Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Oh, wacht even, als ik nu op de link van @bumperjim klik zie ik een groen blikje van € 18,50 gisteren was het een prijs van € 160,- ofzoiets. Ik voelde me al zo'n armoedzaaier met @knakker die zulke dure wijn dronk 😂

Voor € 18,50 ga ik het wel proberen.

Geplaatst

@lady jane, in het begin van deze draad staat niets over alcohol, alleen "laten we thee een echte kans geven". Ik ging er niettemin vanuit dat het in feite een nieuw pact is waarbij de deelnemers met elkaar afspreken om de gehele maand februari 2026 geen alcohol te gebruiken. Kun je dat bevestigen?

Geplaatst
55 minuten geleden zei Yana:

Oh, wacht even, als ik nu op de link van @bumperjim klik zie ik een groen blikje van € 18,50 gisteren was het een prijs van € 160,- ofzoiets. Ik voelde me al zo'n armoedzaaier met @knakker die zulke dure wijn dronk 😂

Voor € 18,50 ga ik het wel proberen.

Haha, nee, €160 heb ik nooit uitgegeven aan een fles wijn. Ik merkte altijd wel dat wijn (grofweg) lekkerder werd naarmate de prijs steeg, maar is was wel een bovengrens waarbij ik die meerwaarde nog proefde. Die lag zo ongeveer op €25. Daarboven werd het snoeven. Het ergste vond ik altijd de zogenaamde wijnliefhebbers die wel veel geld hadden, maar geen verstand van wijn. Dan schonk ik wel eens een goedkope huiswijn van de Aldi in een lege fles Pomerol ofzo. Zij dan snuffelen en pochen dat je kwaliteit toch echt wel kon proeven. Nou, nee dus.

Geplaatst
31 minuten geleden zei Bob:

@lady jane, in het begin van deze draad staat niets over alcohol, alleen "laten we thee een echte kans geven". Ik ging er niettemin vanuit dat het in feite een nieuw pact is waarbij de deelnemers met elkaar afspreken om de gehele maand februari 2026 geen alcohol te gebruiken. Kun je dat bevestigen?

Daar ga ik wel vanuit. Maar wel handig om dat ook in de openingspost te zetten. Ook voor nieuwelingen hier.

Geplaatst (bewerkt)

Ik doe mee! 

FRESH & FIT & FREE OF ALCOHOL

Jane
renaldo61
Bob
Spirit
bumperjim
knakker
Rosee
Lika
Yana
Etty

MaryArt

Maja

bewerkt door Maja
Geplaatst

Ik ben best jaloers op iedereen die de smaak van die verschillende theesoorten zo kan waarderen. Ik heb het al vaak geprobeerd, maar de groene blikjes stapelen zich uiteindelijk ongebruikt op in de keukenkast 😕. Het lijkt me heerlijk om zo enthousiast te zijn over een andere soort drank!

Geplaatst
36 minuten geleden zei Moeps:

Ik ben best jaloers op iedereen die de smaak van die verschillende theesoorten zo kan waarderen. 

Daar heb ik ook last van. Thee is me in het algemeen veel te waterig. Ik was ook geen bierdrinker :D.

Geplaatst

FRESH & FIT & FREE OF ALCOHOL

Jane
renaldo61
Bob
Spirit
bumperjim
knakker
Rosee
Lika
Yana
Etty
MaryArt
Maja
Prana

Ik zou ook graag een theeliefhebber zijn. Maar ik vind er niet zoveel aan en ik vraag me af zo'n duurdere thee verschil maakt of dat het weggegooid geld is. En of je thee kunt leren drinken en waarderen 🤔
Spicy Chai vind ik wel heerlijk.

Geplaatst (bewerkt)
5 uur geleden zei knakker:

Haha, nee, €160 heb ik nooit uitgegeven aan een fles wijn. Ik merkte altijd wel dat wijn (grofweg) lekkerder werd naarmate de prijs steeg, maar is was wel een bovengrens waarbij ik die meerwaarde nog proefde. Die lag zo ongeveer op €25. Daarboven werd het snoeven. Het ergste vond ik altijd de zogenaamde wijnliefhebbers die wel veel geld hadden, maar geen verstand van wijn. Dan schonk ik wel eens een goedkope huiswijn van de Aldi in een lege fles Pomerol ofzo. Zij dan snuffelen en pochen dat je kwaliteit toch echt wel kon proeven. Nou, nee dus.

Precies, dan liever 2 van 25 dan eentje van 50, althans das war einmal.

Of zoals de Stier pleegt te zeggen: ik heb liever dat je me 3 keer naar een 1-sters restaurant meeneemt dan 1x naar een 3-sterren 🤪 Niet dat we dat echt doen overigens.

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
49 minuten geleden zei Prana:

En of je thee kunt leren drinken en waarderen 🤔

Is mij gelukt maar dan wel lekkere thee en niet dat spul in zakjes van de pickwick of zo, want dat is echt niet vergelijkbaar

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...