Claudius Geplaatst gisteren om 04:43 Rapport Share Geplaatst gisteren om 04:43 Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst gisteren om 04:56 Rapport Share Geplaatst gisteren om 04:56 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst gisteren om 05:49 Rapport Share Geplaatst gisteren om 05:49 (bewerkt) Goeiemorgen maar weer Hond weer incontinent geweest via problemen met de rug. Ik moet er toch wat kalmer aan mee doen. Afgelopen zaterdag iets te enthousiast mee gehooperd. Beter letten op signalen van pijn nu, anders blijven we voor dr langzalzeleven aan de ontstekingsremmers. Nu heb ik zelf ook nog steeds een beetje last vd rug (laatste restje van spit), dat helpt wel om eraan te denken. gisteren om 05:49 bewerkt door bumperjim Kunsie64 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst gisteren om 06:51 Rapport Share Geplaatst gisteren om 06:51 He bah, @bumperjim. Altijd moeilijk opletten voor een ander. Vooral als ze niet praten. En goedemorgen allen. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst gisteren om 07:49 Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:49 Goedemorgen. Geen 10 paarden die mij vandaag aan het drinken krijgen. Spirit, lady jane en Kunsie64 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst gisteren om 08:08 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:08 Goedemorgen allemaal, Hier gaat het niet drinken goed. Vandaag wordt wel een kleine uitdaging, maar ga zo lekker kokkerellen. Maar eerst douchen en naar de winkel. Kunsie64 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst gisteren om 08:12 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:12 Goeiemorgen allemaal, Mij ook niet @Rosee Maar je zult maar vast zitten in die pub in Engeland! Ingesneeuwd met 30 mannen/vrouwen geloof ik. Er is voldoende eten voor 14 dagen en drinken voor 30 dagen, vooral bier is er genoeg! Lastig om je dan aan je goeie voornemens te houden denk ik zomaar Spirit en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst gisteren om 08:22 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:22 andersom @Kunsie64, 2 weken bier en 1 maand eten. Zijn ze toch een beetje afgekickt halverwege En ze hebben het wel erg gezellig he. Hopelijk blijft dat zo. Ze hoeven niet eens te betalen voor de extra tijd. Dus de sfeer kan goed blijven, hopelijk ook als de drank op is. goeiemooiemorgen frummers. Kunsie64 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst gisteren om 08:48 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:48 Goedemorgen allemaal, Gelukkig een zonnetje vandaag We zijn van plan om vandaag een stuk te gaan lopen Ik heb zo,n 10.000 stappenboek met verschillende routes. Nou, ben benieuwd... lady jane, Kunsie64 en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst gisteren om 10:20 Rapport Share Geplaatst gisteren om 10:20 5 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Tine Kunsie64 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst gisteren om 11:47 Rapport Share Geplaatst gisteren om 11:47 3 uur geleden zei Kunsie64: Goeiemorgen allemaal, Mij ook niet @Rosee Maar je zult maar vast zitten in die pub in Engeland! Ingesneeuwd met 30 mannen/vrouwen geloof ik. Er is voldoende eten voor 14 dagen en drinken voor 30 dagen, vooral bier is er genoeg! Lastig om je dan aan je goeie voornemens te houden denk ik zomaar Had dat voorheen ook geen probleem gevonden hoor Nu zou ik me meer zorgen maken over de broodjes, snacks en koffie. Kunsie64 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst gisteren om 12:25 Rapport Share Geplaatst gisteren om 12:25 (bewerkt) Voel me iets beter. Flinke buikgriep geweest. Nog wel rustig aan doen. Vanavond een lichte maaltijd, ik denk worteltjes met vis. Vriend is ook aan het werk, dus lekker van de vloer. Vanmiddag mee naar zwemles met m'n jongste kleinkind. Dat is wel afzien, want ik zwem zelf zo graag, maar dat komt ook wel weer. We gaan ook een paar dagen naar mijn huis.Had liever even alleen gegaan, maar hij wil graag mee. Lekker hoor, winkels en metro voor de deur.Wat goede kennissen bezoeken. Ook gaan we weer wat meer regelmaat inbrengen. Meer bewegen, wat vanochtend al is begonnen met de hond uitlaten, gezonder en regelmatiger eten. Tsja, zelf doen he? Kabouters doen het niet. gisteren om 12:27 bewerkt door Spirit Wendy75 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 21 uur geleden Rapport Share Geplaatst 21 uur geleden Ik haat mezelf en elk mens wel op dit moment. Er was een hert aangereden en vanzelfsprekend bemoei ik me daarmee. Lap op haar ogen gelegd, zodat ze minder bang zou zijn. Poot gebroken. Het natuurcentrum wilde haar niet ophalen, dus ze is doodgeschoten. En afgevoerd als een stuk vuil. Ik ben boos! Dat dier had geholpen kunnen worden en na revalidatie weer uitgezet kunnen worden. Maar iedereen zei nee! We hebben herten teveel en storen ons bij het autorijden. Omdat iemand graag door wilde rijden, maar wel de schade aan zijn auto vergoed wilde hebben, is er eerste hulp aan dat hert verleend, maar verder ook niks. Hier kan ik dus slecht tegen. Pak het dan, vil het en eet het op. Afvoeren naar de destructie vind ik niet respectvol naar de natuur. Wendy75, Fonny, Tine en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 20 uur geleden Rapport Share Geplaatst 20 uur geleden Guus Meeuwis & Vagant - Op Straat (Audio Only) - YouTube Music Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 uur geleden Rapport Share Geplaatst 20 uur geleden Wat vreselijk @Spudben het helemaal met je eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 19 uur geleden Rapport Share Geplaatst 19 uur geleden Dankjewel Rosee Maar voor dat hert kon ik niet zoveel doen, helaas: Terwijl ik ergens wel altijd een grote mond kan hebben dit keer werd ik gewoon stil. Gewoon machteloos, en compleet uitgeschakeld, maar wel daar blijven staan en kijken naar wat niet goed voelt Maar dat hert wel bijstaan ook al schieten ze een kogel door haar kop schieten Die blijft in mijn hoofd, want had zo anders kunnen gaan Ze had kunnen revalideren bij mij en uiteindelijk had ik haar vrij gelaten dat was fijner geweest zou zijn voor mij. ik leef in de natuur en kan niet jagen maar dit hert had voor mij wel dierlijk vlees op kunnen brengen en nu is het als wild en vuil afgevoerd en dat maakt me het me boos en vooral omdat ik de kunst van slachten nog niet ken. En ik dat wil kennen, want als er een oorlog uitbreekt en er hongernoot is dan wil ik mijn katten opeten, want anders doet een ander dat en dan weet ik liever hoe ze dood gingen en dat ze geen pijn hebben gehad. Ik heb er moeite mee maar zou natuurlijk mogen zijn want we eten ook vlees. Ik ga vlees krijgen van dat hert, en dat gaat raar zijn. Maar ik ga het ook niet negeren, misschien met een een knoop in mijn maag ga ik het toch wel eten. Want dan gaat het tenminste niet verloren. Fonny, Rosee en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 uur geleden Rapport Share Geplaatst 18 uur geleden Ik begrijp je @Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 3 uur geleden zei Spud: Ik haat mezelf en elk mens wel op dit moment. Er was een hert aangereden en vanzelfsprekend bemoei ik me daarmee. Lap op haar ogen gelegd, zodat ze minder bang zou zijn. Poot gebroken. Het natuurcentrum wilde haar niet ophalen, dus ze is doodgeschoten. En afgevoerd als een stuk vuil. Ik ben boos! Dat dier had geholpen kunnen worden en na revalidatie weer uitgezet kunnen worden. Maar iedereen zei nee! We hebben herten teveel en storen ons bij het autorijden. Omdat iemand graag door wilde rijden, maar wel de schade aan zijn auto vergoed wilde hebben, is er eerste hulp aan dat hert verleend, maar verder ook niks. Hier kan ik dus slecht tegen. Pak het dan, vil het en eet het op. Afvoeren naar de destructie vind ik niet respectvol naar de natuur. Ik begrijp dit zo goed. Ik denk dat ik dierlijk leed (soms) erger vind dan mensenleed. Een dier is weerloos tegen ons. Het is verschrikkelijk wat we dieren allemaal aandoen. Je had mij moeten roepen, dan hadden we ons samen sterk gemaakt tegen die Kl*tzakken. Mijn hart huilt met je mee. karin123, Rosee en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden ik was zo boos en wanhopig, dat ik in de cel gezet werd omdat ze dachten dat ik dronken was. Was niet fraai, maar ik kwam tot rust, voor dat hert kon ik niet zoveel betekenen maar voor mij dieren thuis nog wel. Ik blijf het wel een fout vinden in de maatschappelijke vorm maar ook in al de groepen van hulpverlening aan dieren. Dat hert had nog opgegeten kunnen worden en niet afgevoerd te hoeven worden als vuilnis. Niet dat ik haar vlees met smaak had gegeten, maar anderen. Dan had ik er vrede mee kunnen hebben maar een kogel door de kop omdat het een lastig probleem is vind ik gewoon erg. Mij schieten ze geen kogel door de kop, omdat het niet humaan zou zijn. Maar omdat ik niks breek en altijd wel een ingang weet te vinden schieten ze mij niet af. Terwijl ik weet dat sommige mensen die mij kennen me wel kunnen schieten op de negatieve manier. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden Vanmiddag aan het sterfbed gezeten van een bewoner. Ze lag daar zo alleen. Geen vrienden, gebrouilleerd met familie. In the bleak midwinter. Zo treurig. Buiten kennis reeds, toch wil je er zijn. Een hand vasthouden. Je mompelt onhandig wat lieve dingen. Dat was het dan. Vaarwel, vaarwel. rapilos, Yana, Spirit en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden Wat bijzonders Oskar. Moeilijk en mooi tegelijk zo ingewikkeld/. Mooi je eerste les in stervensbegeleiding. Ik zou er graag mijn beroep van maken maar ik mag nog de dood van mijn moeder verwerken.. Niet het ergste wat je kan meemaken, maar door haar strijd ben ik wel richting euthanasie mogelijk maken. Daardoor misgun ik mezelf een goed afscheid omdat ik dan bang ben dat ik ze belast met mijn gevoelens. Terwijl ik ook weet, dat ik niks misdoe. Top, dankjewel. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden Lief van je @Oskar, dankjewel, ook namens die mevrouw . Mooi om het grootste mysterie van het leven van zo dichtbij mee te maken. Tine en Kunsie64 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Het ziet er treurig uit voor ons achterblijvers. Maar ze gaat vast naar een mooie plek. Als ik sommige bewoners zie van het verzorgingstehuis waar ik kom, zou ik ze dat ook gunnen. Hulpeloos en hangend in een rolstoel voor de tv met André Rieu op vind ik ook geen pretje om te zien. Kunsie64 en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 3 minuten geleden Lief van je @Oskar. Gisterenmiddag bij thuiskomst een woede/zenuweninzinking gehad.Mn kleindochter was onuitstaanbaar en zei, dat ze mij er niet bij wilde hebben. Nu is ze wel pas 7, maar het zal je toch maar gezegd worden. Heb gezegd dat ik haar erg brutaal vond en dat je zoiets niet zegt tegen je Oma. Het was even de druppel, want ik zat al vol van alles. Het heeft wel opgelucht, want ik was weer aardig aan het stapelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden