renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Zbb Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Goedemorgen allemaal Fonny reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden Goedemorgen... Net alsof je in een lift staat, vooral elkaar niet aankijken 🤪 Ik begin gewoon. Het is hier zowel heel koud als heel nat. Echt binnenblijf weer maar ik moet de hele ochtend met de hond naar buiten. En daarna onder een hete douche, verzin ik nu al vast. Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
bumperjim Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden PS ik wou reageren op @Smaragdie op het muziekdraadje, maar mn telefoon flipt daar als het een lange pagina is, teveel filmpjes laden trekt ie niet. Dussss.
Fonny Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden 43 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Goeiemorgen allemaal!
Lika Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden Goedemorgen en @bolletjeweer terug. Fijn! Mijn plannen…. Mijn nieuwe brillen ophalen , bril van mijn moeder ook, zwemmen vandaag, naar mijn moeder en naar een verjaardag. Morgen hele dag repeteren en vergaderen. Allemaal okay.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden