Rosee Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 @IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2020 @Rupsjenooitgenoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiswa Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 Op 28-10-2020 om 16:24 zei Pinkman: @Tiswa ook al even niet meer gezien. Ik ben er nog niet zo lang. Weet soms niet zo goed hoe met t forum om te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiswa Geplaatst 30 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2020 Dat klopt Pinkman. Dankjewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 1 november 2020 Rapport Share Geplaatst 1 november 2020 @Rosee ik ben er weer even. Het gaat niet zo goed. Ik drink teveel. Ik kan de motivatie nog niet vinden om weer helemaal te stoppen. Het gaat ook niet slecht. Maar ook niet goed. Mwahmwah. Wel nieuwe liefde die erg leuk lief en fijn is, maar moet niet mezelf verliezen door teveel te drinken. Hij drinkt erg matig, 1 glas wijn per avond, dan drink ik ook zeer matig. Maart soms tijdens feestjes wel veel bier. Maar als ik alleen ben drink ik nu teveel. We zijn de weekenden samen, doordeweeks niet vanwege werk en kinderen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2020 Rapport Share Geplaatst 7 november 2020 Ik mis @marika hier. Ik maak me ook zorgen over haar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 november 2020 Rapport Share Geplaatst 13 november 2020 Op 7-11-2020 om 08:09 zei Yvonne: Ik mis @marika hier. Ik maak me ook zorgen over haar... Ik ook, Yvonne. Eerlijk gezegd ben ik bang dat ze niet meer onder ons is. Met andere woorden: dat ze overleden is (zie haar laatste berichtgeving op dit forum). lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2020 Rapport Share Geplaatst 14 november 2020 Vrijdag 7 september, Cleo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2020 Rapport Share Geplaatst 14 november 2020 Jammer dat we geen manier hebben om te "weten" hoe of wat maar ze is eerder lange tijd weg geweest en heeft dat na afloop uitgelegd. Hopen dat het zoiets nu weer is. Of liever nog een positieve reden natuurlijk. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 november 2020 Rapport Share Geplaatst 14 november 2020 Heftig om zo te denken ' hopelijk is alles ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2020 Rapport Share Geplaatst 14 november 2020 niet zo invullen alsjeblieft Feniks Marika leeft in hele andere omstandigheden het leidt maar af van je eigen situatie, maar niet op een jou helpende manier ben ik bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Ik lees jullie reacties nu pas... . En ja, ik ben er ook wel een beetje bang voor . Aan de andere kant realiseer ik me dat Marika al eerder lange tijd weg bleef.. En toch... het zit me niet lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Even melden dat ik zojuist een berichtje van Marika heb gekregen. Zij geeft aan dat het even niet goed gaat, maar zij 'houdt vol'.. Gaat dus vast weer goed komen. Ik vind het hartstikke naar dat het haar tegen zit, wat dat ook is. Maar ben heel blij dat ze even iets heeft laten horen... Kohtje, Lieke7777, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 @Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 6 december 2020 Rapport Share Geplaatst 6 december 2020 Ik mis Myle.. Hoe zou het met haar zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Cleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Hoe zou het met Myle zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Vraag ik mij ook af of ze al uit haar opname is . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 (bewerkt) Af en toe kijk ik vluchtig op deze draad wie nu wie mist? Persoonlijk mis ik nooit iemand. Voor mij is dit een anoniem forum, niet meer dan dat. Mensen komen en gaan, voor kortere of langere tijd. Als ik nu zeg / denk dat ik sommige mensen liever zie vertrekken dan is dat niet letterlijk bedoeld. Dit forum is voor iedereen bedoeld die een of ander probleem heeft met alcohol. Veel mensen haken af om tig redenen. Ik kan een aantal redenen opsommen. 3 januari 2021 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 @Roberto we hebben jou ook een poos gemist . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2021 Oh wat goed zeg, ik had er een hard hoofd in eerlijk gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Op 8-1-2021 om 22:52 zei Cleo66: ik liep vandaag @Myle tegen het lijf en ik moest 2x kijken of ze het echt wel was , maar ze was het . Ze zag er echt goed uit . Fijn Cleo, ik had dat ook niet verwacht om eerlijk te zijn...mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 En ik mis @Kohtje al een hele poos... Ergens half december is hij voor het laatst hier geweest, dat is toch wel een hele tijd. Lieve Koh, ik hoop dat het goed met je gaat??? nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 @Lonster, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 @lady jane thanks voor asking. Het gaat best aardig. Ik merk dat het niet goed is voor mij om hier al te vaak te zijn. Vandaar even een beetje afstand. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden