiteindelijk op de vloer bleef liggen. Hoe walgelijk het is als iemand in je nek ligt te hijgen. Hoeveel pijn het doet als iemand je lichaam binnendringt, zelfs al heb je het verzet allang opgegeven. Hoe zeer het doet als diezelfde dan nog gericht trapt in je maag en nog eens in je ballen. Hoe ver weg je echte zelf dan is, hoe je schild overneemt, zorgt voor de afhandeling, zorgt voor degene die zich verstopt. Ik heb die woorden niet. Het enige wat me lukt, is die feiten opsommen, weer en weer. Ze liegen als ze zeggen dat het gemakkelijker wordt, dat wordt het niet. Het is niet dat ik er niets bij voel. Het voelt zo verschrikkelijk veel dat ik het niet los kan laten, niet uit kan laten barsten. Begraaf het. Begraaf het onder maskers. Verberg het onder een schild. Verzuip het onder liters whisky. Verkleur het door zelf gemaakte pijn. Verdoof het onder de wattige laag van pillen. Ik wil het niet voelen. Ik wil niet in stukken uit elkaar vallen. Maar alles is me hier uit handen genomen, alle verdediging is weg. Het kan niet meer anders dan eruit, al heb ik nog steeds de woorden niet.
Smaragdie Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Wat een vuile vieze lage gore gluiperige smerige vader had jij. Zijn idd geen woorden voor. Doet mij nogmaals heel veel omdat het soms te herkenbaar is. Fijn dat je je wel uit hier en hoop ook steeds wat meer daar. Hoe lastig ook natuurlijk. Bijna niet te doen maar je gaat het wel aan. Je hebt niet opgegeven dat zou die kwal wel gewild hebben. Is hem niet gelukt! Hij heeft dus echt gefaald. Heb het geleerd om te draaien. Dat ga jij ook kunnen. En je bent gezegend met c, wat een geweldig iemand. Wat zal het voor hem ook lastig zijn en machteloos denk ik. Hoop dat hij ook in het traject/begeleiding/behandeling deels wordt meegenomen. Hou je bijeen en soms ook even niet. Knuffel.
Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Heb er geen woorden voor Quinn. Dappere man ❤️🩹
hub02 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Op 6-3-2026 om 19:59 zei Quinn: Ik ben niet zo van het vrienden maken Ja, verdraaid, en ik dan? Ik ben er wel maar eentje van het forum, telt dat niet? Dat deed je anders best wel goed, moet ik zeggen. Verder lees ik jouw verhaal met belangstelling. Ook uit eigenbelang, hoor. Op mijn draadje schreef ik dat mijn ouders een fokverbod hadden moeten krijgen. Ik ben nooit misbruikt. Maar slaan, zich afreageren, mijn vader was daar heel goed in. Moederlief stofzuigde, deed de was, haar struisvogelmanier om te zeggen, ik weet van niks, want, kijk maar, ik doe alles goed. Ik heb geen kinderen, ik wou de hel van kind-zijn niemand anders aandoen. Ik ben kluizenaar (doe niks, dan doe je niks verkeerd, en dan gebeurt jou ook niks). Een normaal mens ben ik nooit geworden. Mijn manier om om te gaan met dingen zal wel niet goed zijn. Daarom hoop ik dat ze goed met je omgaan daar. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden @hub02 jij bent een ongezochte vriend, honderd keer meer waard dan het soort mensen dat je wordt opgedrongen in een groep in een kliniek. En maar eentje van het forum is de grootste mogelijke onzin. Je zou moeten weten hoeveel het hier voor me betekent. hub02 en lady jane reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hier op t forum laat ik me geregeld raken door pure vriendschap van sommige frummers. Misschien wel juist omdat alle plichtplegingen en verwachtingen/eisen van relaties er anders zijn. hub02 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En omdat we allemaal in dezelfde 💩 zitten of zaten
hub02 Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden 1 uur geleden zei bumperjim: En omdat we allemaal in dezelfde 💩 zitten of zaten Ja, en omdat soms iemand iets aardigs zegt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden