Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen...

Net alsof je in een lift staat, vooral elkaar niet aankijken 🤪

Ik begin gewoon. Het is hier zowel heel koud als heel nat. Echt binnenblijf weer maar ik moet de hele ochtend met de hond naar buiten. En daarna onder een hete douche, verzin ik nu al vast.

Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

Geplaatst

Goedemorgen en @bolletjeweer terug. Fijn!

Mijn plannen…. 
Mijn nieuwe brillen ophalen , bril van mijn moeder ook, zwemmen vandaag, naar mijn moeder en naar een verjaardag. Morgen hele dag repeteren en vergaderen. 
Allemaal okay.

Geplaatst

Ik ben gezwicht. Gisteravond hebben wij een plastieken kerstboom gekocht. Tot dusver ben ik altijd zwaar tegen namaak geweest. Kunstbloemen, vloeren met houtlook, kerstbomen. Maar ze worden wel steeds beter in de imitatie. Dus vooruit maar. Boom optuigen dus vandaag. En een bos echte bloemen kopen voor mijn dame. Zodat er nog nog iets levends staat te sterven op tafel. Gezellig.

Geplaatst

Goedemorgen ☀️

Hier nog even geen kerstboom. Hij komt er uiteindelijk wel maar liefst zo laat mogelijk. Ach en wat zeur ik nou, het staat altijd wel gezellig zo’n gevaarte met wat lampjes en rommel erin. 

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers

Ik wil de Kerstboom wel dit weekend neerzetten.
Nadat ik er ooit 6 met kluit in de tuin had ben ik overgestapt op nep.
Ook ik was fervent tegenstander. Maar nu is het ineens wat goed is
voor de portemonnaie is ook goed voor het mileu. Schijnheiligheid.
Maar ook lekker makkelijk. Geen gesjouw, geen naalden op mijn kleed.
En de gezelligheid is alleen door de lichtjes al fijn.
Maar je ik stel het al een week uit. Want wil dan ook meteen wat ruimen
en cleanen. En als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel.
Eerst straks een dienstje draaien in het inloophuis, de markt op, en boodschappen.

Geplaatst (bewerkt)

Mogguh, 

Toch op Dagpact vandaag, ik heb afgelopen 2 dagen vrij genomen van het werk. Zo moe na het werk, niet ziek maar ook niet helemaal fit, tel daarbij op dat mijn beter melding van mijn burnout 4 week geleden is, en dan maar blijven volhouden dat ik niet in een terugval zit... 

Afgelopen weekend al Sinterklaas gevierd, dag ervoor kind ziek etc. Dagen daarvoor ook al kind wat minder lekker maar wel naar school. Ondertussen cadeautjes regelen en met oudste aan het shoppen geweest 

Allemaal vreselijk geslaagd, leuk en gezellig maar de kater komt later 

De energie kater 

Dagpact:
renaldo61

MaryArt

Fonny🌞

Freekie 🏍️

bewerkt door Freekie
Geplaatst

Goedemorgen fitte en minder fitte mensen
Ik heb een tweede nacht van 11uur slaap gehad, wat is het heerlijk om gewoon moe naar bed te gaan ipv vooral nog de avond rekken om nog wat te drinken. Zo na een douche een kop koffie en een begin maken aan de surprise voor volgend weekend. 
Daar waar we voorheen een weekend in een huisje gingen met mijn ouders en zus/gezin, bezoeken we ze volgend weekend gewoon een dagje in hun gehuurde huisje. Na de lunch pas, dan surprises en na uit-eten gaan wij weer naar huis. Dat zijn voor mij echt genoeg prikkels en op deze manier blijft het leuk! 

Ohja, opstaan en surprise maken dus nu. 
Fijne dag!

Geplaatst

Ja er gaat ook van alles rond op mijn werk, bij mij blijft het gelukkig beperkt tot wat verkoudheid gecombineerd met december moeheid, wel een mooi woord. Al dat 'gemoet' in december, ik zit in de zeur modus merk ik. 

Ik ga lkkr serie kijken en straks ff in bad en dan is het alweer middag :P

Geplaatst

Goedemorgen ook maar even hier.

@bumperjim waar wilde je dan op reageren? Beter dat je mobiel flipt dan jijzelf he?😉

@Marij Wil dit steeds tikken naar jou als ik je lees. Wat ben je goed bezig! En fijn dat je hier ook bent en deelt.

Zelf heb ik zo een hekel ook aan nep kerstbomen, nep bloemen zoals @knakker het beschreef. Komt ook echt mijn huis niet in. Mijn partner destijds vond het een leuke goede oplossing. Was altijd blij als de katten dan ook dat nep ding gingen slopen. Kon het na 1 dag weer de huiskamer uit. Nu heb ik wel een echte maar het hangt aan het plafond, perfecte oplossing met katten. Ruikt zo heerlijk een echte!

@Freekie Klinkt als dat je alweer over grenzen heen gaat? Of angst voor de angst...Dat het weer misgaat? Kan het niet goed uitleggen maar snap dat wel. Hou j bijeen en toch wel aangeven lijkt mij.

Fijne dag allen.

Geplaatst

Goedenmorgen allemaal. Zusjelief slaapt nog. Slaapt meestal uit, dus lekker nog maar even laten liggen. Ze werd gebracht door m'n zoon, die woont dichterbij het station dan wij. Was ineens een drukke bedoening gisteren want m'n jongste meid was er ook bij en die was stierlijk vervelend. Gingen ook te laat weg om nog even met zuslief bij te kletsen en ze was natuurlijk ook moe. Uiteindelijk wel laat geworden. Ik ben tegenwoordig een vroege vogel. Heerlijk op ons gemak de ochtend opstarten. Ben aan koffie toe. Nog niet bezig met kerst. We hebben het ook razend druk deze maand. 

Geplaatst
1 uur geleden zei knakker:

IZodat er nog nog iets levends staat te sterven op tafel. Gezellig.

Moet zo om deze opmerking lachen😄 Keek net naar het plafond en ik zie het daar ook hangend sterven. Wel lief van die echte bos bloemen die je aan jouw vrouw gaf al is het al stervende idd. Nooit zo gedacht maar nooit te oud om het zo te zien/bedenken. Een bos verse bloemen snap ik nu wel beter ja. Het verlept na een tijd wel ja. Maar toch leuker en mooier dan nep/kunstbloemen. Al respecteer ik het wel als mensen dat levendiger vinden en minder onderhoud aan hebben.

Geplaatst
13 minuten geleden zei Freekie:

Ja er gaat ook van alles rond op mijn werk, bij mij blijft het gelukkig beperkt tot wat verkoudheid gecombineerd met december moeheid, wel een mooi woord. Al dat 'gemoet' in december, ik zit in de zeur modus merk ik. 

Ik ga lkkr serie kijken en straks ff in bad en dan is het alweer middag :P

Als het net zo'n verslavende serie is, dan die ik aan het kijken ben, komt het wel goed. Van mij hoeft december ook niet zo. Ben altijd blij als het weer 2 januari is.

Geplaatst

Ik hou heel erg van ‘mooie’ kunstbloemen. Planten heb ik heel veel, dat moeten wel echte zijn, maar bloemen vind ik zo triest eruit zien als ze verwelken. Bovendien is een bosje bloemen stervensduur. In de tuin heb ik overigens wel een bak van 6m2 met bloemen voor de bijtjes. Dat staat nog eens gezellig ook. 

Geplaatst

Hier ook een echte kerstboom, ruikt zo lekker. Ben ook gek op bloemen, maar sinds ik weet hoeveel gif erin zit vind ik het lastig. Maar zo'n prachtig boeket vind ik echt zoooo mooi. Toen ik net m'n eerste zoon had gekregen stond het hele huis vol boeketten, vergeet ik nooit meer. 

Geplaatst
43 minuten geleden zei Smaragdie:

Hoe gaat het met jou @Mariposa?

Dankjewel voor je interesse. Ik drink nog, maar op dit moment niet heel veel. Ik probeer zo laat mogelijk op de avond te beginnen. Gisteren dus maar 2 1/2 glas sterke drank gedronken. Volgende week intake bij een therapeut. Hopenlijk alle shit van vroeger eruit krijgen en eens zien of ik rust in mijn hoofd krijg. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...