Etty Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december (bewerkt) Goedemorgen allemaal, DAGPACT Etty 6 december bewerkt door Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Goeiemorgen DAGPACT Etty Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Goedemorgen allemaal!☕️☕️☕️ Etty Claudius Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Goedemorgenfrummers. Het is nat en guur buiten, niks aan. Dus maken we er maar een mooie binnendag van... Wendy75 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december DAGPACT: Etty Claudius Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Goedemorgen! Vandaag serieus aan de klus. Isoleren.... Werd tijd, we kunnen rookwolkjes blazen in de slaapkamer, brrrr.... Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Goedemorgen allemaal, Vanochtend een gat in de dag geslapen 8.45 pas uit bed 🙈 Daardoor al de hele ochtend aan het lummelen en loop achter met van alles nou ja, het zij zo voor een keertje Sterkte in de kou vandaag @Wendy75 Wendy75 en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december (bewerkt) DAGPACT: Etty Claudius Fonny Yvonne IJsvogel Goedemorgen allemaal, extra dag werken, voelt altijd extra veel. Paar uurtjes maar, maar ja, je bent niet vrij meer. Wat een weer zeg, storm en regen. Goed weer om te werken 6 december bewerkt door IJsvogel Te veel gemopper Wendy75 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december 1 uur geleden zei IJsvogel: Goed weer om te werken Dat dan weer wel! Buiten ga je ook niet gezellig wandelen. Gelukkig is de storm wel wat afgenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december 1 uur geleden zei rapilos: Sterkte in de kou vandaag @Wendy75 Dankudanku Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Vanmorgen droog en flinke wind, heerlijk gewandeld. Beter dan gisteren, toen regende het praktisch de hele dag. 8.45 uur pas uit bed, foei Rapilos. Heerlijk toch? Met dit weer sta ik ook niet voor 09.00 uur op, als het niet hoeft. En tijd om te lummelen is ook nodig. Straks weer naar de tandarts, wortelkanaal deel 2. Ik ga ervan uit dat ik het ergste al heb gehad, maar het is niet mijn hobby. Deze keer zal ik het wijn drinken erna achterwege laten. Het blijft me fascineren. Ik voel me zoveel beter en lichter zonder drank. Nu een week zonder, en dat voelt weer prima. Niks niet nodig. En toch trekt het af en toe. rapilos en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Ja @Lonster1 ik blijf dat ook vreemd vinden. Gisteren flitste wijn door mijn gedachten en voelde ik een soort weerzin, dit wil ik graag zo houden. Alles gaat beter zo en ik ben echt depressief als ik drink. Maar het flitste dus wel. Dat is het gevaar, 100 keer weersta je, 1x de fout in en je kan weer opnieuw beginnen. Daarom is onderhoud zo belangrijk denk ik Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Vandaag geen bijzondere vrijdag, reebokje ligt nog steeds te vergaan en hond W liep buiten maar vond het helemaal niet leuk dat ik even hallo zei. Wel had ik gisteren een mail van de notaris, dat het huis verkocht is en de sleuteloverdracht waarschijnlijk al in Januari 2025 gaat plaatsvinden. Allemaal nog heel onzeker dus, maar ik haal eruit dat de afsluiting van de vechtscheiding van mijn ouders nu echt in zicht is. Daarmee kan ik de dood van mijn ouders ook afronden voor mijn gevoel. En kan ik eens onderzoeken wie of wat ik nu eigenlijk zelf ben en wie ik wil zijn? Zolang het nog niet afgerond is, vind ik dat nogal moeilijk. Omdat dan niet weet waar ik aan toe ben. Maar nu heb ik nog even iets anders, ik zit nu sinds dat ik bevestiging heb gehad omdat ik met de pil gestopt ben in de overgang. Heb dus regelmatig opvliegers of vapeurs zoals ze het hier noemen. Ik ervaar het als erg handig mag ik wel zeggen, want het bespaard me stookkosten op dit moment. Alleen nu heb ik al 2x gehad en vandaag opnieuw, dat ik met griepverschijnselen op sta, spierpijn, wisseling van warm en koude en ook vrij hoge koorts 38.9 en dan voel ik me ook misselijk en ziek. Als ik dan mijn bed opzoek en ga slapen is dat na een uur of 6 voorbij. Maar ik kan er ook gewoon goed mee werken, alleen werk ik dan trager en ben wat duffer. Het gebeurt meestal rond de tijd, waarop ik in het verleden ongesteld of mijn regels zou moeten krijgen dus ik vroeg me af of daar een verband tussen zit en of andere dames hier dat herkennen? Ik heb begin januari een afspraak staan met een gynaecoloog voor het bevolkingsonderzoek en heb nog wat extra tijd gevraagd om daar mijn vragen te stellen. Maar ik zou het graag willen horen van ervaringsdeskundigen of ze dat ook herkennen? En dit is het enige forum waar ik kom dus ik dacht, ik vraag het hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Ik ben waarschijnlijk rond jouw leeftijd @Spud. Ik herken het misschien een klein beetje ja. Nu je het zegt. Geen verhoging echter. Wat ik trouwens ook merk is dat ik veel slechter tegen suiker kan. Ook accuut een naar gevoel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december @Lika, Ik heb een relatie gehad met dokter en daarvan heb ik geleerd dat je dingen moet meten om zo goed mogelijk geholpen te worden door een dokter. Dus vanaf dat ik verandering in mezelf voelde, meet ik elke dag mijn gewicht en mijn temperatuur. En als ik iets geks voel zoals griep verschijnselen meet ik nog eens. Ik kon vroeger niet tegen suikers, ik werd daar moe van. Ik was altijd van het hartige. Nu heb ik meer behoefte aan suiker dus neem dat ook gewoon. Maar in plaats van moe, kan ik daar ook heel ziek van zijn. Dat voelt als een vergiftiging. Bedoel je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Sinterklaas bracht een leuk boekje aan mij, Zelf besteld daarin ben ik vrij. Maar op de dag dat ik het wilde is het gekomen, en daar beginnen al mijn dromen. De avonturen met de ree en de hond, Staan in dit verbond. De kikker Kamastutra, Lag al heel lang in mijn leeslade la. Zoals je kan lezen, probeer ik nog te rijmen omdat ik het heel leuk vond om me daarin te verdiepen zonder vrezen. Dus ik heb me aangemeld voor een cursus Nederlands, omdat ik merkte dat ik me te afhankelijk opstelde van de spelling controle. Ik ben heel erg benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Altijd maar die vragen in de verslavingskliniek of bij de AA, of ik de komende feestdagen niet moeilijk vind. Nee voor mij zijn dat dagen als alle anderen en zeker geen reden om weer beginnen te drinken. Deze avond een AA meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Dat is een vraag die ze je moeten stellen, want anders kunnen ze niet met een gerust hart zelf feest vieren. Als je eenmaal kwetsbaar bent geweest en je eraan toe gegeven hebt stellen ze je die vraag elk jaar opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december Vanavond weer naar de NA meeting geweest was een waardevolle meeting,fijn om bekende mensen uit de kliniek te zien,jammer van de terugvallen bij sommige maar goed dat de meeste de draad toch weer oppakken. helaas komen de meeste nieuwkomers de week erop niet mee t terug. heb vandaag me 30 dagen hangertje in ontvangst mogen nemen. (Vandaag precies 5 weken alcohol vrij) want ook ik was na mijn opname in de kliniek even goed terug gevallen,daarna herpakt,daarna even gematigd kunnen drinken maar dat vind ik doodvermoeiend en toch besloten maar weer helemaal te stoppen. maar nu toch behoorlijk last van trek de laatste dagen,zit te twijfelen om iets te gaan drinken met oud en nieuw. nu ik trek heb kan misschien maar beter plannen en een plan bedenken ipv eerdaags volop op me bek te gaan. Maargoed oud en nieuw is nog ver weg,dus misschien doe ik het ook niet. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december De AA meeting van deze avond duurde abnormaal lang. Wel een goede meeting. Dikwijls hebben we het ook in de kliniek over de vele mensen die hervallen. Deze avond ook een lid die het moeilijk vond om aan zijn nieuwe vriendin uit te leggen dat hij niet kon drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december @Zbbje zou wel gek zijn om dit ook maar te overwegen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december @Zbb: toegeven aan de trek met oud en nieuw is het het begin van het einde. Zo zonde van jouw poging je leven weer op de rit te krijgen. Hou het droog staan vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 6 december Rapport Share Geplaatst 6 december @Zbb moedig dat je het deelt maar voor je het weet zit je weer in een binge. Wil niet belerend overkomen maar zo zou het bij mij wel gaan. Succes en wijsheid gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden