Amethist Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Jee, lang leve ons zorgsysteem Goed dat je een afspraak hebt gemaakt met de chirurg. Het veranderd weinig, maar misschien verhelderd het wat of helpt het andere patienten of lucht het je op. Alles beter dan niets doen. Maar wat zul jij balen...Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Ach meisje toch wat een pech Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Dit is toch niet te geloven! Goed dat je gaat praten met de dokter Jannigje. Wat inlevingsvermogen van hun kant kan geen kwaad lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 (bewerkt) De chirurg vanmorgen: hoe gaat het met u? Niet goed, ik verdraag deze onzekerheid nauwelijks. Het uitstel, niet weten waarom, niet weten of het niet nog een keer gebeurt. Het probleem blijkt te zijn dat ik geen levensbedreigende aandoening heb. Het is allemaal wel erg, maar ik ga er niet aan dood en dat maakt het blijkbaar “minder urgent”. Maar dokter, dat blijft zo, zo kunnen ze me oneindig vaak opschuiven en uitstellen, dat verdraag ik echt niet! Psychisch verdraag ik dat niet. Hij bleek niet betrokken te zijn bij het daadwerkelijk plannen, dat deden anderen? Iksnap het niet helemaal, helemaal niet eigenlijk. Want wie bepaalt er dan uiteindelijk? De arts die het hardste roept? Hij wist niet dat het inmiddels twee keer is uitgesteld. Afijn, hij zei dat hij er zich nu persoonlijk mee gaat bemoeien en dat hij gaat proberen mij toch op 27 februari te opereren. Als dat lukt, krijgt iemand anders dus het bericht dat zijn of haar operatie niet doorgaat. Of het gaat lukken, weet ik niet. 22 februari 2018 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Ik zit helemaal te beven! Telefoontje vanuit het ziekenhuis, bureau opname. Even de nieuwe datum doorgeven: 27-2!!!!! nancy, Amethist, Lars en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Dat is mooi @Jannigje des te sneller heb je het maar achter de rug Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Het is je zo gegund Jannigje, eindelijk eens een goed bericht. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 Wat fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2018 en over een week is het al weer maart Jannigje, was het maar alvast zover he, dan was je er van af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 (bewerkt) Wat fijn voor je. Maar vooral: wat fijn dat je in staat bent geweest je eigen urgentie en kwetsbaarheid over te brengen. Dat maakt je iets minder speelbal van derden of het systeem. Of: dat stelt anderen iets beter in staat rekening met jannigje te houden, en niet alleen met een bonk vlees die technisch weggehaald moet worden. Het gaat over jou, jan! Heel veel sterkte, ook deze laatste dagen. Wat je al eerder schreef: het is niet onverdeeld prettig. 24 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 iets minder speelbal bedoel je jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 ff n knuff voor je Jani]nig Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Sterkte Jannigje!! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 En nu gaat het snel, sterkte Jannigje!! Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 (bewerkt) Het is zover, de tas (bijna) gepakt. Voor het laatst mijn eigen, nu nog ongeschonden, lijf in de spiegel bekeken en ingesmeerd. Het grote avontuur begint. Het is erop of eronder, de dood of de gladiolen? 26 februari 2018 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 toitoitoi meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Sterkte Jannigje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Heel veel sterkte Jannigje. Ik denk aan je en zal een kaarsje branden. En alvast een boeketje sneeuwklokjes voor op het nachtkastje.. (Sneeuwklokjes staan voor hoop, voor opnieuw...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Sterkte Jannigje. Kalmte, rust en een voorspoedig herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 We gaan voor de gladiolen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Sterkte Jannigje, nog even en het is achter de rug. Ik ga duimen voor je morgen! In gedachten bij jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Ik geloof er he-le-maal in: zal zeker ook aan je denken en wens je veel sterkte en moed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden