Artemis Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Op 20-11-2021 om 11:19 zei Lonster: Misschien is Artemis ook wel getransformeerd naar een andere gedaante. Nee, ik ben maand weggebleven, ben nu weer voor het eerst online, eerst maar lezen hoe het hier is lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 @Smaragd Wanneer duik je terug op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2022 @Oskar lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 18 uur geleden zei Reacher: @Oskar ik zie het nu pas, had het net op de dagdraad van vandaag gezet, ik mis je ook @Oskar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2022 @Oskarje wordt gemist hier! Hoop dat je weer eens om de hoek komt kijken hier. @Lonsterook al even niet gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2022 Ah daar ben je! Suggesties: Op welke manier: schrijven (maar alleen plaatjes of muziek plaatsen kan ook) In welke mate: vijf uur per dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Hoi Knakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 @Tatum gaat het goed met je? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 @lady janeja, gaat heel goed. Ik heb vakantie en ben aan het genieten van veel vrije tijd. Ik drink niet. Maandag weer naar werk. Bedankt voor je bezorgdheid. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 10 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2022 Op 5-1-2022 om 23:29 zei Rosee: @Lonsterook al even niet gelezen. Hier ook zo. Vakantie, minder schermtijd. Geen alcohol. Nu weer aan de arbeid. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2022 (bewerkt) @Artax idem. Ik zei hier niks aardigs over @Reacher, het idee zeg. Mijn reputatie! 25 januari 2022 bewerkt door Quinn onzin Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2022 Ik zie dit nu pas. Lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2022 Ik mis @Kohtje, nog geen enkel bericht dit jaar .... Koh, hoe gaat het met je? Heb je veel last van jouw arm, of ben je 'gewoon' een beetje forummoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2022 Op 11-1-2022 om 21:24 zei Quinn: @Artax idem. Ik zei hier niks aardigs over @Reacher, het idee zeg. Mijn reputatie! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 @Artax Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 3 minuten geleden zei Reacher: @Artax Idem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Ik vind het erg jammer @Artax maar het is jouw besluit en het staat je uiteraard vrij die keuze te maken. Goed als ik je dan ook van het jaarpact haal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 11 uur geleden zei Artax: Lieve Reacher en lieve Quinn, Ik ben bijzonder op jullie gesteld evenals op een aantal andere frummers en toch heb ik vandaag de Moderator verzocht mijn account te verwijderen. Als ik zou uitleggen waarom, dan zou ik veel kritiek moeten spuien, ik wil dat niet. Ik wil niet geconfronteerd worden met negatieve zaken waar ik geen vat op heb. het is niet mijn verantwoordelijkheid. De belangrijkheid van het forum met zijn bewoners is uiteindelijk maar relatief en het gaat nog maar zelden over alcoholproblematiek. De ditjes en datjes, het kleinburgerlijk leed en het gekibbel van mensen die ik niet ken boeit me niet en ik wil me er ook niet mee bemoeien. Ik wens jullie en de anderen die mij gesteund en geholpen hebben het allerbeste! welgemeend. A. dank voor je uitleg, ik ga je missen en begrijp je wel. Herken het ook, maar ik sla me er door heen. Ik heb veel van je geleerd, dank je wel daarvoor, daarom ook mijn Thanks op jouw post. het allerbeste, groet Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 dag Artax Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Ach Artax, wat jammer. Maar ik begrijp je.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 12 uur geleden zei Artax: Lieve Reacher en lieve Quinn, Ik ben bijzonder op jullie gesteld evenals op een aantal andere frummers en toch heb ik vandaag de Moderator verzocht mijn account te verwijderen. Als ik zou uitleggen waarom, dan zou ik veel kritiek moeten spuien, ik wil dat niet. Ik wil niet geconfronteerd worden met negatieve zaken waar ik geen vat op heb. het is niet mijn verantwoordelijkheid. De belangrijkheid van het forum met zijn bewoners is uiteindelijk maar relatief en het gaat nog maar zelden over alcoholproblematiek. De ditjes en datjes, het kleinburgerlijk leed en het gekibbel van mensen die ik niet ken boeit me niet en ik wil me er ook niet mee bemoeien. Ik wens jullie en de anderen die mij gesteund en geholpen hebben het allerbeste! welgemeend. A. Dan ga ik je nòg meer missen… ik moet het even verwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Soms ben ik het niet eens met recht op eigen keuze enzo. Dag @Artax hopelijk tot ziens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 @Artax Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2022 Wat jammer @Artax, maar begrijpelijk. Het ga je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2022 Ik zie dat je al weg bent. Ga goed Artax Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden