Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ach, het is twaalf uur geweest, laat ik de nieuwe dag vast openen. Hallo. Dan kan ik meteen op het dagpact, dan zit er daar meteen aan vast:

DAGPACT

knakker

Misschien dat Renaldo straks de kleurdoos nog even over het dagpact wil halen?

Geplaatst

Goeiemorgen iedereen.
Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende …
Daarom drink ik geen alcohol.
Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. 
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Goeiemorgen @knakker gewoonlijk wacht ik iets langer om de dag te openen. 
@Mormel Ik hoop vandaag een betere dag. 

Dagpact:
knakker
renaldo61

Geplaatst

Goedemorgen,

Aan de slag na een paar dagen wandelen.   Er komt een nieuwe film uit van Jim Jarmusch las ik.  Verheug ik me op! 

Dagpact:
knakker
renaldo61
MaryArt
Freekie
Etty 

Geplaatst (bewerkt)

Ja gelukkig wel, ik had er speciaal de wekker voor gezet
om bij openingstijd het Gemeentehuis binnen te stappen.
En zij kunnen, mits de vrouw legaal ingeschreven staat,
haar waarschuwen. Vannacht geen enge geluiden gehoord:lol:
Maar men vertelde me dat ze idd vrij nauwkeurig mijn adres
hadden kunnen zien. En ze wisten natuurlijk niet dat ik de tel. aangemeld had.

bewerkt door lady jane
Geplaatst

Nu we het toch over slapen hebben. Ik had de Maandag een lang gesprek met de huisarts en die zegde dat ik overtuigd moet zijn dat het CPAP (Continuous Positive Airway Pressure) apparaat mij helpt. Dat het anders niet veel nut heeft dat ik het blijf gebruiken. Ik heb het apparaat nog niet zo lang. 

Geplaatst

Eerst de overtuiging en dan de ervaring? Als nuchter boerke zijnde werkt het mij mij doorgaans andersom. Hoewel een grondhouding permanente twijfel aan alles je ook aardig in de weg kan zitten. Dat je op voorhand al denkt: wat een flauwe kul allemaal, dat wordt toch niks. Open iets ondergaan, nieuwsgieirg uitproberen en daarna de boel evalueren en conclusies trekken.

Geplaatst

Goedemorgen.

Afgelopen weekend tijdens ons jaarlijkse (Aca)Dyane kampeertreffen nog geboft met het weer en nu zit ik al weer met een warme trui aan omdat ik zo'n koukleum ben, vooral in de ochtend. 
Ben een beetje onthutst door de berichten van @knakker (formerly known as ?? en dáárvoor als knakker...) en ik wens je veel sterkte en (nog meer) wijsheid, vooral naar jezelf toe. 

Ik lees wat over een gevonden telefoon. Moet meteen denken aan die keer, een jaar of zes, zeven geleden of zo, dat ik tijdens het rondje met de hond op zondagmorgen op een hekje een telefoon zag liggen. Uiteraard meegenomen en later die dag op de fiets gestapt om hem naar het hoofdbureau van politie te brengen, een kilometertje of vijf verderop. Maar daar zeiden ze dat ik die daar niet kon inleveren, dat ik die bij de wijkagent moest inleveren. Waar zit die dan?? Praktisch bij me om de hoek. Dat kon echter niet op zondag, dus boden ze aan om er zelf dan maar voor te zorgen dat die telefoon daar terecht kwam. 
Toch fijn dat er politie is. Zo behulpzaam..🫤

Geplaatst

En inderdaad, tegenwoordig moet je gevonden voorwerpen op het gemeentehuis afgeven, weet ik nu. Dat is hier ook om de hoek. Alleen vind ik tegenwoordig nooit meer wat.
Scheelt een hoop gedonder. 

Geplaatst

Over een uurtje de deur uit voor een optreden. Vriend is al druk bezig de bus in te laden, want er moet altijd veel mee qua geluidsspullen. Een heel gedoe altijd voor hem. Ik heb alleen maar een accordeon om mee te nemen :P. De prikkelloze dag van gisteren heeft me goed gedaan. Vanmiddag gaan we weer sociaal doen. Heb er zin in :musicnote:

Fijne dag mensen :sun:

Voor degenen die het moeilijk hebben, even een hart onder de riem :heart:

Geplaatst (bewerkt)

De kinderen zijn op school, mijn vrouw is op kantoor. Maar in plaats van dwangmatig naar de slijter te sjokken zoals de laatste keer ben ik nu gaan wandelen in de Biesbosch. Wat is dat lekker zeg. Hoewel de waterplas is verschrompeld tot de helft van de normale grootte waar de eenden beteuterd hun kleine rondjes zwemmen is er ook in deze tijd van het jaar nog bijzonder veel moois. Ik ben opgelucht dat ik het nog kan: genieten. Van de duizenden gele bloempjes van de heelblaadjes, het wilgenroosje tot mijn persoonlijke favoriet, het tedere lila van de watermunt. Ik denk dat Yana die meteen in de soep zou doen. Ik weet al die namen trouwens niet van buiten hoor, maar heb zo’n appje op mijn telefoon die alles gewoon voorzegd.

Er lag ook een dode aardmuis op mijn pad. Ik stapte er bijna bovenop. Ik denk om mij te vermanen dat niet alles meteen weer koek en ei is.

bewerkt door knakker

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...