lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s dat de vertrouwde omgeving en gezelschap jouw vertrouwen in jezelf ook wat vet op de botten mag geven Q. Quinn en Reacher reageerden hierop 1 1
Francoise Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Heb je even bijgelezen Quin , ben er stil van ..... Maar ook en vooral voor jouw gaat iedere ochtend de zon weer op en fluiten de vogels hun mooiste lied . Heel veel liefde sterkte en kracht lieverd 💚🍀🫶 Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s I'm cold and I'm lost I'm standing in the rain I'm not strong anymore I'm just waiting for the sun I'm cold and I'm lost (I am cold) I'm standing in the rain (I am standing in the rain) I'm not strong anymore (and I am lost) I'm just waiting for the sun lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s ☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️ Quinn reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s als ik kon toveren kon toveren kon toveren...............
Quinn Geplaatst gisteren om 00:44 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 00:44 Er is hier helemaal niets meer voor het grijpen, shit, wat is die jongen grondig. Maar daar vroeg ik tenslotte zelf om. Zelfs roken gaat nu niet, want als ik dat binnen doe, wordt ie echt woest en de deur zit op slot. Het is toch echt m'n eer te na om de sleutels te gaan zoeken. Dus. Op de tanden bijten en die ene paracetamol doorslikken dan maar. Reacher en lady jane reageerden hierop 1 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 12:48 Rapport Geplaatst gisteren om 12:48 Is de paracetamol binnen of.... ?
Quinn Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden Ook, maar ik ook, weer netjes terug op de afdeling. Verlof heelhuids overleefd.
Yvonne Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Da's mooi, ging dus beter dan de eerste keer. Maar is er helemaal geen mogelijkheid om te roken daar Quinn?
Quinn Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden Officieel niet @Yvonne al wordt het buiten toegelaten. Maar ik mocht toen niet naar buiten. Of bedoel je in c's huis? Want die wil het binnen gewoon echt niet hebben en het balkon zat op slot.
Yvonne Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Oké, dus midden in de nacht is de boel op slot daar. Gelukkig kan het buiten wel... En oh boy, ja, ik begrijp dat C absoluut niet wil dat er binnen wordt gerookt. Ik heb het jarenlang zelf wel gedaan, ook al was Kees daar niet blij mee. Maar inmiddels rook ik zelf al een jaar of 13 niet meer, zou ook absoluut niet willen dat er hier binnen wordt gerookt. En ja, ik begrijp ook wel dat hij de balkondeur op slot hield...
Quinn Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden Niet roken is veel beter, I know. En zo geweldig zijn mijn longen ook niet meer. Maar nu is niet het goede moment. En ja, c heeft een prima safe in huis, nog van toen we hier een klein meisje hadden rondlopen. Komt nou weer goed van pas.
Yvonne Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Ja, ach weet je Quinn, ik ben wel 100 keer gestopt met roken (waarschijnlijk nog wel vaker) en ben dus telkens weer begonnen... ik rookte een pakje of 2 per dag. Tot ik op een gegeven moment verkouden werd en het nóg benauwder had dan zonder verkoudheid... Toen heb ik besloten dat ik nog een week mocht roken en dat het dan klaar zou zijn. Maar toen had ik toch al zeker 40 jaar gerookt... En inderdaad: nu stoppen met roken, even niet doen hoor. Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 uur geleden Ik ben op m'n tiende of elfde begonnen met roken. Soms wel gestopt, in elk geval met de sigaretten. In alle rust een sigaar blijft altijd, dat zijn van die zeldzaam tevreden momenten, vandaar. Zit nou tenminste wel in de zon, dat compenseert.
Yvonne Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Ja, een peukje roken in de zon.... als ik mijn best doe ruik ik het nu ook weer even
Quinn Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 uur geleden Hmm, ja, al zit ik nu meer nerveus te kettingroken. Tijd voor pillen en dan maar even een donkere kamer en een bed opzoeken, dit waait niet over geloof ik.
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Jep, maar gelukkig een korte. lady jane reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen Quinn, een pittig bakje speciaal voor jou... Quinn reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Of nou ja, ik schreef het eerste wat in me opkwam maar ik kan me voorstellen dat er een being is die jij niet veel happiness toewenst. Ik wens jou in ieder geval iets moois voor vandaag.
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Yana het eerste dat in je opkwam, is prachtig. Mooi zo laten. Zag wat schreef bij Bumperjim net. Mooi. Kleine dingen zien voor de grote die ze echt zijn. Hier straks eerst het opstarten en delen hoe ieders weekend was. Vanmiddag iets vaags over kennismaken. Blijkbaar zat ik niet op te letten, want met wie en waarom weet ik niet. lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden