bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik denk overigens dat ik wel degelijk beweging mis op dit moment want bumperhond is geblesseerd sinds een week of 2, dus nauwelijks mee gelopen. Gaat inmiddels wel beter en we zitten nu alweer op een half uur per keer. Normaal is een klein uurtje. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dit hele pact legt voor mij nu veel te veel druk bij de druk die er al op m'n schouders ligt. Het vastbijten hierin ten koste van alles gaat me op andere gebieden teveel schade opleveren. Dus ik haal mezelf van de lijst en houd het per dag. JUNIPACT: MaryArt kaatje 🌺 Jane Bob Spirit Mariposa Freekie 🏍️ Etty Rosee IJsvogel Moeps spirit reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden De druk proberen hanteerbaar te houden. Ik ben trots op je mijn vriend.
Jannigje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden JUNIPACT: MaryArt kaatje 🌺 Jane Bob Spirit Mariposa Freekie 🏍️ Etty Rosee IJsvogel Moeps 🎵 Jannigje Ik houd een plekje voor je vrij @Quinn, mocht dat toch goed voelen. Zo niet dan staan er gewoon een paar muziek nootjes. Voor ieders eigen liedje. Kaatjemama en spirit reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden