knakker Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ach, het is twaalf uur geweest, laat ik de nieuwe dag vast openen. Hallo. Dan kan ik meteen op het dagpact, dan zit er daar meteen aan vast: DAGPACT knakker Misschien dat Renaldo straks de kleurdoos nog even over het dagpact wil halen? bolletje en MaryArt reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Goeiemorgen @knakker gewoonlijk wacht ik iets langer om de dag te openen. @Mormel Ik hoop vandaag een betere dag. Dagpact: knakker renaldo61
Freekie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Mogguh, Dagpact: knakker renaldo61 MaryArt Freekie
Lika Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Morning. @Mormel ik zat nog te denken. Volgens mij verdien jij een aardiger naam. Ik vind je geen mormel en ik hoop jij jezelf ook niet. Sterkte!
Etty Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden Goedemorgen, Aan de slag na een paar dagen wandelen. Er komt een nieuwe film uit van Jim Jarmusch las ik. Verheug ik me op! Dagpact: knakker renaldo61 MaryArt Freekie Etty
lady jane Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers lekker zonder wekker ik had wat in te halen nog koffie!
knakker Geplaatst 14 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 minuten geleden Ben je die enge Servische telefoon alweer kwijt Sjaan?
lady jane Geplaatst 7 minuten geleden Rapport Geplaatst 7 minuten geleden (bewerkt) Ja gelukkig wel, ik had er speciaal de wekker voor gezet om bij openingstijd het Gemeentehuis binnen te stappen. En zij kunnen, mits de vrouw legaal ingeschreven staat, haar waarschuwen. Vannacht geen enge geluiden gehoord Maar men vertelde me dat ze idd vrij nauwkeurig mijn adres hadden kunnen zien. En ze wisten natuurlijk niet dat ik de tel. aangemeld had. 6 minuten geleden bewerkt door lady jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden