Spring naar bijdragen

Woensdag 15 mei 2024


Aanbevolen berichten

Goedemogen lieve Frummers,

zag dat @Quinn gisteren langs is geweest, hoe gaat het nu met je?
 

de oud gedienden piepen weer binnen, de jonge aanwas is weer verdwenen… zo gaat dat in het leven en op het forum 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dune:

Goedemogen lieve Frummers,

zag dat @Quinn gisteren langs is geweest, hoe gaat het nu met je?
 

de oud gedienden piepen weer binnen, de jonge aanwas is weer verdwenen… zo gaat dat in het leven en op het forum 

Ja, het viel mij ook op dat veel jonge aanwas weer is vertrokken. Jammer wel. Ik vind het altijd wel prettig als er een mooie mix is van oud en nieuw. Toen ik hier voor het eerst kwam vond ik de dagdraad best een kliek van mensen die elkaar allemaal al leken te kennen. Dat kan soms best afschrikken voor nieuwelingen. Als je gewoon geduldig blijft voort kletsen kom je er vanzelf tussen, maar sommigen haken al voor die tijd verschrikt af. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Heerlijk geregend gisteren.
Wat zal mijn tuin daar blij van zijn geworden
en ik ook 😊

Ochtendgym klaar, koffie bijna op
Straks wat boodschappen, vriend op de koffie en samen naar de tuin
Even kijken hoe alles erbij staat

(Werd gisteren helemaal blij van @Freekie, omdat het zo goed met hem gaat ☺️)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier goedemorgen.

Fijne aan het niet drinken bedacht ik mij de afgelopen dagen weer is dat ik zoveel beter slaap. Meer energie heb. Zie meer perspectief. Minder depri/somber.

Ik las over de zin van het bestaan afgelopen dagen. Bewust niet op gereageerd. Soms gaat het mij ook wat te diep en begrijp ik er de helft maar van. Dat ligt aan mij natuurlijk. Door het niet drinken zie ik meer de zin in van het bestaan. Althans ik ga minder doemdenken misschien is dat het meer. Natuurlijk gaan mijn gedachtes ook weleens de andere kant nog uit maar ik blijf er niet meer zo inhangen. Dat had ik drinkend wel. Kan het lastig uitleggen merk ik nu al. 

Vandaag voel ik mij blij en positief. Daar kan ik van genieten en gun ik een ieder hier.

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies. Drinken is meer drama en doemdenken. 

Niet drinken is de eenvoudige dingen van het leven meer waarderen. En je emoties niet wegdrukken.

Dat is wat ik probeer te doen. Niet tobben, maar wandelen, klussen en opruimen. In beweging blijven en schermtijd minimaliseren. 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de trein naar huis via fókking evil town 3.

Ik heb in een aantal steden nare mensen gekend. Die noem ik evil town 1 etc. 
Den Haag is evil town 3. Komt mijn biologische moeder vandaan.
Net cola zero op het CS gekocht, blijkt kersensmaak te zijn. 🤢

I rest my case. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb echt een off week. Gisteren ziek geworden, vanuit het niks 39 graden koorts. Vannacht halve nacht liggen piekeren om me nu wel of niet ziek te melden op werk. Uiteindelijk niet gedaan, paracetamol erin en thuis gewerkt. Pittige werkweek deze week dus best gestrest en voelde me beroerd. Komt ook mijn moeder zonder aankondiging mijn huis binnen met de sleutel. We hebben er al eerder ruzie om gehad dat ik het niet fijn vindt dat ze dat doet zonder aankondiging terwijl ik met een deadline zit en echt al mijn aandacht bij mijn werk nodig heb, maar nu zei ze ook weer: ' doe gewoon alsof ik er niet ben, ik zet zelf wel koffie.' Maakt me zo kwaad dat ze mijn grenzen niet respecteert en nu was ik ook nog ziek. Heb gezegd dat het niet uitkwam en ze is geïrriteerd vertrokken. Nu voel ik me daar weer schuldig over. Zucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat afhaken is zo jammer, ik weet dat nienes is weggebleven voor de reacties en grollen van Jac, dat vind ik zo zonde, dus @Nienes waar ben je?
 

Beatrix is écht weg,…. Die zag ik niet aankomen….. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lady janenee ze wist niet dat ik ziek was. En ze snapt ook niet dat ik er een probleem mee heb dat ze gewoon ineens in mn kamer staat. Vind het ook weer lastig om de sleutel terug te vragen, maar ja...

Beatrix ik hoop dat alles goed met je is en dat je geniet van je huisje op de hei. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee van harte beterschap:rose:

Buiten dat het mijn grenzen qua privacy nogal zou overschrijden, zou ik me ook helemaal kapotschrikken als ik denk dat ik alleen ben en er staat opeens iemand in mijn huis. 

Kan me wel voorstellen dat je je dan weer schuldig voelt, ze bedoelt het natuurlijk helemaal niet kwaad., zucht...

Je kunt ook een ander slot op de deur doen en dan kijken wat er gebeurt:D

bewerkt door Etty
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...