Mormel Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dagpact: Mormel Tijd voor koffie. Ze geven vandaag een mooie dag dus waarschijnlijk dus vermoedelijk wordt het deze voormiddag in de tuin werken.
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Mormel renaldo61
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Veel werkplezier in de tuin @Mormel
knakker Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Mogge De eerste nuchtere dag is binnen. De rest van mijn leven is begonnen. Laten we meteen intekenen op dag 2: Dagpact: Mormel renaldo61 MaryArt knakker karin123, Spirit en Luz reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemooiemorgen frummers vroeg zwemmen, vroeg naar het strand en laat etentje met zoon en zijn vriendin. Spirit reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Morguhh, vandaag met beide kids naar de Ruigste run in Sappemeer. Zo'n lekkere mud run, dus we gaan van top tot teen smerig worden dit keer zonder de ex uitgenodigd te hebben. Die is niet meer welkom karin123, lady jane en Spirit reageerden hierop 3
Luz Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 MaryArt knakker Luz
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 MaryArt knakker Luz Etty
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers. Jaaaa, weer een hartstikke mooie dag in het vooruitzicht. @Lika veel plezier met repeteren vandaag, @Freekie en kinderen succes met de mudrun, @lady jane plezier bij en in het water en smakelijk en gezellig eten voor later... Voor mijzelf wordt het een dagje tuinrommelen...
Etty Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik logeer op dit moment in een prachtige hoeve in Limburg, de laatste drie etappes van het Pieterpad. Gisteren 3 glazen wijn gedronken, tegen het plan. Mijn partner en ik jutten elkaar op. Ik moet echt mijn eigen plan trekken. Ik wil het anderen teveel naar de zin maken, ten koste van mezelf. De rest van ons tripje wordt zonder alcohol, en wat mij betreft daarna ook.
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen. Vandaag met een vriendin naar het strand, nog even lekker zwemmen. @Etty goed dat je op het dagpact gaat, dan is vandaag in ieder geval geen optie. Had je hiervoor alweer een tijdje niet gedronken? Wat blijft het toch een verraderlijk iets. Merk bij mezelf dat zodra ik ga twijfelen, ik voor de bijl ga. Als ik echt besluit dat het nee is, is onderhandelen niet meer mogelijk. Weet nog steeds niet wat ik van dat ene glas van mezelf moet vinden, 1 glas is natuurlijk niks, maar wel jammer van mijn 8 maanden. En dan is de stap kleiner om het te herhalen. Maar goed, dat gaan we niet doen. Fijne wandeltocht vandaag nog! Etty reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik bedoel natuurlijk dat de stap dan groter is
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Of is de stap nou kleiner? Nou ja, hoe dan ook, fijne dag allemaal!
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden De stap is kleiner, ik weet het nu zeker. Etty reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Een prachtige hoeve en drie glazen wijn drinken met je geliefde. Ik merk dat ik daar bijna een beetje jaloers op word. In die zin omdat mijn eigen alcoholische ervaringen van de laatste twee jaar uitsluitend triest en eenzaam waren, met de gordijnen gesloten in het geniep zo snel mogelijk de drank naar binnen. Wat een treurnis. Het genieten van een goed glas, wat ik ooit zo hoog had, is daarbij nooit aanwezig geweest. 20 minuten geleden zei Etty: Ik wil het anderen teveel naar de zin maken, ten koste van mezelf. Vindt jouw man jou dan leuker als je drie glazen wijn op hebt?
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Kleine stap, grote stap, kleine stap. Zeg @Rosee: heb jij soms al gedronken?
Etty Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 minuten geleden zei knakker: Vindt jouw man jou dan leuker als je drie glazen wijn op hebt? Nee, maar als ik voor de bijl ga mag hij ook, we zijn net twee kleuters. En het zou prima zijn als we alleen op dit soort gelegenheden zouden drinken, maar op een gegeven moment drink ik 5 dagen per week en neem ik me elke dag voor om te stoppen. Daar draait het elke keer weer op uit. Ons contact is nuchter net zo goed, zo niet beter. Dus ff doorbijten maar weer.
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedenmorgen mensen. Vandaag een optreden met ons jongerengroepje.Gisteren veel te druk gehad om nog even wat na te kijken, dus dat doen we nu nog even. Een onverwachtse BBQ bij ons gisteren. Daarbij heeft mijn vriend het altijd druk met het verbranden van vlees . Ben zelf niet zo'n BBQ fan en grote vleeseter, dus een spiesje is voor mij was al voldoende. Het ongemakkelijk voelen in gezelschap is bij mij nog wel een dingetje. Dat zal vanmiddag niet anders zijn. Al die mensen waar je dan tegen moet praten. Dat ging natuurlijk vroeger met drank veel gemakkelijker. Maar ik zet mijn pokerface wel op vanmiddag en ik ga maar grappig doen. Nog best veel last van mijn voet en door het krampachtige lopen is mijn andere been ook maar gezellig mee gaan doen. Ik kom nog moeilijk in een behoorlijke schoen, dus dat word gewoon op mijn sokken. Ach, ook deze dag komt weer om. Heb er best zin in. Straks maar een Uboprofen erin en gaan. Hopelijk gaat mijn vriend niet aan het bier vanmiddag, soms zijn dit voor hem wel verleidingen, hoewel het hartstikke goed gaat. Weet je wat? Ik ga op het dagpact. Al is het maar voor m'n vriend.
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 MaryArt knakker Luz Etty Spirit
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Bob ik ben laat thuis, hoop dat de finale weer 5,5 uur duurt, lekker veel kijkspanning/plezier. Dan kan ik inhaken of alles terugstreamen, net hoeveel puf ik nog heb dan. niks verklappen dus maar!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden