haddock Geplaatst 18 mei 2019 Rapport Geplaatst 18 mei 2019 Lars, r e s p e c t, goeie rechtvooruit vent.
nancy Geplaatst 20 mei 2019 Rapport Geplaatst 20 mei 2019 Lieve Lars, Vandaag is de dag dat er afscheid van je genomen wordt. Vandaag brandt er een kaarsje bij mij thuis voor jou.
huttula Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Geplaatst 21 mei 2019 Lars ..vandaag neem ik je nog 1 keer mee op stap als afscheid...nog 1 keer fotoos sturen nog 1 keer de groeten doen..nog 1 keer trusten wensen op de terugweg We gaan naar Enkhuizen...de Zuiderzee. Geniet van de eeuwige rust. En dan gaat mijn ontdekkingsreis weer door.
Bob Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Geplaatst 21 mei 2019 Dag Lars. Lieve, eerlijke vent. Je blijft in mijn herinnering.
Asterix Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Geplaatst 21 mei 2019 Vaarwel Lars! "Dust In The Wind" I close my eyes only for a moment, and the moment's gone All my dreams pass before my eyes, a curiosity Dust in the wind All they are is dust in the wind Same old song Just a drop of water in an endless sea All we do crumbles to the ground Though we refuse to see Dust in the wind All we are is dust in the wind Now don't hang on Nothing lasts forever but the earth and sky It slips away And all your money won't another minute buy...
Mootje Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Geplaatst 21 mei 2019 Nogmaals dag lieve Lars!! Wederom met tranen in mij ogen. Blij dat ik je heb mogen meemaken!! Mooi mens
Smaragd Geplaatst 21 mei 2019 Rapport Geplaatst 21 mei 2019 Dag lieverd, mijn laatste groet aan jou. Met tranen in mijn ogen, bedankt dat jij er voor mij was. Ga je zo missen maar jouw bevrijding is meer waard dan whatever. Dikke knuffel.
RonDeV Geplaatst 23 mei 2019 Rapport Geplaatst 23 mei 2019 Heftig dit te lezen...was even weg van het forum. Dit was 1 van de draadjes die ik volledig heb gelezen en me hielp de stap te nemen hulp te zoeken en te stoppen met drinken. Rust zacht Tine en Erizo reageerden hierop 2
Jannigje Geplaatst 23 mei 2019 Rapport Geplaatst 23 mei 2019 35 minuten geleden zei Cleo66: Ik mis je Lars Ik ook, ik verwacht hem elke dag te lezen en realiseer me dan opeens weer dat hij er niet meer is.
Rosee Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Geplaatst 27 mei 2019 Ik mis hem ook hier. Hij was altijd zo vanzelfsprekend aanwezig. Gek hoor om hem niet meer te lezen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden