lady jane Geplaatst gisteren om 04:45 Rapport Geplaatst gisteren om 04:45 Een helemooiegoedenmorgen frummers🌞 Vroeg uit de veren, vroeg ontbijt, pakken en wegwezen straks. Eens kijken of het strand in Bergen net zo fijn is als die in Scheveningen. De omgeving is in elk geval prachtig en deze keer heb ik de vouwfiets mee. Adri02 reageerde hierop 1
Kaatjee Geplaatst gisteren om 04:59 Rapport Geplaatst gisteren om 04:59 Goedemorgen morgen allemaal veel plezier in Bergen ben benieuwd laat maar even weten .wij gaan vandaag met N 3 wat doen en wij zitten nu met een bakje Koffie te bespreken wat mini golf , Drievliet of iets ander lading lekker buiten . Dagpact kaatje 🌺
lady jane Geplaatst gisteren om 05:42 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 05:42 (bewerkt) Dagpact kaatje 🌺 Jane💐 Ik kom er maar even bij. Bij het zoeken naar rugzak en beddegoed, viel er een 6 pack herfstbok 0% uit de verpakking en 2 flessen kapot. Dus nu sokken die soppen, sneetje in voet en in hand en stinkend naar bier verder pakken. Aan het eind maar weer verkleden. Getver wat een zooi geeft het, zal blij zijn straks de deur achter me dicht te trekken. En dat er niemand in huis komt deze dagen, want voor iemand vd blauwe knoop stinkt het wel erg naar alcoholisme nu.🤣 gisteren om 05:43 bewerkt door lady jane spirit reageerde hierop 1
Etty Geplaatst gisteren om 06:18 Rapport Geplaatst gisteren om 06:18 Goedemorgen, Daar zit je niet op te wachten vlak voor vertrek op de vroege morgen. Fijne trip @lady jane! Ik had gisteren iemand op bezoek voor wie we een half flesje wijn in huis hadden gehaald, maar ze hoefde niet. Het voelt niet als een verleiding, maar dat kan veranderen. Ik kan ook geen chips of chocolade in huis hebben zonder het op te vreten. Ja, wel als ik de juiste geest te pakken heb, veel beweeg, al een tijd gemotiveerd minder eet, en mijn kleren weer lekker zitten. Maar er is tot nu toe altijd een moment gekomen waarop die geest me weer heeft verlaten. Niet dat er geen supermarkt in de buurt is, maar dat is toch een drempel die me kan tegenhouden, en alle beetjes helpen. Leeggooien dan maar. lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst gisteren om 06:53 Rapport Geplaatst gisteren om 06:53 Veel plezier ondanks de natte sokken nu @lady jane! Ik ging gisteren naar het zwembad en toen bleek mijn fles shampoo bijna leeg gelopen in mijn tas. Ook zoiets. Quinn, lady jane en spirit reageerden hierop 3
Mormel Geplaatst gisteren om 07:17 Rapport Geplaatst gisteren om 07:17 Pff, confrontatie met mezelf deze morgen. Gisteren een poos in een lastige houding gestaan met het verwijderen van bamboe en deze ochtend doen mijn nek en schouders zeer. Wist al dat er niets meer overschoot van mijn conditie, maar dat het zo slecht gesteld was. Zo meteen komt mijn ex-vrouw me halen voor de tweede ronde in de tuin, dus hopelijk komt alles wat los met de beweging. Goedemorgen trouwens. Kaatjee reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst gisteren om 09:49 Rapport Geplaatst gisteren om 09:49 Dagpact kaatje 🌺 Jane💐 Quinn Dat is balen @lady jane, vervelend begin van een verder vast leuke dag. @Kaatjee mini golf, doen, dat is hilarisch. @Etty Jep, leeggooien. Etty reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 10:20 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 10:20 Net aangekomen en de zooi letterlijk achtergelaten. Daar ben ik goed in. De zon breekt een beetje door en ik mag eerst uitrusten. 10 km met bepakking op n vouwfiets en dan de duinen in. Van me 40 voelen in rap (traag) tempo 80. Dutjestijd dus. En n boterham.
hub02 Geplaatst gisteren om 10:45 Rapport Geplaatst gisteren om 10:45 Leuk begin van de dag. Ze bestaan nog! Net eentje gezien, in het echt. Een echt kassameisje. Mijn dag kan niet meer stuk, ondanks het veel te warme weer. lady jane, spirit en bumperjim reageerden hierop 3
Quinn Geplaatst gisteren om 11:17 Rapport Geplaatst gisteren om 11:17 Altijd mooi, een kassameisje. Autocorrect maakt daar trouwens kassamedewerker van. Maar jij was nu in de supermarkt? Klinkt minder mooi.
hub02 Geplaatst gisteren om 11:43 Rapport Geplaatst gisteren om 11:43 (bewerkt) Ik moest pinnen, geld opnemen, dat kan hier alleen in de hal van Albert Heijn. En toen ik haar zag zitten, ze had niet eens wat te doen aan de kassa, kreeg ik het niet over mijn hart om zomaar weg te lopen zonder wat te kopen. gisteren om 11:48 bewerkt door hub02
Lika Geplaatst gisteren om 13:38 Rapport Geplaatst gisteren om 13:38 Ik had vrijkaartjes voor Artis. Vroeger had ik een abonnement met de kinderen. Nu jaaaaaaaren niet geweest. Wat een herinneringen dreven er boven. En wat is het mooi geworden. Minder opgehokt, geen akelig gedrag. Fijne ervaring. Dutje nu… Kaatjee reageerde hierop 1
Kaatjee Geplaatst gisteren om 13:41 Rapport Geplaatst gisteren om 13:41 Leuk @Lika🥰 wij zijn uiteindelijk naar Scheveningen geweest daar was blijkbaar een vlieger festival erg leuk ☺️ Etty, Lika en lady jane reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst gisteren om 14:05 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 14:05 Hier met n patatje op t strand is het leven ook weer volmaakt🙃 Lika, Kaatjee en spirit reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst gisteren om 14:43 Rapport Geplaatst gisteren om 14:43 (bewerkt) Goedemiddag frummers, Wat een heerlijk relaxte draad op een mooie herfst zondag... Ook ik geniet, lekker niks hoeven en lekker niks doen... Ik kom gewoon nog even een bakje neerzetten hier. En straks maak ik een lekker gevulde salade met frietjes erbij... gisteren om 14:44 bewerkt door Yvonne Te snel op 'enter' gedrukt spirit, Lika en lady jane reageerden hierop 3
spirit Geplaatst gisteren om 17:09 Rapport Geplaatst gisteren om 17:09 Een rustig kabbelend dagje. Niets bijzonders. Heerlijk!
Reacher Geplaatst gisteren om 18:38 Rapport Geplaatst gisteren om 18:38 @bumperjim ik hou gewoon van je vanwege de manier waarop jij voor bumperhond zorgt, jong. bumperjim reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst gisteren om 18:42 Rapport Geplaatst gisteren om 18:42 Nachtpact Reacher Leuke dingen Halloween pompoenen goud geverfd. Hmmm en nu wel of geen glitter erover 🧐
lady jane Geplaatst gisteren om 19:14 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 19:14 31 minuten geleden zei Reacher: Nachtpact Reacher Jane
Maja Geplaatst gisteren om 19:38 Rapport Geplaatst gisteren om 19:38 (bewerkt) Nachtpact Reacher Jane Maja ik was gisteren op Scheveningen ivm een puzzel/wandeltocht van 16 km van de hardloopclub. Toen was er ook vliegerfestival. Mooie voorstelling in de lucht! Fijn dat je een goede tijd had @Kaatjee en hou je haaks! @lady jane: gaat er iets boven Scheveningen? Kan het mij bijna niet voorstellen! gisteren om 19:43 bewerkt door Maja Foto toegevoegd lady jane, Lika en Kaatjee reageerden hierop 2 1
Kaatjee Geplaatst gisteren om 19:50 Rapport Geplaatst gisteren om 19:50 Nachtpact Reacher Jane Maja kaatje🌺
Kaatjee Geplaatst gisteren om 19:53 Rapport Geplaatst gisteren om 19:53 Mooie foto’s @Majawas er vandaag maar me foto’s zijn niet zo gelukt helaas
Lika Geplaatst gisteren om 20:00 Rapport Geplaatst gisteren om 20:00 Hele slechte film gezien of hij viel verkeerd. Sirât van Almodovar.
lady jane Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden Scheveningen Noord @Maja met Het Puntje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden