Maja Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden 57 minuten geleden zei lady jane: Scheveningen Noord @Maja met Het Puntje. Jaaaa!!! Ik neem daar minstens 2x per week ‘‘s ochtends vroeg een duik in zee. Dan de zon te zien opkomen of wat ook. Dat alsmaar veranderende uitzicht, wolkenpartijen, verschil in golfslag…. Ik voel me zo rijk zo dichtbij al dit moois en heerlijks te wonen. IJsvogel en lady jane reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Nachtpact Reacher Jane Maja kaatje🌺 Quinn
bumperjim Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 9 uur geleden zei Reacher: @bumperjim ik hou gewoon van je vanwege de manier waarop jij voor bumperhond zorgt, jong. Het is gewoon iemand van een andere diersoort 😁 Na 11 jaar samen dingen doen kennen we elkaar door en door. Je kan een hond ook gewoon in de tuin laten, maar waarom heb je dan een hond als je er niet meer contact mee hebt dan met je parasol? Mormel reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 10 uur geleden zei Lika: Hele slechte film gezien of hij viel verkeerd. Sirât van Almodovar. Bedoel je die met die landmijnen? Het was wel een heftige film vond ik, maar ik was er voor in de stemming en vond hem heel goed. Misschien is het een film die je of slecht of goed vind, niet zozeer er tussenin. 1/2 of 5 sterren:)
IJsvogel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Leuk die vliegers in Scheveningen. Doet me denken aan die keer toen we daar een bijeenkomst hadden. 2017? 2018? @Etty, @Rosee@Boben @Oskar waren daar ook, van degenen die nog actief zijn. Of vergeet ik iemand? Fijne dag! Etty reageerde hierop 1
Kaatjee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Een bijeenkomst wat onwijs leuk zeg waar hadden jullie die er hoeveel kwamen er ongeveer lady jane reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 2 uur geleden zei IJsvogel: Leuk die vliegers in Scheveningen. Doet me denken aan die keer toen we daar een bijeenkomst hadden. 2017? 2018? @Etty, @Rosee@Boben @Oskar waren daar ook, van degenen die nog actief zijn. Of vergeet ik iemand? Fijne dag! Ja, in 2018 ik weet het nog goed! En ook @Boben @Francoisewaren er. Leuke middag (of ochtend?) was het.
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden De laatste waren we mar met 5 geloof ik, maar we hebben ook wel eens in de richting van 20 gezeten hoor, het scheelt elke keer weer. Kaatjee reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Heerlijk, ik kom ook cheerleaden samen met Jane en Kaatje. Kaatje weet vast wel van die pomponnen op de kop te tikken en ik kan kijken of ik van die plissee-rokjes kan naaien 😅. Oh wacht, verkeerde draad. Ik dacht dat Kaatje het onwijs leuk vond om te cheerleaden maar daar gaat het hier niet over. 6 uur geleden bewerkt door Yana lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden 13 uur geleden zei Etty: Bedoel je die met die landmijnen? Het was wel een heftige film vond ik, maar ik was er voor in de stemming en vond hem heel goed. Misschien is het een film die je of slecht of goed vind, niet zozeer er tussenin. 1/2 of 5 sterren:) Ja, die! Ik dacht ook dat ik hem goed zou vinden, maar nee. Had er goede verhalen over gehoord en houd meestal wel van iets experimenteels. Maar hij viel volledig verkeerd. 2 sterren
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden