Wendy75 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Hoor net deze in een café in Luik waar ik geniet van helder zijn en hoeveel ik gewandeld heb deze mini vakantie (laatste vakantiedag vandaag) Deze staat op en het raakt mij onverwacht. Zomaar met natte ogen aan mijn espresso. Dankbaar dat mijn lijf zo veerkrachtig is vooral. 12 uur geleden bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 16 minuten geleden En de lucht wordt donker En de maan verschijnt Maar ik word niet dronken Want er is iets dat harder toeslaat En dat maar niet niet verdwijnt En de maan klimt hoger En de wereld kraakt En ik word dover Ik hoor m'n eigen woorden vallen Maar niemand wordt geraakt En ik zoek naar het woord dat alles open maakt En ik zeg Open open open moet het zijn Open open open moet het zijn Want de lichten branden En de hemel kijkt Of er iets verandert Want er is teveel verlangen Er is te weinig tijd En de maan klimt hoger En m'n wereld kraakt En ik word dover Want ik hoor de woorden vallen Maar niemand wordt geraakt En ik zoek naar het woord dat alles open maakt En ik zeg Open open open moet het zijn En ik open open open me voor jou Dus open je voor mij Maar het blijft gesloten En 't rookt en zwijgt En 't blijft geloven Dat 't onterecht is Dat de lafaard nooit iets krijgt Dat 't onterecht is En ik zeg Open open open moet 't zijn En ik open open open me voor jou Open open open moet 't zijn Dus open open open je voor mij -Thé Lau- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden