bumperjim Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Geplaatst 14 minuten geleden (bewerkt) Yo! Beetje trieste bedoening op de hondenclub want vrijwel iedereen stopt er ineens mee 🫤 15 van de 20 of zo. Ik vraag me natuurlijk af of het dan aan mij ligt, maar ik denk dat het gewoon een beetje teveel van hetzelfde is en dat hou je niet jarenlang vol. Kennelijk. Ik kan nu van de gelegenheid gebruik maken en de hele tent opheffen, maar dat vind ik ook weer zowat. Ook omdat ik alweer wat telefoontjes van nieuwe mensen heb. Dus we gaan doorstarten maar dat wordt wel even spannend. Gek genoeg stress ik nu minder dan vorige keren toen er veel verloop was. 7 minuten geleden bewerkt door bumperjim
Mormel Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden DAgpaCT: Mormel Goedemorgen. @bumperjim: heb de indruk dat je wat actiever bent als je nuchter staat. Hier gaat de voormiddag in het teken staan van boodschappen halen want de verse producten zijn quasi op. In mijn geval betekend dit twee keer fietsen naar de winkel, maar ik moet de folders zo meteen nog even doornemen en dan kan het zijn dat ik twee verschillende winkels doe. Hoop dat iedereen een fijne nacht had. bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 8 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 minuten geleden 3 minuten geleden zei Mormel: DAgpaCT: Mormel Goedemorgen. @bumperjim: heb de indruk dat je wat actiever bent als je nuchter staat. Â Ja, duidelijk!
bumperjim Geplaatst 4 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 minuten geleden Toen ik weer ben gaan drinken in april of zo, begon de periode van afwezigheid van veel mensen. Misschien stink ik dan uit mn muil 🤔
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden