Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen iedereen.
Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende …
Daarom drink ik geen alcohol.
Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke.
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Dagpact:
renaldo61

Geplaatst

Vandaag in de krant: 31% van de Britten heeft zich dit jaar al eens ziekgemeld vanwege een kater. De "after work" cultuur in de UK heeft een significante impact op de economie.

Jammer, het ziet er altijd zo gezellig uit. Hier op het franse platteland bestaat dat nauwelijks, de kroegen hier hebben meestal tl-buizen en beroerde muziek als er al muziek is. Er hangen altijd dezelfde lamzakken zonder conversatie aan de bar. Des te beter voor mij, moet ik toegeven 😁 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Yana:

Lieve mensen, ik heb begrepen dat Ikkanhet op 25 september is overleden.
Met heel mijn hart hoop ik dat er daar, aan de andere kant, iets heel prachtigs is.

Dit stemt me met droefheid. Mijn medeleven aan alle die haar gekend hebben. 

Geplaatst

Och, wat triest.

En dan lag ook haar man nog in het ziekenhuis en had ze een zoon die om psychische redenen in een euthanasie-traject zat.

Veel beroerder kan het niet.

Geplaatst

Dingen Die Ik Mooi Vind:

De vriendelijke lach van de conductrice, het grapje, haar groet bij het uitstappen. Alle mensen die nog niet verzuurd hun werk uitoefenen, ondanks de * die ook hun leven kent. Het geeft de droeve burger weer moed.

Geplaatst
1 uur geleden zei knakker:

Dingen Die Ik Mooi Vind:

De vriendelijke lach van de conductrice, het grapje, haar groet bij het uitstappen. Alle mensen die nog niet verzuurd hun werk uitoefenen, ondanks de kloterij die ook hun leven kent. Het geeft de droeve burger weer moed.

Een kind dat hoi naar je roept, Feijenoord weer eens even bovenaan in de eredivisie, een drone die een raffinaderij op de Krim vol treft, 10 kilo aardappels voor € 2,19, een koele droge dag, een egel met een bek vol bladeren in de tuin... 

Geplaatst
1 uur geleden zei Amalia:

Een kind dat hoi naar je roept, Feijenoord weer eens even bovenaan in de eredivisie, een drone die een raffinaderij op de Krim vol treft, 10 kilo aardappels voor € 2,19, een koele droge dag, een egel met een bek vol bladeren in de tuin... 

Dieren, vriendelijke mensen, werk dat af is, muziek, mooie herfstdag, onvoorwaardelijke liefde

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...