Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wat bizar weinig reactie op het dagdraadje. Sommigen bezweken door de warmte? 
Hoop dat iedereen het goed maakt, net zoals ik hoop op enkele weken van regen voor de tuinen en de boeren. 

Geplaatst

Ja leuk, die had ik laatst ook! Had niet eens direct door dat het om een NLe bekeuring ging! 🤪

Was natuurlijk maar heel eventjes leuk, want je moet evengoed wel gewoon betalen 🫤

Geplaatst (bewerkt)

Meegeweest naar de huisarts. Een begrijpende vrouwelijke arts. Hij heeft nu wel de goede medicatie meegekregen. Een trekremmer Naltrexon en traxene om de ergste ontwenningsverschijnselen te onderdrukken. Vandaag dag 2 en hij voelt zich iets minder ziek dan gisteren. Ben blij dat ik weer een normaal gesprek met hem kan voeren. Zelf ben ik niet het zwembad geweest met m'n zoon, schoondochter en jonge kleinkind. Mijn zoon had een beetje vakantiestress. Met een bewegelijk kind 18 uur in een bus is wel een uitdaging. Er is ook geen wifi aan boord, dus hij moet zorgen voor een goede bundel. Ben zelf vroeger ook met vakantie geweest met mijn ouders. Ook busreizen. Dan Nam ik de Tina mee en wat boekjes van de vijf. Of kruiswoordraadsels. Ik vermaakte me wel en werd vanzelf moe en dan sliep ik. Tegenwoordig is dat niet meer zo eenvoudig. Er moeten spelletjes gespeeld worden. Robots ofzo. Raar spel. Vroeger was alles toch veel eenvoudiger toen dat internet nog niet bestond. Voor straks lekker gezond eten. Ik kook weer zeg. Duitse biefstuk, meditaraine salade en krieltjes. 

bewerkt door spirit
Geplaatst

Je had vroeger wel overal spullen voor nodig: fototoestel, boeken, landkaarten, tijdschriften, radio, walkman, cassettebandjes, notitieblok, puzzelboekje, wat en hoe Spaans, geld in allerlei valuta, eurocheques...

En dan ook nog een loeizware tent en slaapzak, je sjouwde je een ongeluk.

Wat een tijd, hè!? En dat dan niemand je kon bereiken... wat een rust (en verveling).

Geplaatst

Ja, landkaarten! Heerlijk. Eerst naar de ANWB.

Met de kaart op schoot naar Frankrijk. Toen wist ik tenminste nog waar ik heen ging. Het was een gedoe maar ik genoot er wel van. Ik heb ze nog.

Het zwaarst was de tas met boeken!! Wij lazen allebei graag, ik was toen nog getrouwd, dus er moest een flinke voorraad mee. 
Tja, dat mis ik nog wel: voor de tent met een glaasje wijn, iedereen al naar bed, heerlijk stil, allebei een lampje en een boek.

Geplaatst
1 uur geleden zei spirit:

Meegeweest naar de huisarts. Een begrijpende vrouwelijke arts. Hij heeft nu wel de goede medicatie meegekregen. Een trekremmer Naltrexon en traxene om de ergste ontwenningsverschijnselen te onderdrukken. Vandaag dag 2 en hij voelt zich iets minder ziek dan gisteren. Ben blij dat ik weer een normaal gesprek met hem kan voeren. Zelf ben ik niet het zwembad geweest met m'n zoon, schoondochter en jonge kleinkind. Mijn zoon had een beetje vakantiestress. Met een bewegelijk kind 18 uur in een bus is wel een uitdaging. Er is ook geen wifi aan boord, dus hij moet zorgen voor een goede bundel. Ben zelf vroeger ook met vakantie geweest met mijn ouders. Ook busreizen. Dan Nam ik de Tina mee en wat boekjes van de vijf. Of kruiswoordraadsels. Ik vermaakte me wel en werd vanzelf moe en dan sliep ik. Tegenwoordig is dat niet meer zo eenvoudig. Er moeten spelletjes gespeeld worden. Robots ofzo. Raar spel. Vroeger was alles toch veel eenvoudiger toen dat internet nog niet bestond. Voor straks lekker gezond eten. Ik kook weer zeg. Duitse biefstuk, meditaraine salade en krieltjes. 

Tranxene ken ik, dat kreeg ik onder begeleiding tijdens opnames, bij Naltrexon lees ik dat er mogelijke bijwerkingen zijn zoals ik van Selincro er had. Steeds oppassen. 

Geplaatst

Bij de huisarts ging het prima voor mij vandaag. Bij de nieuwe psychologe al wat minder. Maar vooral kort daarna ging het weer fout. Moest ik nu nog alchohol drinken dan was er weer geen stoppen meer aan. 

Geplaatst
46 minuten geleden zei Yana:

Je had vroeger wel overal spullen voor nodig: fototoestel, boeken, landkaarten, tijdschriften, radio, walkman, cassettebandjes, notitieblok, puzzelboekje, wat en hoe Spaans, geld in allerlei valuta, eurocheques...

En dan ook nog een loeizware tent en slaapzak, je sjouwde je een ongeluk.

Wat een tijd, hè!? En dat dan niemand je kon bereiken... wat een rust (en verveling).

nou ja je kon bellen uit een telefooncel. Ik weet nog, vakantie in Portugal, mn vader belde en ik moest zo snel mogelijk escudo's in de automaat frommelen. Als je te traag was werd de verbinding verbroken.

daar kreeg je karakter van 💪🏻💪🏻💪🏻 en lamme fikken.

Geplaatst
1 uur geleden zei Moeps:

Ja leuk, die had ik laatst ook! Had niet eens direct door dat het om een NLe bekeuring ging! 🤪

Was natuurlijk maar heel eventjes leuk, want je moet evengoed wel gewoon betalen 🫤

Ja dat dan weer wel. Niet echt duur, 45 euro voor +5. En geen punten kwijt. 

Geplaatst (bewerkt)
4 minuten geleden zei bumperjim:

nou ja je kon bellen uit een telefooncel. Ik weet nog, vakantie in Portugal, mn vader belde en ik moest zo snel mogelijk escudo's in de automaat frommelen. Als je te traag was werd de verbinding verbroken.

daar kreeg je karakter van 💪🏻💪🏻💪🏻 en lamme fikken.

Tegenwoordig loop je al te balen als je in Zwitserland zit en je moet ineens een stuiver per Mb mobiel internet betalen 💩 gedachtenloos scrollen kost ineens een tientje. Wel een goede oplossing natuurlijk.

bewerkt door bumperjim
Geplaatst (bewerkt)
44 minuten geleden zei Jannigje:

Ja, landkaarten! Heerlijk. Eerst naar de ANWB.

Met de kaart op schoot naar Frankrijk. Toen wist ik tenminste nog waar ik heen ging. Het was een gedoe maar ik genoot er wel van. Ik heb ze nog.

Het zwaarst was de tas met boeken!! Wij lazen allebei graag, ik was toen nog getrouwd, dus er moest een flinke voorraad mee. 
Tja, dat mis ik nog wel: voor de tent met een glaasje wijn, iedereen al naar bed, heerlijk stil, allebei een lampje en een boek.

Haha ja zo deed ik Groot Britannie toen ik begon in sales, nog zonder gps. Wegenkaart kopen, lijn trekken van de ene naar de andere klant en dan zo goed mogelijk de lijn volgen. Kaart op de passagiersstoel, niet teveel naar kijken.

En vervolgens ter plekke gewoon een rondje rijden tot je het gevonden had, duurde nooit lang 🤣 absurd achteraf

bewerkt door bumperjim

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...