Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Yo! Beetje trieste bedoening op de hondenclub want vrijwel iedereen stopt er ineens mee 🫤 15 van de 20 of zo.

Ik vraag me natuurlijk af of het dan aan mij ligt, maar ik denk dat het gewoon een beetje teveel van hetzelfde is en dat hou je niet jarenlang vol. Kennelijk.

Ik kan nu van de gelegenheid gebruik maken en de hele tent opheffen, maar dat vind ik ook weer zowat. Ook omdat ik alweer wat telefoontjes van nieuwe mensen heb. Dus we gaan doorstarten maar dat wordt wel even spannend. Gek genoeg stress ik nu minder dan vorige keren toen er veel verloop was.

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

DAgpaCT:

Mormel

Goedemorgen.
@bumperjim: heb de indruk dat je wat actiever bent als je nuchter staat.
Hier gaat de voormiddag in het teken staan van boodschappen halen want de verse producten zijn quasi op. In mijn geval betekend dit twee keer fietsen naar de winkel, maar ik moet de folders zo meteen nog even doornemen en dan kan het zijn dat ik twee verschillende winkels doe. 
Hoop dat iedereen een fijne nacht had. 

Geplaatst

Hahahaha, ik schiet spontaan hardop in de lach hier, hoewel het natuurlijk niet echt om te lachten is.. 
Maar oké. 
Tsja, als je zelf nog wél zin hebt in de trainingen zou ik er rustig mee doorgaan @bumperjim, maar ben je er zelf ook wel een beetje klaar mee, gewoon de boel opdoeken. 
Overigens: goedemorgen heren en goedemorgen voor alle overige frummers. 
Ik heb lekker geslapen, natuurlijk veel te kort: vanaf kwart voor vijf vindt het beestenspul het wel welletjes de laatste tijd. 
Ach, geeft niet, dan heb ik een lekker lange dag voor me liggen. 
Inmiddels zit ik hier met een grote mok thee voor me, even lekker niks nog. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...