renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Dagpact: renaldo61 Fonny en Spirit reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Vandaag nog een voormiddag nazorg en dan nog op twee donderdagen en dan is het gedaan. Dat baart mij wel zorgen.
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 6 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Goeiemorgen allemaal!☕️
Maja Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen allemaal!! Vandaag werk en een bezoek aan de kerstmarkt. En dat terwijl de goedheiligman het land nog niet uit is…☺️ Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Maja
Marij Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen! Vandaag een veel te volle dag die hopelijk wel leuk eindigt met een sinterklaas-spel met studenten vanmiddag. Dan via sportschool naar huis en vanavond heerlijk op de bank met een boek. Nouja, dat is het plan. Ik vrees dat dat rustmoment uitblijft.
Pinkman Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden En deze keer in de juiste draad van de dag een goedemorgen allen! Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden Goedenmorgen. Vandaag maak ik er een rustige dag van. Was toch wel hectisch de afgelopen 2 dagen. Veel teveel gelopen, terwijl het eigenlijk nog niet kan. Het dwangmatige moet eruit. Ook een kort rondje met de hond, moet kunnen. Ben dan zo met m'n stappenteller bezig, dat ik iedere dag mijn limiet moet hebben. Doen we niet vandaag. Wat ik wel ga doen is, runderstooflappen opzetten. Voor de rest heb ik wel wat inspiratie om muziek te maken. Eindelijk weer eens wat opnemen voor m'n youtube kanaal. Nu koffie met een bruine boterham.
lady jane Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers Jouw stappenteller doet hetzelfde als wat de app van de hersenstichting deed met mij @Spirit, het wordt dwangmatig en dus ongezond. Je kunt de hond ook prima uitlaten met een paar kortere loopjes en af en toe (als dat veilig kan) jij op de fiets en dan naar een plek waar zij los kan? Dan geniet je daar extra, gooi een bal en laat de hond die stappen maar maken Spirit reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden