Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

57 minuten geleden zei lady jane:

Scheveningen Noord @Maja:sun: met Het Puntje. 

Jaaaa!!! Ik neem daar minstens 2x per week ‘‘s ochtends vroeg een duik in zee. Dan de zon te zien opkomen of wat ook. Dat alsmaar veranderende uitzicht, wolkenpartijen, verschil in golfslag…. Ik voel me zo rijk zo dichtbij al dit moois en heerlijks te wonen. 

Geplaatst
9 uur geleden zei Reacher:

@bumperjim ik hou gewoon van je vanwege de manier waarop jij voor bumperhond zorgt, jong. 

Het is gewoon iemand van een andere diersoort 😁 Na 11 jaar samen dingen doen kennen we elkaar door en door. Je kan een hond ook gewoon in de tuin laten, maar waarom heb je dan een hond als je er niet meer contact mee hebt dan met je parasol?

Geplaatst
10 uur geleden zei Lika:

Hele slechte film gezien of hij viel verkeerd. Sirât van Almodovar. 

Bedoel je die met die landmijnen?  Het was wel een heftige film vond ik, maar ik was er voor in de stemming en vond hem heel goed.    Misschien is het een film die je of slecht of goed vind, niet zozeer er tussenin.  1/2 of 5 sterren:)

Geplaatst
2 uur geleden zei IJsvogel:

Leuk die vliegers in Scheveningen.  Doet me denken aan die keer toen we daar een bijeenkomst hadden. 2017? 2018? @Etty, @Rosee@Boben @Oskar waren daar ook, van degenen die nog actief zijn. Of vergeet ik iemand? Fijne dag!

Ja, in 2018 ik weet het nog goed! En ook @Boben @Francoisewaren er. Leuke middag (of ochtend?) was het.

Geplaatst (bewerkt)

Heerlijk, ik kom ook cheerleaden samen met Jane en Kaatje. Kaatje weet vast wel van die pomponnen op de kop te tikken en ik kan kijken of ik van die plissee-rokjes kan naaien 😅.

Oh wacht, verkeerde draad. Ik dacht dat Kaatje het onwijs leuk vond om te cheerleaden maar daar gaat het hier niet over.

bewerkt door Yana
Geplaatst
13 uur geleden zei Etty:

Bedoel je die met die landmijnen?  Het was wel een heftige film vond ik, maar ik was er voor in de stemming en vond hem heel goed.    Misschien is het een film die je of slecht of goed vind, niet zozeer er tussenin.  1/2 of 5 sterren:)

Ja, die! Ik dacht ook dat ik hem goed zou vinden, maar nee. Had er goede verhalen over gehoord en houd meestal wel van iets experimenteels. Maar hij viel volledig verkeerd. 2 sterren :)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...