bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Yo! Beetje trieste bedoening op de hondenclub want vrijwel iedereen stopt er ineens mee 🫤 15 van de 20 of zo. Ik vraag me natuurlijk af of het dan aan mij ligt, maar ik denk dat het gewoon een beetje teveel van hetzelfde is en dat hou je niet jarenlang vol. Kennelijk. Ik kan nu van de gelegenheid gebruik maken en de hele tent opheffen, maar dat vind ik ook weer zowat. Ook omdat ik alweer wat telefoontjes van nieuwe mensen heb. Dus we gaan doorstarten maar dat wordt wel even spannend. Gek genoeg stress ik nu minder dan vorige keren toen er veel verloop was. 4 uur geleden bewerkt door bumperjim lady jane reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden DAgpaCT: Mormel Goedemorgen. @bumperjim: heb de indruk dat je wat actiever bent als je nuchter staat. Hier gaat de voormiddag in het teken staan van boodschappen halen want de verse producten zijn quasi op. In mijn geval betekend dit twee keer fietsen naar de winkel, maar ik moet de folders zo meteen nog even doornemen en dan kan het zijn dat ik twee verschillende winkels doe. Hoop dat iedereen een fijne nacht had. bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 3 minuten geleden zei Mormel: DAgpaCT: Mormel Goedemorgen. @bumperjim: heb de indruk dat je wat actiever bent als je nuchter staat. Ja, duidelijk!
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Toen ik weer ben gaan drinken in april of zo, begon de periode van afwezigheid van veel mensen. Misschien stink ik dan uit mn muil 🤔
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hahahaha, ik schiet spontaan hardop in de lach hier, hoewel het natuurlijk niet echt om te lachten is.. Maar oké. Tsja, als je zelf nog wél zin hebt in de trainingen zou ik er rustig mee doorgaan @bumperjim, maar ben je er zelf ook wel een beetje klaar mee, gewoon de boel opdoeken. Overigens: goedemorgen heren en goedemorgen voor alle overige frummers. Ik heb lekker geslapen, natuurlijk veel te kort: vanaf kwart voor vijf vindt het beestenspul het wel welletjes de laatste tijd. Ach, geeft niet, dan heb ik een lekker lange dag voor me liggen. Inmiddels zit ik hier met een grote mok thee voor me, even lekker niks nog.
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Een paar maanden geleden ging jij toch stoppen met de hondenclub @bumperjim, nou ja, dat is kennelijk niet doorgegaan. Goedemorgen iedereen, wij denken erover om een paar dagen naar Normandië te gaan met de camper. Durf ik dat? Kan ik het aan? Fijne dingen doen draagt wel erg bij aan mijn levenslust en dus aan me beter voelen. Ik kak anders helemaal in, geen zin, saai, ziek, blèèh, beetje hangen en scrollen. Ik heb echt een beetje plezier nodig om verder uit het dal te krabbelen. lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden In het laatste anderhalf jaar ofzo zijn de keren dat ik een (half) glas wijn nam zeker op 1 hand te tellen. Van de week kwamen er vrienden en ging er een fles open, mijn lief gaf de aangebroken fles aan hun mee en dan heb ik toch even de pest in. Echt los ben ik dus kennelijk nog steeds niet. Dat is niet erg maar goed om me te realiseren. lady jane reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Goeie morgen iedereen, Ik zou gewoon proberen door te blijven gaan B.J. al doe je het maar voor je hond. Voor hem of haar is het geweldig, bezig zijjn met de baas. Hopel;ijk blijf je zo sterk om het bij 1/2 of 1 te houden Yana. Ik ga dadelijk weer lekker werken. Als ik door was blijven zuipen lag ik er allang uit, en zat weer thuis. Gevolg veel meer zuipen of de pijp uit zijn. Ik gun iedereen om gelukkig te zijn. 2 uur geleden bewerkt door bolletje lady jane reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Yanamaar heb je wel een glas gedronken toen jullie vrienden er waren of dat niet? Klinkt fijn, een paar dagen naar Normandie. Hoop dat je je goed genoeg voelt😘 @bumperjimspannend een nieuwe doorstart. Misschien zitten er leuke mensen bij.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden goeiemooiemorgen frummers en @bumperjim ik zou ook doorgaan, misschien wel iemand vragen je te assisteren en het over te nemen na 1 of 2 series. Jouw hond wordt oud, je kunt kiezen om dan als deelnemer nog mee te doen als je wilt/kunt. En als je dan wilt stoppen heb je toch je best gedaan voor de nieuwen. En je laat het verder los als je zelf stopt (of blijft als adviseur op de achtergrond?). Het heeft je hart he, dus zorgvuldig beslissen maar weer🫠 Zelf heb ik me afgelopen week voor de 3e keer aangemeld bij een 2e volleybalclub. Niet impulsief, want de eerste 2 keer moest ik annuleren wegens herseninfarct en tia. Ik durfde niks extra's meer aan. Maar nu ben ik de afgelopen 3 saaie maanden zo zat geworden van mijn leven (kan ook nog zo als 80jarige) en morgen start alles weer. Dus ik ga 3 x op proef en gooi de rest om om te kijken of het haalbaar is. Ik wil zo graag nog kompetitie spelen. En kijken of ik met de angst om kan gaan en toch ook blijven doen zolas ik graag wil. En misschien ook gewoon kan nog. Het worden mijn laatste jaren, want volleybal is niet bepaald een gezonde sport fysiek. Maar psychisch heb ik het teamverband nodig, de sociale contacten die het meebrengt, en ook gewoon de kick om te doen waarin ik goed ben. Alles naar verhouding natuurlijk. Maar ik heb deze zomer teveel tijd thuis doorgebracht en de winter moet nog komen. En nu kan het nog. Dus ik ga ervoor. bumperjim reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen allemaal @YanaNormandië wat gaaf veel plezier hop idd dat je goed voelt ❤️ @bumperjim stoppen met de club kan idd altijd nog of mee doen als deelnemer. En je hond vindt het geweldig toch 🥰 iedereen in huis is weer bezig het ritme is terug. Echt een fantastisch maand gehad maar dit is ook wel weer lekker. mezelf beloofd aan de lijn te gaan na de vakantie 🙈 dus ik ga ervoor gezonder eten meer bewegen. Vandaag. Beginnen we met wandelen Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei lady jane: En nu kan het nog. Dus ik ga ervoor. Hup Jane, zet 'm op! (Er is toch zo'n cheerleader smiley? Die kan ik even niet vinden.)
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden ik waardeer je aanmoediging ook zonder smiley hoor @Yana (en als je hem echt zoekt dan leen ik m soms van Yvonnes kilokiller met kopieren en plakken ) en inmiddels zijn de buitenramen gewassen, niet streeploos opgedroogd natuurlijk, dat gebeurt nooit hier. Maar er komt zo weer een bui aan dus wat maakt het allemaal uit. In huis is de rommel ook chronisch🙃 en dat weerhoudt me nu ook niet om de giga vaat te gaan doen, stof te zuigen en daarna mn haar in de henna te zetten. Yana reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 41 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 41 minuten geleden Ja me hondje vindt het leuk 😁 Maar ik moet die nieuwe gasten gelijk autonoom maken, niet papa proberen te zijn voor iedereen.
Yana Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Geplaatst 39 minuten geleden kappuh nou BJ, ik verdraag het al genoeg 😠
lady jane Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden ik voel me even blond nu. dus de vaat maar doen nu mn haar intrekt, heb ik een uur voor. hup Jane!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden