renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Goeiemorgen allemaal!
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Mogge! Ben gisteren bezig geweest mn schermpjesverslaving in te perken. Facebook en instagram (op de tablet, sowieso niet op de telefoon) hebben nu een tijdslimiet van 30 minuten. Dat lijkt vreselijk kort de eerste keer, maar in werkelijkheid betekent dat toch wel 3,5 uur per week. Das nog best een flinke hobby, net zoveel als de hondenclub en een stuk nuttelozer (nutteNlozer????), afgezien van dat het voor de club een communicatiemiddel is. Ik heb ook de scrollbare nieuwsapps van de telefoon gehaald. Alleen de ochtendapp van Le Monde is gebleven, want daar krijg je om 7 uur een tiental artikelen, die kan je lezen en dan krijg je de rest vd dag niks, dus die app daar hoef je niet steeds driftig in te gaan neuzen of er wat nieuws is. Rust 🧘🏻♂️ Eigenlijk is qua verslavende apps alleen nog dit forum over op mn telefoon 🤣 3 uur geleden bewerkt door bumperjim Spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden maar dat is een gezonde verslaving Jimbo (behalve misschien na 16,5 jaar) goeiemooiemorgen frummers Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers... En nog steeds vriest het en ligt er sneeuw.. Maar goed, binnen is het lekker warm, heb een grote beker thee voor mij staan, dus niet zeuren... Vandaag een rustig dagje, lekker een beetje aanrommelen. Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Yvonne
Etty Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen, En in het bijzonder voor @Emmy, die mischien wat bevestiging kan gebruiken dat ze van harte welkom is op het forum. Ga aan de slag, misschien piep ik tussendoor nog even binnen.
Spirit Geplaatst 25 minuten geleden Rapport Geplaatst 25 minuten geleden Goedemorgen. Geen zon hier en heb een donkerbruin vermoeden, dat we die vandaag ook niet te zien krijgen, hoewel, in Brabant weet je het maar nooit. Wij hadden ook de eerste sneeuw. Dat is allemaal al weg. Als ik dan @Yvonne lees, die alle moeite moet doen om zich buiten staande te houden, mogen wij niet klagen. Straks toch even wandelen, regen of geen regen. Moet gewoon de kop even leegmaken. Positief toch nu over Brabant @Francoise . Vind hier wel mijn rust, maar ik blijf toch PATAT zeggen en feyenoord heeft weer verloren van PSV. Sinds mijn nichtje is overleden ( een fanatieke feyenoordsupporter) bakken ze er niks meer van. De zoon stuurde een zeer confronterende foto op. Mijn nichtje opgebaard in een grafkist vol met feyenoordsjaals en knuffel. Pfff...slik...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden